Cap . 10 .

960 31 3
                                    

Din perspectiva lui Kate

Sunt trează de 10 minute  . Sunt legată de un pat într-o cameră în culorile alb și negru . Este chiar frumoasă . Mă zbat dar nu pot să mă eliberez .
Eu : Ajutor ! Cineva ! Dezlegați-mă ! Strig după ajutor de cinci minute dar nu mă aude nimeni .
În acel moment o matahală intră în cameră cu un batic negru .
Eu : Hey de ce m-ați legat !? Ce v-am făcut eu vouă ?
Matahala nu zice nimic doar mă leagă la ochi . Iese din cameră deoarece am auzit cum ușa s-a închis  . Eu am început să plâng . Tot baticul este ud .
Deodată se aude ușa deschizându-se .
Eu : Ce vrei de la mine  ? Zic eu printre sughițuri .
El nu a spus nimic doar s-a pus peste mine .
??:  Eu doar pe tine te vreau ! Spune el în șoaptă .
Eu : Cine ești ?
Dintr-o dată simt niște buze moi pe gura mea . Sunt așa de cunoscute .
Eu : Aiden ?
Persoana îmi dă jos baticul . Era Aiden cu un zâmbet până la urechi .
Aiden : Ți-am zis că o să mă răzbun !
Eu : Chiar in halul ăsta ? Țip eu la el .
Aiden  : Da !
Nu apuc să spun nimic deoarece buzele lui se lipesc din nou de ale mele . Îmi dezleagă mâinile iar eu mi le pun pe spatele lui . Începe să-mi sărute gâtul și să mă muște . Eu scâncesc de durere .
Eu : Aiden eu n-am mai făcut asta ! Spun eu printre gemete .
Aiden : O să fie bine și o să-ți placă . Îmi spune el la ureche .
Eu : Am încredere în tine !

+18

Aiden se joacă cu sfârcurile mele . Îmi mușcă unul dintre sâni în timp ce pe celălalt îl masează . Coboară cu sărutările și cu mușcăturile pe abdomen . Își pune mâinile pe pe coapsa mea urcă mai sus spre feminitatea mea și își introduce un deget în mine . Eu am gemut . Aiden își mai introduce în mine încă două degete . Începe să-și miște degetele foarte repede iar o ploaie  gemete se aud din gura mea .
După asta Aiden își presează masculinitatea de feminitatea mea.
Înainte să mă pătrundă mă întreabă :
Aiden : Sigur ești pregătită ?
Eu : Da .
Aiden mă pătrunde de tot dar încet . O durere insuportabilă mă cuprinde iar lacrimile încep să-mi curgă pe obraji .
Aiden mi le șterge .
Aiden : Vrei să ne oprim ?
Eu : Nu ! Continuă .
Aiden mai stă puțin și după face niste mișcări de du-te vino el mărește ritmul iar durerea se transformă în plăcere . După vreo zece minute Aiden cade extenuat lângă mine . Amândoi suntem transpirați .
Aiden trage cearșaful peste noi. Eu mă întorc cu spatele la Aiden iar el mă trage către el prinzându-mă de talie .
Eu : Nu sunt foarte bună nu-i așa ? Întreb eu parcă puțin dezamăgită .
Aiden : Nu-i adevărat ! Te-ai descurcat chiar bine . Dacă nu știam că ești virgină aș fii zis că ai mai făcut-o .
Vrei să-ți zic un secret ?
Eu : Da
Aiden : Este prima oară când am făcut dragoste nu sex .
Eu rămân cu gura căscată .
Eu : Serios ?
Aiden : Da serios . Pentru că tu nu ești ca fetele cu care am ieșit . Tu ești specială . Iești frumoasă, modestă și nu mă vrei pentru ce am .  Tu ești micuța mea și te iubesc foarte mult .
Eu rămân șocată . Nimeni nu mi-a mai spus asta niciodată și subliniez niciodată .
Mă bucur că Aiden nu mă vede pentru că acasă sunt mai roșie ca racul .
Eu : Nimeni nu mi-a mai spus așa ceva niciodată !
Aiden : Pentru că nimeni nu și-a dat seama cât de specială ești . Dar eu mi-am dat seama . Iar acuma haide să dormim deoarece este două noaptea .
Eu : Dar tu mai răpit la ora 4 p.m. . Cât am dormit ? Întreb eu șocată .
Aiden : Aproximativ 7-8 ore . De ce ?
Eu : Ce supradoză de praf mi-ați pus la nas ?
Aiden : Da, băieții au pus puțin cam mult .
Eu : Trebuie să le sun pe fete sigur sunt îngrijorate .
Aiden : Lasă-le să doarmă !
Eu : Nu vreau să le sun în momentul ăsta .
Îmi iau telefonul de pe noptieră și o sun pe Abygail .

Din perspectiva lui Abygail

Cum Kate nu s-a întors acasă băieții ne-au convins să mergem la culcare .
Este ora 2 și dintr-o dată văd că mă sună.... Kate ?
Îmi iau repede telefonul și răspund .
Eu : Alo ? Kate ? Unde ești ?
Kate : Sunt bine doar că am plecat la Aiden și am uitat să vă sun !
Eu : Doamne ce mă bucur că ești bine !
Kate : Sunt bine nu trebuie sa vă mai faceți griji !
Eu : Bine dar sa nu ne mai sperii așa niciodată ai înțeles ?
Kate :  Da șefa ! Pa ! Ne vedem mâine .
Eu : Pa
După ce am vorbit cu Kate am fugit în camera lui Alison și i-am trezit pe Alison și Dylan după pe Adam care era în sufragerie . După asta toată lumea s-a liniștit și s-au dus toți înapoi la culcare .

Din perspectiva lui Kate

După ce am vorbit cu Abygail am fost purtată în lumea viselor .

Dimineață..........

Hey am revenit cu un nou capitol ! Și vă mulțumesc pentru cele 500 de vizionări ! Vă iubesc foarte mult și vă pup !! Pa !!








Vecinul cel nouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum