Gözlerimi yavaşca araladım ve birkaç dakika uyku sersemliğimi atlatmaya çalışdım ama başaramadım. Yatakta oturur pozisyona geldim ve etrafa göz gezdirdim. Pencerenin önündeki çiçeğime bakdım ve çiçeğimin yanına gittim.
Bugünün cumartesi olması çok iyiydi. Pelinin yüzünü görmek istemiyordum. Hala olanları düşünüyordum. Penceremden gökyüzüne bakdım. Gökyüzü masmaviydi ve hiç bulut yoktu. Üstümdeki uyuşukluğu atmak için duş almaya karar verdim ve hemen duşa girdim.
Duşdan çıkdıktan sonra siyah, arkasında ve önünde iki cebi olan kısa şortumu giydim ve üstüme beyaz sporcu atletimi geçirip aşağıya indim.
Evi güzel kahvaltı kokusu sarmışdı ve ben kendimi dünyanın en aç insanı hissediyordum. Kahvaltı masasına oturdum ve ekmekden bir ısırık alır almaz kapı çaldı. Bir hizmetli kapıyı açmak için koşar adımlarla kapıya yürüdü.
Kimin geldiğini merak ediyordum ama merakım açlığıma yenik düştü. Ben yemek yemeye devam ederken kapıdaki kişinin adımı söylediğini duydum ve hizmetliyle kapıdakinin konuşmalarına kulak misafir olmak zorunda kaldım.
"Merhaba ben Ada hanıma bakmışdım" dedi kapıdaki kimliği belirsiz kişi.
Hizmetli o kızı içeri aldı. Güzel bir kızdı. Benden 2 yaş büyük gösteriyordu. Dizlerine kadar gelen toz pembe pileli bir etek ve eteğinin içine koyduğu beyaz bluzla tamamladığı siyah babetlerle gayet şık görünüyordu.
"Merhaba benim adım Nesrin. Ben Ada ile özel bir konu konuşmak istiyorum."
Annem ve babam bana tanıyor musun diye bir bakış attılar. Ben ayağa kalktım ve Nesrin'in yanına gittim. Nesrin beni dışarıya kadar çekiştirdi. Ben meraklı gözlerle ona bakarken o eve girdi ve 2 dakika sonra tekrar çıkdı. Ben ona hala şaşkın gözlerle bakarken
"Şu anda bir şey söyleyemem birazdan anlayacaksın" dedi ve merakım daha da arttı.
Nesrin elimden tuttu ve "gözlerini kapat" dedi.
"Ya neler oluyo hem ben sana neden güveniyim ki. Seni hiç tanımıyorum"
"Beni zor durumda bırakıyorsun Ada. Lütfen güven bana"
Ona kızgın bir bakış attım. Evin zilini çaldım ve zilin çalışıyla gözlerimin kapanması bir oldu.
•••
Gözlerimi açmadan önce odada ki konuşulanlara kulak misafir oldum
"Ben sana güzelce getir demişdim Nesrin! Neden bu kız bu halde?"
"Çok özür dilerim müdire hanım ama zorluk çıkardı."
Gözlerimi hiçbir şey duymamış ve yeni uyanmış gibi yavaşca araladım. Nesrinin yanında kahverengi saçlı, ela gözlü biri duruyordu. Tahminimce 40 yaşındaydı. Bana gülümsedi ve bende meraklı gözlerle ona baktım.
"Merhaba Ada. Bu tanışma şeklimiz biraz uygunsuz oldu ama Nesrini zor durumda bırak-"
"Ya siz ne hakla beni kaçırırsınız. Ya siz kimsiniz acaba? Beni neden kaçırdınız? Eğer derdiniz paraysa istediğiniz kadar veririz lütf-"
"Ada biraz sakin ol. Biz seni kaçırmadık, sadece sana hayatını değiştiricek gerçekleri anlatıcaz."
Kadının bu söyledikleri biraz ilgimi çekmişti doğrusu
"Dinliyorum" dedim.
"Ama lafımı kesmiceksin" tamam dercesine başımı salladım.
"Okulda kavga ederken ki yaşadığın ola-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğanın Kızı
FantasíaDoğduğumdan beri ait olmam gereken hayatıma 15 yaşımda kavuştum. Kim babasını özlediğinde gidip bir ağaca sarılır ki? Ben. Çünkü benim gücümün kaynağı doğaydı ve babamdan kalan tek mirastı. Ben herkes gibi değildim. Ben özeldim. Ben Doğanın Kızı'yd...