14.

305 16 0
                                    

Vratilaa sam seeee! :-)
Nastavljamo gde smo stali.
Uživajte!:-)❤

Kasnije tog dana, Tea sedi za stolom na kom ručaju i piskara neki zadatak, kada Nikola dotrčava i baca se na stolicu do nje, što nju natera da poskoči od straha.
Povuče se za uvo i pogleda ga sa upozorenjem.
Ali njegovo uzbuđenje i osmeh na licu govori joj da on uopšte ne mari za to.
,,Promenio sam je!" Viče.

,,Šta?"

,,Promenio sam Donu! Imam novu izabranicu!"

,,Opa!" Oduševila se Tea,i podigla dlan da bi joj Nikola bacio kosku. ,,Ima Boga!" Dodala je sa osmehom

,,Kada je upoznajemo?" Pitala je.

,,Tek sutra." Slegnuo je ramenima. ,,Kaže trener da stiže ujutru."

,,Nema veze." Prodrmala mu je Tea rame.,,Bar si zamenio onu vešticu." Rekla je utešno.

Nikola klimnu glavom, potvrdno. Zatim pogleda oko sebe.

,,Gde je Andrej?"Začudio se.

,,Na treningu."

On poskoči i podigne kažiprst kao da se upravo dosetio. ,,Trening!" Uzviknu i otrča.

Tea se nasmejala, i ponovo posvetila pažnju zadatku i knjizi.
Ali ne zadugo..

,,Jaaaaaaaako mi je dosadno!" Lena se bacila na stolicu pored nje, i odmah prislonila dlan na sto i spustila bradu na ruku.

Tea ponovo poskoči. Hoće li joj još neko skratiti život danas?

,,Pomozi mi sa zadacima?" Predložila.

,,Nije mi toliko dosadno." Lena prevrnu očima.
,,Hajdemo na trening!"

,,Ne gleda mi se baš." Tea se namrštila.

,,Ne da gledamo,da treniramo." Lena uzbuđeno razgorači oči.

~  •  ~  •  ~  •  ~  •  ~  •  ~  •  ~  •  ~  •  ~  •  ~  •  ~  •  ~

,,Zašto si me naterala na ovo?" Gunđala je Lena zadihano. Majica joj je bila natopljena znojem, disala je plitko tako da nije mogla lepo da dođe do vazduha. Grlo ju je peklo od žeđi. A trener ih je naterao da istrče 10 krugova oko sale, uključujući i cik-cak trčanje po tribinama, dok muškarci sparinguju između sebe.
Tea je takođe bila umorna, ali ju je Andrej naučio kako da diše dok trenira, što Lena nije znala i zato joj je teže palo trčanje.

,,Ti si mene." Odgovorila je Tea brzo. ,,Udahni na nos." Udahnula je, da bi joj dočarala. ,,Izdahni na usta." Izdahnula je glasno.

~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~ • ~

Na putu do sobe, iz sale, Lena je odlučila da ide kroz dvorište da bi udahnula malo vazduha, dok se Tea hodnikom vratila do svoje sobe.

Lena primeti da neko sedi za jednim od silnih stolova, u dvorištu.
Osoba je bila pogrbljena nagnuta, gornjim telom skloz nasonjena na sto, i glava joj je bila pognuta sa pogledom ka zemlji.
Na trenutak se uplašila. Nije navikla da neko uveče provodi vreme u dvorištu, pogotovo sam. Trener je insistirao da posle treninga svi budu u svojim sobama, jer je tada već kasno. I ako je tek pola 9.
I svi su to poštovali. Ali neko večeras, očigledno nije.
Lena udahnu duboko i nastavi napred. Već je prešla pola dvorišta, zašto bi se sada vraćala nazad? Uostalom, uvek može da vrisne.. I to veoma glasno.

Dok se približavala prilici za stolom, osetila kako joj srce sve jače kuca.
Oprezno je gledala u prizor ispred sebe, potpuno spremna da bežanje.

Gladijatoreva devojkaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant