Capitol Bonus : Abygail și Adam

702 25 4
                                    

Din perspectiva lui Abygail

După ce am urcat sus ne-am pus bagajele jos .
Adam : Deci , pe ce parte vrei să dormi ?
Eu : Mie îmi este tot una !
În acel moment Adam se aruncă pe pat și se pune în așa fel încât să ocupe tot spațiul .
Adam : Atunci vei dormi pe mine !
Eu am înroșit mai tare ca un rac .
Eu : Nu întinde coarda !
Adam : Bine atunci haide să mergem jos .
Eu : Stai sa îmi scot ceva din bagaj .
Mă duc până la bagaj și vreau să scot ceva din bagaj . Când mă ridic simt două brațe care mă cuprinde din spate . M-am panicat și nu am putut să mă mișc . Eram ca o statuie de piatră.
Începe să mă sărute pe gât iar eu încerc din răsputeri să nu gem dar un mic geamăt îmi iese pe buze . Îl pot simiți pe Adam cum zâmbește în sărut .
Mă întoarce cu fața către el . Se apropie de mine .
Eu : Ămmmmm.. Adam ar cam trebui să mergem jos . Probabil ceilalți ne așteaptă.
Adam : Mai pot să aștepte . Când buzele noastre aproape se unesc ușa se deschide și pe ea intră Dylan . Noi ne desprindem unul din bretele celuilalt și ne îndepărtăm în așa fel încât Dylan sa nu suspecteze nimic .
Eu : Nu știi să bați la ușă ? Zic eu nervoasă .
Dylan : De ce întrebi ! Voi doi sunteți împreună și noi nu știm ? Spune el dând din sprâncene pervers .
Eu : Nu te gândii la prosti ! Și nu ! Nu suntem împreună .
Îl aud pe Adam cum își spune doar pentru el : "Încă" .
Încă ? Cum adică încă încă ? In fine am coborât la parter unde toți ne așteptau .
Aiden : Ce ați stat atât ?
Eu : Am avut o problemă și Adam m-a ajutat .
Aiden : Ce problemă ?
Eu : Ce-i treaba ta ? Am avut una și gata ! Spun eu puțin nervoasă . Doar nu le-aș fi spus : Păi știți prieteni eu și Adam era să ne sărutăm dar Dylan a intrat și ne-a întrerupt .
Kate : Bine gata nu vă mai certați și hai să ne uităm la un film .
Dylan : La ce film ne uităm ?
Kate : Puzzle Mortal !
Aiden : Îți place filmul ăla ?
Eu : Surorii mele mai mici ii place tot ce aparține de Horror,scârbos,sânge și tortură .
Kate : Nu îmi mai spune sora ta mai mică ! Știi cât de tare mă enervează !
Eu : Da știu ! De aia am și spus !
Kate : Ți-ai căutato cu mâna ta ! Spune și sare pe mâine . Începe să mă gâdile .
Eu : Bine....ga...gata... Ai câștigat ! Spun eu râzând .
Kate : Eu nu pierd niciodată!
După asta ne-am uitat la film am jucat adevăr și provocare .
Sticla a picat spre Aiden și Adam .
Aiden : Adevăr sau provocare ?
Adam : Provocare !
Aiden : Te provoc să o săruți pe Abygail !
Chiar în acel moment am băut suc și l-am scuipat .
Eu : Ce ?
Aiden : Sărut cu limba !
Nu mai apuc să zic nimic că Adam mă sărută . Ii dau voie să intre în gura mea . El cercetează fiecare colțișor al gurii mele . In acel moment am uitat de tot în jurul meu .
Dylan : Ămmmmm ..... HEEEEY mai suntem și noi aici . Vă sărutați de doua minute . Mă mir cum de nu ați rămas fără aer .
Eu mă desprind din sărut și mă întorc carte prietenii mei .
Eu : Bine acum putem să continuăm jocul .
Toți : Da !
Pe tot parcursul jocului nu m-am uitat de loc la Adam . Îmi era prea rușine .
După ce am terminat jocul eu și Adam
am plecat în camera noastră .
Adam a închis ușa cu cheia .
Eu : De ce ai inchi.......
Nu am mai apucat să spun nimic pentru că el își lipește buzele de ale mele . Eu nu mă opun .
Îl las să mă sărute . Ajungem până la pat unde ne punem pe el fără să rupem sărutul .
Adam : Știu că nu este un moment bun dar : Abygail vrei să fii iubita mea ?
Eu : Asta îți răspunde la întrebare .
Spun și îmi lipesc buzele de ale lui .
După ce ne despărți Adam mă pupă pe frunte și își pune mâna în jurul taliei mele iar eu sunt purtară in lumea viselor .

Hey bezelelor sper că va plăcut capitolul despre Adam și Abygail . Dacă vreți voi mai face și cu ei dar și cu Dylan și Alison .
Vă mulțumesc mult că mă susțineți . Pa !

Vecinul cel nouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum