Lena je držala Teu u zagrljaju sve vreme dok je ona plakala. Nije ispuštala ni jednu reč, već je čekala da to njena drugarica prva uradi, kada bude spremna.
Sada je samo plakala na njenim grudima kao malo dete. Pitajući se, šta se to dešava sa njom? Zašto odjednom misli da se sve rešava batinama?
Šta bi joj majka rekla? Pre svega, šta njen otac misli o njoj sada, kada je gleda od gore?
To je navede da još više brizne u plač, i jeca sve glasnije.
Sve je otišlo nizbrdo. Sama je uništila svoj život.
Sama je rekla tati da ode, onog dana kada je poginuo.
Sama je udarila Donu.
Sama je kriva što se Andrej razočarao u nju.,,Hajdemo do drveta, svi polako izlaze iz sale." Predložila je Lena tiho, prenući Teu iz misli i čekajući njeno odobrenje. Želela je da skloni drugaricu od radoznalih pogleda.
Tea polako podigne glavu, i shvati da pored njih upravo prolazi par đaka, i čak ni ne pokušavaju da sakriju poglede, već otvoreno gledaju u njih dve.
Skreće pogled na Lenu, koja i dalje gleda u nju, i strpljivo čeka odgovor.
Te klima glavom, i Lena samo stisne usne, prebaci ruku preko drugarice, i one se upute ka onom drvetu na mestu gde Andrej i Tea treniraju.Tamo su provele dobrih sat vremena, pričajući.
Tea se napokon smirila, i uspela normalno da priča.
Navela je Lenu da priča o tome, zašto joj je otac tukao majku. Kako je uopšte došlo do toga.,,Pio je." Reče ona smireno, gledajući zamišljeno negde ispred sebe.
,,Često je dolazio natmuren i besan. Ali je nikada nije tukao. Nasrtao jeste, mada se uvek suzdržao." Spustila je pogled i počela da čupka travu. ,,Jednu noć ga je uhvatila sa ljubavnicom. I kao i svaka žena, kada se vratio kući, napala ga je. Prvo je poricao, i kada mu je rekla da je videla svojim očima, on je pukao i počeo da je vređa. Stajala sam iza vrata svoje sobe i pomno slušala. Pričao joj je kako je sa njom samo zato što je zatrudnela, i da nije mene, ne bi je ni trpeo. Ona mu je uzvraćala kako je sam kriv što je ona zatrudnela, i ta svađa je trajala i trajala, kada se začuo udarac i ja sam uplašeno poskočila. Usledeo je još jedan, i za njim još jedan. Bili su jezivo glasni, i bolni za slušanje, a kamoli da ih neko oseti. Brzo sam otvorila vrata sobe i zaprepastila se. Mama je ležala na podu, a on ju je šutirao.
Zvuk otvaranja mojih vrata ga je naveo da stane i trgne se. Noga mu je bila ukočena u vazduhu, znači već se spremio da je još jednom šutne. Samo me je zaprepašćeno pogledao. Njegov pogled, kao da mi je govorio, da ja pravim problem, da sam kriva što sam tu, znaš? Da je mogao da mi kaže Izađi napolje dok ti bijem majku, rekao bi mi. Bez razmišljanja sam se bacila preko mame, pokrivši je svojim telom. Drhtala je. Suze su mi se slile niz lice iste sekunde.
On je zarežao i izleteo napolje, besno zalupivši vrata. A nas dve smo ostale tako, u tišini. Ona je drhtala od bolova, nije čak ni plakala, niti ispuštala bilo kakav zvuk, samo se tresla.. Ali zato sam ja plakala. Za obe."
Osetila je kako joj suze klize niz lice.,,Bože, Lena, nisam znala, tako mi je žao.." Rekla je Tea, privukavši drugaricu ka sebi. Sada je red na nju da drži Lenu u zagrljaju i dozvoli joj da se isplače.
,,Svi imamo neku priču." Rekla je Lena tiho.
Tea nije ništa odgovorila, ali se u potpunosti složila sa njom.Počelo je polako da se smrkava,a njih dve su još uvek bile na istom mestu, ne pomaknuvši se.
Tea glasno izdahne i mahinalno pogleda gore. Nebo je bilo obasjano sa bezbroj malih svetlećih tačkica, i bilo je prelepo. Uvek je bila fascinirana zvezdama. Kući čak ima spostveno zvezdano nebo. Tata i mama su joj pomogli da ga napravi kada je bila mala. On je okrečio plafon u tamno plavu, skoro crnu boju. A ona i mama su zajedno lepile zvezdice, i šaljivo im davale imena. Tea se seća da je znala ime svake zvezde, ali godinama je to sećanje izbledelo.
,,Bože, koliko zvezda na nebu." Reče ona zadivljeno.
Lena podigne pogled ,,Isto koliko bubuljica na mom licu." Odgovori ravnodušno zatim.
YOU ARE READING
Gladijatoreva devojka
RomanceDva tinejdžera su primorana da pohađaju školu, koja krije mračne tajne. Andrej postaje gladijator. Tea njegova izabranica. Prođite sa njima kroz avanture, koje ih čekaju. Teški zadaci, kao test za njihovu snagu, izdržljivost i ljubav. Suze, strah...