7.Het bezoek

489 37 6
                                    

We liepen de trappen op toen ik opeens "Kannewasser"hoorde.Ik draaide me zuchtend om.Bellatrix en Lucius stonden voor mij gemeen te grijnzen,Sirius stond achter me ik voelde zen adem in men nek."Ja wat"zei ik zuchtend alsof het leek dat het me niks kon schelen."Je ogen zien rood"zei Bellatrix spottend."Heb je zitten huilen als een baby"grijnsde Lucius gemeen.Ik zei niks en keek ze normaal aan ookal  brak het zowat vanbinnen.

"Wat doe je bij zo'n baby neefje"zei ze op zo'n toon alsof het leek als Sirius een kleuter was.Ow dat was ik bijna vergeten Bellatrix is de nicht van Sirius.Ik weet niet hoe dat Sirius keek naar haar want hij stond achter mij maar ik verwacht niet iets aardig.

"Ik denk dat ik zelf wel weet met wie ik om ga Bella"zei hij snauwend."Noem mij niet Bella jij achterlijke halfbloed"riep Bellatrix over heel de gang,zodat iedereen het hoorde en is omkeek om te weten wat er gaande was.

"Goed dan Sirius we proberen je alleen maar te beschermen"zei Lucius bijzonder kalm en hij keek me recht in de ogen aan.Hij had grijsblauwe ogen ik keek met grote ogen hem aan."Hij weet het"dacht ik.

Er ging een schok van angst door me heen ik dacht aan men familie die in gevaar zou lopen,mezelf..Ik werd uit men gedachten gehaald door een arm die om me heen geslagen werd, ik keek op om te kijken van wie hij was.Hij was van Sirius ik keek hem aan "We zijn "zei hij en hij trok me zachtjes mee weg van hun.

"Alles oké?"vroeg Sirius bezorgd.Ik knikte maar eigenlijk was het niet zo ik dacht de hele tijd aan wat dat Lucius zei..die blik.We liepen de trap op en gingen naar de leerlingenkamer waar dat de andere ook zaten.

Lily was boven haar tas gaan halen en dat ging ik ook doen.Wat later kwamen we samen beneden met onze tas.De jongens waren al volledig klaar "Jij hebt het werkstuk hé"vroeg Remus ik knikte.We liepen met zen allen naar de les en die was Transfiguratie van Anderling.

Ik ging zitten en James kwam naast me zitten."Haj Kannewasser"zei James vrolijk."Je mag me Lene noemen hoor"glimlachte ik."Oké Lene"glimlachte hij.

Sirius en Remus zaten voor ons,er zat een kat op het bureau van Anderling.
"Faunaatvorm"fluisterde James in men oor ik knikte en precies opdat moment zat Anderling opeens op haar bureau.

Het was een theorieles dus geen stokgezwaai (jammer genoeg).
Na de les wachtte Sirius op mij toen ik men boeken in men tas stopte."Goedemorgen Zwarts"zei Anderling,ze kwam bij ons staan."Uhm goedemorgen mevrouw"zei Sirius."U hecht veel waarde aan Kannewasser"zei Anderling Sirius knikte zelfverzekerd en ik moest blozen.

"Kan ik haar dan even lenen?"vroeg Anderling.Sirius grijnsde "Oké maar niet te lang hé"."Maak u geen zorgen tjop tjop"zei ze en ze maakte zo een handgebaar van "voortmaken".Sirius knipoogde naar mij en liep het lokaal uit.

"Zo Kannewasser"zei Anderling.Ik keek haar aan "of mag ik Cullen zeggen"vroeg ze.Ik keek haar met grote ogen aan Zij ook al!?!"Maak je geen zorgen Perkamentus heeft het mij gezegd"zei Anderling ik zuchtte.

"Maar ik moest iets vragen van hem ..Zijn je gavens gevorderd?"zei Anderling ik knikte van nee."Goed ik zal het hem zeggen maar wees voorzichtig dat niet veel mensen het weten je weet dat het gevaarlijk is"zei Anderling ik knikte.

"Ik zie dat je je erg hecht aan Zwarts"zei ze glimlachend "ja dat is waar"zei ik blozend."Hem kun je wel vertrouwen"zei Anderling."Dacht ik ook"zei ik.Ze glimlachte "Je mag gaan hoor"zei ze.Ik knikte en liep het lokaal uit.

De jongen met de littekens Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu