Randevu

134 10 1
                                    

Odama geldiğimde ilk başta banyoya koştum. Banyomu yaptıktan sonra ne giysem diye düşünmeye başladım. Dolabımı açtım ve kıyafetlerime bir göz gezdirdim. Bu kez pantolon, tişört giymek istemiyordum. Bu yüzden elbise giymeye karar verdim. Toz pembe, dizlerimin biraz üstüne gelen, dar ve dantelli elbisemi aldım ve giydim. Makyaj aynasının önüne geçtim. Kırmızı ruj, göz kalemi, eyeliner ve gri tonlarında far sürdüm. Siyah ojemi de sürüp ayakkabı dolabının yanına gittim. Siyah bir stiletto seçip giydim.

Justin'i pişman edecektim. Beni aldattığı için pişman edicektim onu ama bunu nasıl yapacağım hakkında aklıma hiçbir şey gelmiyordu.

Telefonumu aldım ve Nora'yı aradım. Nora'ya anlatmak istedim bu konuyu. Eminim ki o bir çözüm bulabilirdi. Nora odasında olduğunu söyleyince odasına gittim. Kapıyı çaldım ve çalmamla birlikte kapı açıldı. Odada ki bir koltuğa oturdum. Nora da karşımdaki koltuğa oturdu. "Bu süslenmenin bir sebebi var mı?" dedi Nora. "Direnmiyorum hemen söylicem. Justin'i benden ayrıldığı için pişman etmek istiyorum. Ona ben değer vermiştim, onu çok sevmiştim ama o bana birazcık bile değer vermemiş. Bu yüzden onu pişman edicem. Bunun için senden yardım istemeye geldim" dedim. Nora gülerek konuştu "bunu ben yapamam ama yapabilecek birini tanıyorum." dedi Nora. Kimden bahsettiğini merak etmiştim. Nora telefonunu aldı ve birine mesaj attı. Kim olduğunu görmedim ama meraktan çatlıyordum. "Nora kimmiş bana yardım edecek olan?" dedim. Nora cevap vermedi. Sadece gülüyordu.

15 dakika sonra kapı çaldı ve Nora kapıyı açmak için koştu. Gelen Dora'ydı ve elleri poşet doluydu. "Evet prenses. Demek bir erkeği pişman etmek istiyorsun. İlk kural; asla üzülmüş gibi davranma! Yoksa bu ters tepki yapar ve asla senden özür dilemez" dedi Dora ve oturdu. Elindeki poşetleri yere bıraktı Dora ve soluklandı.

"Bu poşetlerdekiler ne için?" dedim. "Bu akşam bir randevumuz var" dedi Dora. Şaşırmıştım. "Ne! Nasıl yani?" dedim şaşkınlık içerisinde. "Drake, Ateş ve Justinle yemeğe çıkıyoruz" dedi Dora. Justinle neden yemeğe çıkıcaktım ki? "Ben onunla asla yemeğe çıkmam!" dedim sinirle. Dora hiç beklemeden cevap verdi. "Justin'in en nefret ettiği kişi kim? Tabi ki de Ateş. Bu yüzden akşam yemekte Ateşle çift olucaksınız. Yemeğe Justin'in mesajlaştığı sevgilisini de çağırdım. Yani Pelin'i. Justin Pelinle dans ederken sen de Ateşle dans ediceksin ki Justin kıskansın. Seni öyle bir güzel süslicem ki belki de ben bile kıskanıcam. He bide Nora gelmicek çünkü orda 3 erkek, 3 kız olucaz. Yani kısaca Nora'ya eş bulamadım" dedi Dora. Kabul ettim. Bunun sonu ne olacaktı acaba?

Poşettekileri yatağın üstüne çıkarttık ve aralarından en güzellerini seçtik. Ben kısa, açık mavi bir elbise seçtim. Dora'ysa, rengini kırmızıya benzettiğim iki parçalı bir kıyafet seçti. Ben kıyafetimin altına siyah stilettolarımı giydim. Dora da getirdiği beyaz dolgu topuklu ayakkabılarını giydi.

Ada'nın Kıyafeti

Dora'nın Kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dora'nın Kıyafeti

Dora'nın Kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Doğanın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin