Ik werd wakker en heel het scenario van de nacht speelde opnieuw in men hoofd.Ik voelde Sirius zen adem op men voorhoofd en werd er rustig van geen idee hoe laat het was maar ik lag erg goed.Twee sterke armen om me heen ik voelde me veilig maar men hoofd deed nog pijn.Ik ga is langs bij Albus vandaag..
Ik nestelde me nog wat dichter tegen Sirius en sloot men ogen weer.Twee armen wreven zacht over men rug en een hand ging voorzichtig door men haar.Ik glimlachte en opende zacht men ogen Sirius keek me slaperig glimlachend aan."Goeiemorgen"fluisterde hij "Goeiemorgen"fluisterde ik terug.
"Hoe gaat het het was een zware nacht hé?"vroeg hij zacht ik knikte "het gaat maar ik ga is bij Albus langs vandaag"zei ik zacht en ik legde voorzichtig men hoofd op zen borstkas.Hij knikte en wreef zachtjes door men haar.Even later werd Lily wakker "Kom je mee Lene douchen?"vroeg ze slaperig "ja ik kom"zei ik.Ik verloste me uit de greep van Sirius en ging voorzichtig rechtstaan oef dat lukt al teminste.. Ik liep de badkamer binnen en douchte me deed men gewaad aan en borstelde men haren.Een slaperige Sirius kwam achter me staan en plante een kusje in men nek ik bloosde.Hij liep verder naar de douche en ik liep naar de kamer en ging bij Lily op bed zitten.
"Wat was dat vannacht?"vroeg ze bezorgd "oh ik voelde me niet zo goed"zei ik ze knikte."Je hebt bij Sirius geslapen"zei ze op een grappig toontje ik knikte."En hoe was het??"vroeg ze nieuwsgierig "gezellig"zei ik glimlachend ze lachtte en liep naar James zen bed hij lag te slapen.
Ze ging erbij zitten en gaf James zacht duwtjes in zen zij langzaam en geeuwend werd hij wakker hij gaf Lily een kus en ging recht opzitten "goedemorgen"zei hij zacht."Goedemorgen"zei ik terug ik liep naar Remus zen bed en ging er bij zitten "MOONYY!!"riep ik luid en hij schrok wakker.Zen haar zat schattig in de war en hij keek me slaperig aan "waarom?"zei hij wanhopig "sorry wou je gewoon wakker krijgen"zei ik onschuldig hij lachte hoofdschuddend en duwde me van zen bed.
BAM daar lag ik dan op de grond men hoofd barste haast "AUW"gilde ik "ow sorry!!"zei Remus bezorgd en hij knielde naast me neer."Alles oke?"vroeg hij ik knikte hij reek mij zen hand en hielp me recht "dankje"zei ik zacht en ik liep naar men bed.Remus ging blozend op zen bed zitten waarschijnlijk voelt hij zich schuldig zielig is dit.Ik stond op en liep naar onze gezamenlijke boekenkast staat er ergens iets interessant in om te lezen!?Na even zoeken vond ik iets de vertelsels van Baker Bard.Oke dan word het dit maar.
Ik liep naar men bed en ging weer zitten de jongens gingen douchen ik begon met lezen aan het boek het was wel leuk."Ben je nu een sprookjesboek aan het lezen?"vroeg Sirius ik keek hem verward aan "dat is een sprookjesboek bij de tovenaars"zei Sirius ik knikte."Bij ons zijn dat andere sprookjes die niet iets met dood te maken hebben"lachte ik en ik toonde de pagina waar ik nu zat."De relieken van de dood"zei Sirius ik knikte "het schijnt dat ze echt bestaan"zei hij.Ik keek op en keek hem fronsend aan "ja echt ze zijn al gespot"zei hij geloofwaardig ik knikte langzaam en las verder.
Later kwamen de jongens uit de badkamer en liepen we met de groep naar de Grote Zaal.De hele Slytherin tafel keek me aan ik negeerde het en ging naast James en Sirius zitten "ik word aangestaard"zei ik "waarschijnlijk omdat je zo mooi bent"grinnikte Sirius.Ik glimlachte en nam een broodje uit de mand "wat hebben we het eerste lessuur?"vroeg ik zacht."Voorspellend rekenen met Ravenklauw"zei Peter ik knikte "hebben we een les met Slytherin vandaag?"vroeg ik.Lily keek snel naar het rooster "ja bezweringen"zei ze ik zuchtte en at men broodje en dronk wat sap."Wanneer ga je naar Albus?"vroeg Sirius "deze middag"zei ik hij knikte.
JE LEEST
De jongen met de littekens
Teen FictionMet een glimlach las ik verder in het boek dat ik van Remus zijn hutkoffer had genomen Romeo en Juliette... Lene begint aan haar 5 de jaar op Zweinstein hoge school voor hekserij en hocus-pocus. De Marauders worden haar beste vrienden en ze valt vri...