Even later komen we aan op Zweinstein en lopen we in de Grote zaal.We gaan zitten aan de tafel Van Gryffindor aan men twee zijden zaten Remus en Sirius.Rechtover me James en die zat naast Lily en Peter.Een toespraak van Perkamentus en dan konden we eten.Het was heerlijk later liepen we naar de leerlingenkamer van Gryffindor.
Ik en Lily gingen zitten op een bank en de Marauders kwamen erbij."Meisjes wij hebben een vraagje voor jullie"zei James.Ik en Lily keken verbaast en ik zei:"goed stel maar".Komen jullie bij ons slapen we hebben 2 extra bedden vrij,wees gerust jullie krijgen je privacy"zei Sirius
Ik en Lily keken naar elkaar en riepen dan enthousiast"JA!!".
James,Sirius en Peter glimlachten maar Remus merkte er niet zo veel van hij was nog steeds aan het lezen."Lily en Lene slapen bij ons de rest van het jaar"fluistert Sirius in zen oor.Remus bloost een beetje en glimlacht.Ik vond het zo schattig."Ik zal jullie helpen met het installeren enzo"zei James."Ik ook!"riep Sirius.Ik en Lily liepen naar boven en de jongens droegen onze hutkoffers.Op de deur stond er in grote letters De Marauders.We kregen een rondleiding en legden dan onze kleren in de kast. Als alles klaar was ging ik bij Lily op bed zitten, we kletsten wat bij tot dat ze met grote ogen voor haar keek.Ik schrok ervan en keek om ik zag meteen waar ze naar keek..James.Hij was zich aan het omkleden en had even geen t-shirt aan."Hij heeft een six-pack"fluisterde Lily enthousiast."Ja ik zie het"fluisterde ik terug.Zo te zien hadden ze er allemaal een behalve Peter dan.De jongens zagen ons kijken en liepen vlug naar de badkamer,Remus bloosde een beetje wat ik natuurlijk weer schattig vond.Ik en Lily barstten in lachen uit als ze in de badkamer verdwenen waren.
"Sirius heeft er ook een!"zei Lily
Ik knik "Kom op Lene hij heeft gevoelens voor je"zei Lily redelijk hard zodat we wisten dat de jongens het gehoord hadden."Ja dat weet ik al lang maar ik weet niet of ik dat ook voor hem heb"zeg ik zacht."Probeer het dan laat hem doen en laat je gevoel spreken!"zei Lily."Ik zal het proberen"zei ik."Wat ga je proberen Kannewasser?"vroeg James."Niks"zei ik."Jaja ik kom er wel achter"zei hij met een grijns.Ondertussen kwamen de andere ook binnen en gingen ze op hun bed zitten.Ik sliep tussen Sirius en Lily en rechtover mij sliep James.Remus las in zen boek en ik besloot ook om er een te lezen en nam een boek uit men koffer.Ik zag Remus opkijken "Ja nogmaals,Remus ik lees ook boeken"zei ik .Ik zie hem blozen en glimlach.Na even gelezen te hebben kijk ik op Lily zit bij James en ze spelen toverschaak.Ik lees verder maar voel opeens twee sterke armen om me heen en rook een vertrouwde geur."Siriius!"zei ik."Ja"zei hij zacht.Ik wou zen armen van me afslaan maar ik zag Lily met puppyogen kijken."ok dan"stuur ik haar en ze glimlacht.
Sirius hield me in een soort knuffelgreep maar ik vond het wel fijn en liet men hoofd op zen schouder rusten.Ik had men boek al weggelegd en rustte volledig in zen armen even later viel ik ook in slaap.Het laatste wat ik voelde was dat ik in bruidstijl werd opgetild en in bed werd gelegd toen viel ik helemaal in slaap.
JE LEEST
De jongen met de littekens
Novela JuvenilMet een glimlach las ik verder in het boek dat ik van Remus zijn hutkoffer had genomen Romeo en Juliette... Lene begint aan haar 5 de jaar op Zweinstein hoge school voor hekserij en hocus-pocus. De Marauders worden haar beste vrienden en ze valt vri...