Onderweg zag ik Lily en de jongens uitgeput naar de leerlingenkamer lopen we kruisten elkaar.
Lily zag Edward en zwaaide vermoeid naar hem Edward lachtte en zwaaide terug.Sirius wierp me een vragende blik toe "ik leg het je wel uit"zei ik snel hij knikte.
En ik en men broer liepen verder naar Albus zen kantoor.
We zeiden het wachtwoord en liepen het trapje op.Nog voor we er waren vloog de deur open en konden we zo naar binnen lopen.
"Ik verwachtte jullie al"zei Albus op zen kalme toon ik glimlachte.
"Is het geslaagd?"vroeg hij Edward en ik knikten."Goed zo"zei Albus hij gaf een klein glimlachje.
"Dan word het tijd voor afscheid"zei Albus kalm men blij humeur veranderde snel.
Edward keerde zich naar me toe en legde zen handen op men schouders."Hou je goed Leentje"zei hij lief ik knikte en gaf hem een glimlach hij knuffelde me en ik knuffelde mee.
Hij gaf een kleine kus op men voorhoofd en liep dan naar Albus.
"Oh Lene je mag al gaan je hebt goed gewerkt"zei Albus kalm ik knikte en liep naar de deur.Het laatste wat ik zag was dat Edward verdwijnselde met Albus.
Ik liep de deur uit en liep alleen door de rustige bijna lege gangen van Hogwarts.
Ik liep langs Slakhoorn "goede avond Lene"zei hij vriendelijk met een glimlach."Fijne avond professor"zei ik en ik gaf hem een glimlach terug.
Ik liep de trappen op en kwam bij het portret waar de Dikke dame zat ze zag er moe uit."Fijne avond"zei ik ze keek op "bedankt jij ook wil je binnen?"zei ze.
Ik knikte "eerst het wachtwoord"knipoogde ze ik grinikte "duosnova"zei ik."Entrée"zei de dikke dame vrolijk en ze liet me binnen ik liep door het portretgat en kwam de leerlingenkamer binnen.
Ik keek even rond maar zag niemand van de marauders zitten het vuur doofde zachtjes en al snel was het donker en zag je amper niks meer.
Ik hoorde voetstappen men hart ging tekeer ik zocht snel in men gewaad naar men stok.De voetstappen kwamen dichter en dichter eindelijk had ik men stok.
"Lumos"zei ik snel een lichtje kwam uit men stok.Ik schrok toen ik zag dat Sirius opeens voor me stond ik haalde diep adem terwijl Sirius grinikte.
Hij zag er moe uit en zen haar zat wild in de war."Waar was jij mee bezig daarnet"vroeg hij vragend hij sloeg zen arm rond mijn nek.
"Familie en vampier en dingen Enzo"zei ik zacht hij knikte en we liepen samen naar boven.
Iedereen lag al op zen bed toen we binnenkwamen alleen Remus hij was er niet "hij ligt vast op de ziekenzaal".Ik deed men pyjama en plofte bij Sirius op bed."Wie was die jongen daarnet?"vroeg James die in Lily haar haren bezig was.
"Men broer Edward"zei ik hij knikte "Wel een knappe broer je moest is zien hoeveel meisjes er in zwijm vielen toen hij met jou langs hen liepen"grinikte Peter.
Ik lachte "jammer voor hen want Edward heeft een vriendin"zei ik."Echt?"vroeg Lily verwonderd ik knikte "Bella heet ze".
"Is ze ook ..."vroeg Lily nieuwsgierig "nee ze is nog mens"zei ik Sirius keek me vragend aan en James ook."Dreuzel"zei ik tegen Sirius hij knikte James keek me nog steeds vragend aan.
"Maak je geen zorgen"zei ik snel hij fronsde zijn wenkbrauwen "het is niet belangrijk"zei ik geruststellend.
"Ik kom er wel nog achter"zei hij mysterieus lachend schudde ik mijn hoofd.
Ik keek even op de klok het was al laat duidelijk keek Lily ook en vroeg voor te gaan slapen iedereen stemde in.
Ik besloot het conflict van Remus los te laten en me geen zorgen moest maken.
Ik wou van Sirius zen bed stappen naar het mijne lopen maar Sirius trok me terug.Ik keek hem fronsend aan "blijf bij mij slapen" zei hij met een pruillipje ik glimlachte."Lily slaapt ook bij James wat kan het kwaad"
"Is dat een ja?"vroeg hij blij ik knikte en ging bij hem in bed liggen.Hij trok de dekens over ons heen en sloeg zen armen rond men middel.
Ik liet men hoofd tegen zen borstkast rusten en genoot van zen warme adem op men voorhoofd."Slaapwel"fluisterde hij zacht "slaapwel".
Yooo nieuw hoofdstukje yeey (auto verveling)
Edward is echt wel een meidenmagneet😂😂😂😂
Hopelijk vond je het leuk😊😊En OMG we hebben gewoon de 1,24k reads😵😵😱
Dikke bedankt!!!10 000 000 kusjes en knufffels✨✨❤❤Zita ✨💕
JE LEEST
De jongen met de littekens
Roman pour AdolescentsMet een glimlach las ik verder in het boek dat ik van Remus zijn hutkoffer had genomen Romeo en Juliette... Lene begint aan haar 5 de jaar op Zweinstein hoge school voor hekserij en hocus-pocus. De Marauders worden haar beste vrienden en ze valt vri...