,,Novajlije, dodjite do mene." Rekao je trener glasno.
Andrej i druga dvojica mu bez reči priđoše dok je šljunak škripao pod njihovom težinom.,,Ostali, pridružite se vašim izabranicama na tribinama.''
Ostali su bez reči uradili šta im je rečeno.Andrej se na trenutak zbunio, ali se usredsredio na disanje i pokušao da ostane smiren i pribran. Ako se izgubi u emocijama i panici, neće moći da dobije odgovore koji su mu potrebni.
,,Koja devojka je izabranica od Posejdona?" Upitao je trener glasno, okrenuvši se ka mestu gde su sedele devojke.
Svi su pogledali u crnokosu, koja je ustala. ,,Dodji." Pozvao ju je trener i ona ga je poslušala, dok joj se na licu video strah.
,,Ti si? Grčko ime,molim." Pitao je trener nežno.
,,Ja sam Belona."
Boginja rata iz starorimskog božanstva, pomisli Andrej.
,,Stani pored Posejdona."
Devojka klimne glavom i stane pored dečaka.,,Ko je Apolonova izabranica?" To sam ja, podseti se Andrej.
Tea u tom trenutku staje na noge, i kreće polako ka njima. Andrej ju je gledao i video kako se bori sa svojim emocijama, ne odajući ništa na licu.,,Ti si?"
,,Hera." Odgovara Tea, i produžava pored trenera, do Andreja. Napokon oseća neku vrstu mira, jer je pored njega.
,,I treća, Zevsova izabranica?" Vikne trener.
Ustaje malo punija plavuša, i prilazi.
,,Ti si?" ponavlja trener treći put,isto pitanje.,,Irida." Odgovara devojka.
Smešno je to što je izabrala Iridu,koja je brzonoga boginja, a ona devojka nažalost malo punija, ponovo pomisli Andrej.
,,Devojke, dodjite sa ove strane, stanite pored mene, i okrenite se ka svojim muškarcima."
Devojke to uradiše, a Andrej tada primeti koliko je Tea lepša od ove tri devojke.
Nije površan toliko, stvarno ne rasuđuje ljude na osnovu fizičkog izgleda, ali ovo nije mogao da ne primeti.
Zatim je pomislio da je Tea možda čak najlepša u celoj školi, jer je stvarno lepa.,,Apolone." Dozvao je trener i Andrej ga pogleda.
,,Kada bi sada Zevs odlučio da te izazove na borbu do smrti, da bi ti oteo Heru, da li bi pristao?" Trener je vikao dok je pričao, iz Andreju nepoznatog razloga.
Čemu mešanje vojske sa gladijatorima. Kao da pokušavaju da naprave savremene gladijatorske borbe.,,Da." Bez oklevanja reče Andrej. Znao je da se takav odgovor očekivao od njega.
,,Posejdone, isto pitanje."
,,Valjda." Kaže dečak zbunjeno i nesigurno. Andrej i Tea se pogledaše u tom trenutku, oboje začudjeni.
Zašto nije rekao da? Svi očekuju da kaže da. Gotovo su postali svesni činjenice da ovde od tebe očekuju hrabrost i surovost.,,A kako glasi odgovor od Zevsa?" Pita trener.
,,Pa.. da." Nesigurno odgovori i treći dečak.
,,Dobro, idemo ovako. Apolone, uzmi Heru za ruku i skloni je sa strane."
Andrej uradi kako mu je rečeno, a Tea se jedva suzdrža da ne vrisne od sreće jer napokon drži Andrejevu ruku.
Kada su se pomerili, iznenadilo ju je to što je on nije pustio, već ju je držao za ruku sve vreme.
,,Sada će Posejdon i Zevs da se bore. Borite se za početak kako znate, ali neću povrede, razumete? Ako dodje do zavrtanja ruke, nema jakog stiska. Ako dodje do pesničenja, nema pravog udarca, potrudite se da ne povredite jedan drugog." Reče trener, i odmaknu se korak nazad.
YOU ARE READING
Gladijatoreva devojka
RomanceDva tinejdžera su primorana da pohađaju školu, koja krije mračne tajne. Andrej postaje gladijator. Tea njegova izabranica. Prođite sa njima kroz avanture, koje ih čekaju. Teški zadaci, kao test za njihovu snagu, izdržljivost i ljubav. Suze, strah...