6 | Cadılar

204 10 0
                                    

2 Gün Sonra

O öpücüğü alalı 2 gün oldu. Bu iki gün içinde başıma hiç kötü bir olay gelmedi. Kesin başıma kötü bir şey gelicekti. Bunu hissediyordum ama fazla kafama takmıyordum. O akşam olanları Noraya anlattığımda çok sevindi ama bir şey daha vardı, Ateş de bana aşık olmuştu. Justinle aramızda olanları Ateş de öğrenmişti. Justinle sevgili olduğumuzu duyduğunda deliye dönmüştü.

Şu an saat sabahın 9'u. 1 saat sonra ders başlıcak ve ben bu okuldaki ilk dersime gireceğim. Odamda annemin verdiği listeye biraz göz gezdirdim. Bugün gideceğim sınıf Güç Denetimi sınıfıydı.

Banyoya gittim ve duş almaya karar verdim. Kısa sürede duştan çıktım ve dişlerimi fırçalamaya başladım. Üstüme kırmızı, sade bir kısakolu tişört giyip altına siyah, dar bir pantolon giydim. Saçımı balıksırtı ördüm ve mavi kalpli küpelerimi taktım. Toz pembe bir ruj, rimel ve beyaz bir oje sürdüm. Beyaz spor ayakkabımı da giydim mi artık hazırdım.

Telefonumu aldım ve saate baktım. Dersin başlamasına 10 dakika kalmıştı. Derse geç kalmamak için koşmam gerekecekti çünkü sınıfların olduğu bina yatakhanenin karşısındaydı. Odadan hızlıca çıktım ve koşmaya başladım. Uzunca koştuktan sonra sonunda sınıfa gelmiştim.

Sınıfa girdiğimde öğretmen daha gelmemişti. Sınıfta dikkatimi çeken ilk şey öğrencilerin hepsinin kız olmasıydı.

Sınıfta Norayı gördüm ve yanı boştu. Yanına gidip oturdum. "Neden sınıfta sadece kızlar var?" dedim Noraya. "Güç Denetimi dersi sadece kızlara veriliyor çünkü" dedi Nora.

Biz konuşurken sınıfa hoca girdi. Klasik öğretmen-öğrenci hareketini kaptıktan sonra dersimize başladık.

"Merhaba arkadaşlar. Bugün sınıfımızda yeni bir arkadaşımız var. Lütfen ayağa kalkar mısın Ada" dedi öğretmen. Benden bahsediyordu. Ayağa kalktım

"Merhaba, adım Ada Clarisa. 5 gün önce bu okula geldim." dedim. Söylicek başka bir şey bulamadığım için lafı fazla uzatmadım. "Gücün nedir Ada?" dedi öğretmen. "Doğa" dedim. Bütün sınıf, Nora ve öğretmen de dahil buna şaşırmıştı, Justin ve Drake gibi.

"Dersten sonra bir yanıma gel" dedi öğretmen. "Evet yeni arkadaşımızı da tanıdığımıza göre dersimize geçebiliriz. Konumuz dönüşüm. Bir gönüllü alıcam." diye devam etti öğretmen.

Biraz düşündü. "Ada yanıma gelir misin?" dedi öğretmen.

İlk ben miydim yani? Neden ben?

Öğretmenin yanına gittim. "Ada önce gözlerimi kapat. Hiçbir şey düşünme sadece odaklan" dedi öğretmen. Gözlerimi kapattım ve iyice odaklandım.

"Şimdiyse gücünü vücudunda hissetmeye çalış." dedi öğretmen. Bunun için biraz uğraştım ama başarmıştım. "Şimdi gözlerini açabilirsin Ada." dedi öğretmen ama her şey aynıydı. Bir değişiklik yoktu, taki sınıfa bakana kadar, sınıfta ki herkes gözlerini ve ağzını kocaman açmış bana bakıyordu.

Öğretmen sınıfın sol duvarındaki aynaya bakmamı söyledi. Aynanın yanına gittim ve kendime baktım. Kıyafetlerim değişmişti ve tüğden kanatlarım vardı.

Şaşkın bir şekilde aynanın karşısında kalakaldım. Öğretmene nasıl eski halime döneceğimi soracaktım ki zil çalmıştı ve ben bu halde kalmıştım. Herkes sınıftan çıkmaya başladı. Ben de öğretmenin yanına gittim ve nasıl eski halime döneceğimi sordum

"Sadece derslerde sorulan sorulara cevap veriyorum" dedi. Şaşkına uğramıştım. Bu halde insan içine nasıl çıkıcaktım? Aslında bu halimi de çok beğenmiştim.

Doğanın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin