Cap . 25 .

535 24 6
                                    

Peste trei zile

Astăzi este ziua cea mare . Prietena mea se va căsători .
În aceste trei zile nu l-am văzut pe Aiden dar am ajutat-o pe Abygail cu pregătirile . M-am trezit de o oră iar acum mă voi duce să-mi fac rutina de dimineață . La ora unsprezece am programare la salonul de păr , la douăsprezece la manichiură iar la ora unu de machiaj .
Este ora zece . După ce sunt gata mă urc în mașină și merg către salonul de păr . După patruzeci de minute părul meu arată așa :

După ce plătesc merg către salonul de manichiură

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După ce plătesc merg către salonul de manichiură . Unghiile mele arătau așa :

 Unghiile mele arătau așa :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Iar machiajul meu așa :

După ce am terminat am plecat la apartament să mă îmbrac deoarece la ora trei începe ceremonia de căsătorie la biserică

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După ce am terminat am plecat la apartament să mă îmbrac deoarece la ora trei începe ceremonia de căsătorie la biserică .
După ce am ajuns acasă mi-am luat rochia de domnișoară de onoare care este la fel ca și al lui Alison . Arătam așa :

M-am uitat la ceas și am observat că este două jumate așa că am mers spre mașină

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am uitat la ceas și am observat că este două jumate așa că am mers spre mașină .
În cinci minute am ajuns la biserică . Aveam atâtea emoții . Cum va fi să-l văd din nou pe Aiden și mă va vedea așa ? Ce să-i spun dacă va întreba de copil ? În fine asta nu contează . Acum contează fericirea prietenei mele .
Când intru în biserică dau de acei ochi căprui . Inima mi s-a oprit o secundă în piept . Nu am știut ce să fac . Instinctiv am pus mâinile pe fetița noastră .
Văd că vine spre mine . M-am panicat . Nu știu ce să fac . Înghit în sec .
Aiden : Hey !
Eu : Hey !
Aiden : Cum ești ? Mai bine zis cum sunteți ?
Eu : Bine ! Dar tu cum ești ? Cum îți merge cu Susan ?
Știam că s-au despărțit dar eu de-abia acuma am vorbit cu fetele deci .
Aiden : Uite Kate , eu și Susan nu am fost niciodată împreună . Eram doar nervos și....ști ce ? Ori cum nu mai contează deoarece tu vei avea un copil cu .... Chiar cine este tatăl ? Și unde este ?
Am înghițit în sec .
Eu : Tatăl lui m-a părăsit . Nu vrea copilul .
Spun eu foarte tristă .

Din perspectiva lui Aiden

Când a intrat în biserică mi s-a oprit inima . S-a uitat la mine și a înghițit în sec . Merg hotărât spre ea .
........
Kate : Tatăl lui m-a părăsit ! Nu vrea copilul .
Când am auzit asta am crezut că să mor . Am luat-o în brațe . Nu s-au opus . Mi-a fost atât de dor de ea .
Kate : Haide să mergem la Abygail . Probabil că ne așteaptă .
Eu : Bine ! Hai să mergem .
După ce ne-am dus la Abygail am felicitat-o și după am îmbrățișat-o .
Cineva a bătut la ușă . Era tatăl lui Abygail .
Tatăl lui Abygail : Ești gata scumpo ?
Abygail : Da !
Eu și Kate ne-am pus în stânga lor iar Dylan și Alison în partea dreaptă .
Când am prinso de mână pe Kate imagini cu noi doi îmi veneau în minte .

Din perspectiva lui Kate

Când Aiden m-a prins de mână am simțit furnicături pe piele . Când Abygail a ajuns în fața lui Adam noi ne-am retras într-o parte .
Preotul : Abygail Dallas îl iei de bună voință și nesilită de nimeni pe Adam White de soț ?
Abygail : Da !
Preotul : Adam White o iei de bună voință și nesilit de nimeni pe domnișoara Abygail Dallas de sotie !
Adam : Categoric !
Preotul : Prin puterea cu care sunt investit vă declar soț și soție ! Poți săruta mireasa !
Atunci Adam își lipește buzele de ale lui Abygail .
Atunci simțit cum pe obraz îmi curge o lacrimă . Vreau să mă duc să o felicit pe Abygail dar dintr-o dată amețeală mă cuprinde și după negru .

Mă trezesc într-o cameră de spital . Din nou .
Când mă întorc în partea dreaptă îl văd pe Aiden .
Eu : Ce s-a întâmplat ?
Aiden : Ai leșinat în biserică .
Eu : O nu Abygail ! I-am stricat nunta !
Aiden : Nu i-ai stricat-o ! Stai liniștită ! După ce ai leșinat am zis să continue că te aduc eu . Toată lumea este la petrecere .
Eu : Atunci ți-am stricat ție ziua !
Aiden se ridică în picioare și vine spre mine . Mă ia de mână și se uită în ochii mei .
Aiden : Nimic de pe lumea asta nu este mai important decât tine .
Eu : Aiden......
Aiden : Nu spune nimic ! Am vorbit cu doctorul ! Poți să vii la nuntă . Te aștept jos la mașină .
După ce Aiden plecă domnul doctor intră în cameră .
Doctorul : Domnișoară Kate ce mă fac eu cu dumneavoastră ?
Eu : S-a întâmplat ceva domnule doctor ?
Doctorul : Nimic grav ! Ai avut un moment de slăbiciune ?
Eu : Copilul este bine ? Întreb eu îngrijorată punându-mi mâna pe burtă .
Doctorul : Este bine ! Nu i s-a întâmplat nimic .
Eu : Ce ușurare .
Doctorul : Acum puteți pleca ! Înainte să uit băiatul care a stat cu dumneavoastră a lăsat un bilet pe masa mea . Vreau să vă rog să il dați !
Eu : Bine .
Doctorul : Mulțumesc .
Eu : La revedere .
Merg cu liftul . Nu m-am putut abține așa că l-am deschis .

Nici nu știi cât de fericit aș fi dacă acel copil al fi al meu ! Îmi este dor de tine ! Am fost un prost când te-am înșelat cu curva aia . M-ai putea ierta ?

Aiden nici nu știi cât de tare aș vrea să-ți spun că este copilul tău . Să-ți spun că te-am iertat de mult și că și mie îmi este dor de tine .

Când liftul se oprește împătur hârtia la loc . Mă duc către mașina lui Aiden .
Eu : Aiden vezi că mi-a dat asta doctorul . Ai lăsat-o pe masa lui .
Văd că începe să se agite .
Aiden : La deschis !
Eu : Nu ! A spus doar să ți-l dau .
Aiden : Bine . Mergem ?
Eu : Da !
După zece minute ajungem la restaurant .
Acolo în fața restaurantului stătea.........

La medie este rochia lui Abygail

Vecinul cel nouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum