die for you - SK

1.6K 49 18
                                    

Sedel som na posteli a v ušiach som mal slúchatka. Volume bolo nastavené tak na 65% aby som počul, keď niekto vojde do izby.

Bolo krásne letné poobedie. Letné prázdniny boli v plnom prúde a rodičom bolo prakticky jedno, že ich strávim zatvorený v starom, hnusnom, dvoj-izbovom byte.

Je jedna hodina poobede. Vybral som z chladničky štvor-balenie monte a zo šuflíka lyžicku. Zobral som to ku sebe do izby a spustil na notebooku Naruta. Možno je to na sedemnásť ročného chalana divné, ale som to proste ja.

Celý deň som bol sám. Sú ešte len tri hodiny. Asi zájdem do drogérky. Pozrel som na nákupný lístok.

lak na nechty-čierny

tužidlo, najlepšie tyrkysové

Tak fajn, na to by som peniaze mal.

Zobral som čiernu ceruzku na oči. V kúpelni som sa upravil tak, aby som bol schopný vyjsť medzi ľudí. Na nohavice som si pripol retiazku a vzal som peňaženku. Bez ohľadu na to, že bolo leto, som sa obul do vysokých čižiem a vyrazil.

Cestou mi už bolo akosi jedno, že na mňa všetci zírajú. Ako vždy, ale zvykol som si na to.

********** doma

"Toto bude pecka." Šepol som si pre seba, keď som sa díval na farbu tužidla na obale. Položil som ho aj s lakom na nechty do poličky. Zapol som noťas. Prihlásil sa na fb. Mal som chuť niekomu napísať. Na nástenke bol príspevok od Nell: zajtra zraz o 14:00 v parku v (mesto, ktoré je od nás tak polhodinu cesty busom). Lajk kto príde, swagerov neberieme. Takže už viem, kde zajtra pôjdem. A uvidím na živo Nell, to bude fajn. Usmial som sa na monitor. Nell je v pohode kamoška, písali sme si síce len tak trikrát. Jůů, ide aj Rory. Rory je fajn kamoš, je s ním sranda. Cez internet ho poznám pol roka. Tieto prázdniny sme sa prvý krát stretli. Bol u nás celý deň. Takže sa uvidíme zas. Musím mu napísať, veď je prihlásený.

Ja: Čau brácho

R: ahoj Ftefíku

Ja: niii, Ftefana na mňa nevyťahuj

R: no tak fajn ;(

Ja: čo sa deje? fnuuk

R: nič nič... :) to za toho Ftefana :D

Ja: ahá, no tak potom ok

a ideš zajtra na ten zraz? bude to emochu :33333333

R: jop, idem.. stretneme sa?

Ja: no to si píš ;33 :*

R: :D super

Ja: a ako sa darí?

R: domáca pohodička jak má byť :3 ty?

Ja: tak ujde to no... celý deň doma zavretý, ale inak v poho

idem ja vyskúšať to tužidlo, čo som dnes kúpil :3 tyrkysové :3

teda pa

R: som zvedavý na výsledok :) ak tak sa ozvi ešte ;) pp

******** večer

To tužidlo vyzerá naozaj úžasne. Trochu po končekoch, ktoré si sčesávam do tváre a ofina. Za chvíľu napíšem Rorymu. Mimochodom volá sa Robert, ale voláme ho Rory. Má čierne vlasy, na emáka krátke, ale super strih. Je samozrejme BI, ale minule sa mi chválil s jeho babou, je zlatá. Ja som sa mu priznal, že som ešte nikdy nikoho nemal. No čo už, to teraz neriešim. Stále sa teším z tej farby. Nepovedal by som, že tyrkysová bude na čiernej taká bombastická.

die for you - SKWhere stories live. Discover now