-83-

1.4K 176 8
                                    

Долната му устна потрепваше всеки път, щом отпиваше от полу-празната бутилка от бира. Погледът му бе застинал в мъртва точка, а кракът му потропваше в бърз такт. Личеше си, че Техюнг бе нервен, а тези му действия биха били добър довод за всеки, който пожелаеше да изведе този довод на бял свят. Но Хосок бе спокоен. Наблюдаваше го внимателно и изчакваше, защото го познаваше, бе виждал какво ли не, свързано с държанието и постъпките му, все пак се познаваха от деца, за това изчакваше.

-Не мога да си го избия от главата... -изтощената му въздишка напусна треперещите му устни в мига, когато остави стъклената бутилка на масата. -Как може да съм толкова ревнив, Хосок?

Другият брюнет отвърна поглед за миг. Не знаеше как да отговори на Техюнг, тъй като подобни ситуации не му бяха в специалността, макар и да бе спец в даването на съвети. Все пак щеше да опита.

-Добре, разясни ми всичко накратко и ще се опитам да помогна, защото не знам... Струва ми се странно да ревнуваш точно от Юнги, та той не е имал гадже от гимназията. Само знам, че се занимаваше с някого малко след това.

-Да, беше тъжен след като Мей Линг му изневери, но Хосок не съм го виждал така весел от и аз не знам кога! Че и да изпрати Чонгкук, това не е Юнги...

Тогава Хосок се засмя, ала смехът бе изпълнен с повече невяра отколктото радост или присмех. Момчето поклати и главата си, отне му известно време да измисли какво да отвърне.

-Виж, поговори с Чонгкук и Юнги и не си прави излишни изводи. Може да се познават от преди това или Юнги да е чувал за Чонгкук. Нали му гледах профила в онова приложение последно имаше около петнадесет хиляди последователи. Как не ревнуваш от тях ти се чудя.

-Хоби, това, че има много последователи не ми е повод да го ревнувам. Това е все едно да ме ревнува от служителите във фирмата на баща ми. Няма логика...

Техюнг отпи отново от бутилката и този път я пресуши. Щеше да си вземе още една, но малко по-късно. Не искаше да се напива и то точно с бира, ала не можеше да се сдържи. Трябваше да се разсее с нещо.

-Така е, прав си, но не мисля, че трябва да го ревнуваш. Не мисля, че Чонгкук би ти изневерил точно с Юнги. Само го дръж до себе си и погледни смимката, която ти изпрати, защото, човек, ако не бях хетеро, щях аз да ти давам поводи да го ревнуваш. -момчето се засмя и му намигна. Най-накрая Техюнг се засмя и взе телефона си от масата, като отвори чата, а усмивката му стана все по-широка с всяко прочетено съобщение.

-Скъпи принц Чаровник, ти си един педал, а пръстовият ти отпечатък ще го махна.

-Ох, човек да не опита да помогне... -Хосок въздъхна и отпи от бутилката, като след това и двамата се засмяха.

Техюнг щеше да поговори с гаджето си по-късно, но сега искаше просто да си прекара добре с приятеля си.

***
Честит рожден ден на Хоби♡

***Честит рожден ден на Хоби♡

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
deputy daddy ||vkookTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon