Cap 1. Mutarea

2K 59 6
                                    

Salut,eu sunt Kate Johnson, am 16 ani,locuiesc în N.Y.( New York ) cu prietenele mele cele mai bune : Abygail și Alison într-un apartament din centrul orașului.

Din perspectiva lui Kate
Telefonul meu sună de zece minute in continuare ca să mă trezesc deoarece am școală. Mă ridic din pat și mă duc să fac un duș. După zece minute ies din baie  într-un prosop alb . Mă duc la dulap și aleg să mă îmbrac așa :

Mă dau cu puțin rimel și ruj iar părul îl piaptăn și-l las pe spate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă dau cu puțin rimel și ruj iar părul îl piaptăn și-l las pe spate. După asta cobor jos în bucătărie la fete.
Eu : Neața !
Abygail și Alison : Neața !!
Alison: De ce te-ai îmbrăcat așa  ? O fi din cauza noului vecin ? Apărând un rânjet pervers pe fața ei .
Eu: Vreți să ziceți că noi avem un vecin nou și mie nu mi-a spus nimeni ? Întreb eu puțin nervoasă dar și curioasă .
Abygail : Stai calmă s-a mutat aici doar de dimineață. Abia am aflat și noi.
Eu : Ok . După școală o să mă duc să-i urez bun venit .Acum haideți la școală.
Alison: Dar este abia 8:30 iar mie mi-e foame !
Eu : Ok . Atunci o să fac niște clătite cu ciocolată .
Fetele:Yeeeey !!!
Abygail: Tu faci cele mai bune clătite cu ciocolată !
Alison : Aby are dreptate !
Eu : Atâtea complimente,mă faceți să roșesc ! Spun eu iar ele încep să râdă deodată cu mine .
Am început să fac clătitele cu ciocolată iar după ce am mâncat am plecat cu fetele pe jos la școală deoarece școala este la zece minute distanță.
După ce am ajuns la școală am intrat în clasă și ne-am pus în bănci iar profesoara de istorie a intrat în clasă.
După ce ora se termină eu și fetele ieșim afară în curte unde Jennifer, târf.... fițoasa școlii vine spre mine .
Jennifer: Măi, măi, măi...ia uite pe cine avem  noi aici..tarfulița școlii !
Eu am inceput sa râd fals.
Eu : Se pare că azi dimineață nu te-ai uitat în oglindă ! Elevii care s-au strâns în jurul nostru au început să râdă.
Jennifer era îmbrăcată într-o rochie mini până sub fund și o bluza până la buric bineînțeles amândouă obiecte vestimentare fiind roz bombon.
Ea se enervează și vrea să mă tragă de păr dar eu m-am întors în așa fel încât eu sa o prind de păr.
Jennifer: Îndrăznești sa mă atingi ?!
Eu: Da și dacă mai încerci o singura dată să mă prinzi de păr îți rup extensiile din cap !!
După asta îi dau drumul și plec lăsând pe toată lumea cu gura căscată.

Orele se termină  destul de repede iar noi plecăm acasă .
Eu: Fetelor eu o să mă duc să-i zic bun venit noului vecin . Vreți să veniți cu mine ? Le zic eu fetelor în timp ce împachetez un ceas de bărbat într-o pungă de cadouri albastră pe care scrie "Bun venit !!" .
Alison : Eu nu pot deoarece am un proiect pentru școală .
Abygail: Nici eu nu pot ,am de făcut același proiect ca și Alison. Deci ești pe cont propriu.
Eu: Ok ,atunci mă duc singură.Nu mă așteptați după ce plec de la vecinul cel nou mă duc să mă plimb . Pa !
Fetele: Pa !

Când am ajuns in fața apartamentului am bătut la ușă . Am așteptat puțin după care ușa sa deschis și în fața mea era un băiat de 17-18 ani bine făcut ,brunet cu ochi căprui.
Eu: Ămmm... bună eu sunt noua ta vecină și am venit să-ți urez bun venit.
Aiden: Hey eu sunt Aiden . Intră te rog !
Eu: Mulțumesc !
Am intrat înăuntru și am dat de un hol micuț.După am intrat în sufrageria frumos aranjata in culorile alb ,negru și albastru închis.
Eu: Ai un apartament frumos !!
Aiden: Mulțumesc !Ne așezăm pe canapeaua albă și începem să povestim.
Aiden Cum te cheamă ?
Eu : Kate. Câți ani ai ? Îl întreb.
Aiden : 17 .Stai sa ghicesc. Tu ai 16.
Eu: De unde știi ?
Aiden : Deoarece te-am văzut intrând azi in clasa ta. Apropo îmi place cum ai pusa la punct pe Jennifer.Imi plac fetele îndrăznețe. Spune și schițează zâmbet.
Eu: Mulțumesc ! Spun în timp ce simt că obrajii îmi iau foc.
Eu: Toată viața mea la școală am
fost batjocorită de ea.Acum este râdul meu.
Aiden:Uuuu....asta va fi interesant !
Vrei sa ne uitam la un film ? Mă întreabă iar eu schițez un zâmbet.
Eu: Sigur !
Aiden: Știu că vouă femeilor nu vă plac filmele horror deci alege tu .
Eu: Din păcate eu nu sunt ca restul  femeilor ! Deci vreau sa ne uitam la filmul Exorcistul.
Aiden rămâne cu gura căscată .
Aiden : Îți plac filmele horror ?
Eu: Normal.Dar un singur lucru : nu înseamnă că dacă sunt femeie trebuie sa mă pun în brațele tale pentru că mie frică.Mie nu îmi este frică. Deci te avertizez !
Aiden: Cum spui tu șefa !!! Spune el pe un ton amuzant.
După ce filmul se termină mă ridic de pe canapea și mă duc către ușă :
Eu : Aiden,mersi mult pentru că mai primit la tine și că ne-am uitat la film.
Aiden: N-ai pentru ce .Spune și după mă sărută pe obraz.
Eu las capul în jos simțind cum tot sângele mi se urcă în obraji.
Eu : Noapte bună ,Aiden !
Aiden : Noapte bună,Kate ! Spune și eu plec.
Când ajung înăuntru,fetele vin spre mine și încep să pună tot felul de întrebări:
Alison: Unde ai fost ?
Eu : La Aiden.Spun eu plictisita intrând în bucătărie.
Abygail: La cine ?
Eu : La noul vecin . Îl cheamă Aiden.
Alison : Și ce ați făcut ? Întreabă ea din nou cu același rânjet pervers pe față.
Eu : Nu te gândi la prostii!! Ne-am uitat la un film horror .
Abygail: Te-a sărutat ?
Eu: Nu ,doamne nu sunt o curvă ! Zic eu și ele încep să râdă.Mi-a dat doar un pupic pe obraz.
Fetele: Wow ce drăguț !
Eu: In fine .Eu mă duc să mă culc. Pa fetelor. Noapte bună !!
Fetele : Noapte bună !
Mă duc în camera  mea și mă îmbrac in pijamalele mele cu unicorni.
Mă bag in pat și adorm cu gândul la Aiden .

Hey,sper să vă placă această carte. Este prima pe care o scriu . Scuze dacă am scris greșit.

Vecinul cel nouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum