Cap . 17 .

749 23 10
                                    

Nu apuc să fac nimic că pe ușă intră Abygail și Alison plângând .
Eu : Ce s-a întâmplat ?
Alison : A...al...ale..x i-a prins pe băieți . Sunt jos . Pe noi două nu ne-au văzut .
Atunci eu mă ridic repede de pe pat și merg la o noptieră unde Aiden își ținea două pistoale . Le iau pe amândouă . Una o pun la spate iar cealaltă o țin în mână .
Eu : Stați în spatele meu !
Alison și Abygail : Nu trebuie să ne zici de două ori !
Eu și fetele mergem încet pe scări sa nu ne audă nimeni .
Ajungem la capătul scărilor unde ne oprim .
Acolo i-am auzit pe.Alex și Aiden discutând .
Alex : O sa va torturez pe toți trei până o sa vă doriți să muriți .
Aiden : Cum zici tu ! Zice Aiden râzând fals .
Atunci Alex îi trage un pumn lui Aiden iar el scuipă sânge .
Atunci eu vreau să trag dar Abygail îmi ia pistolul și împușcă gorilă care îl ținea pe Adam .
Am vrut să-i iau pușca dar Alison mi-a luat-o înainte și a împușcat cealaltă gorilă care îl ținea pe Dylan .
Alex : Cine dracu a împușcat ? Credeam că doar trei nenorociți sunt aici .
Aiden : Cred că ai greșit . Aici sunt mai multe persoane decât crezi dar singurul nenorocit de aici ești tu !
Atunci Alex vrea să-l împuște pe Aiden dar eu iau repede pistolul din mâna lui Alison și l-am împușcat pe Alex în braț . După eu și fetele ieșim de după scări .
Alex : Băgami-aș ! Ce dracu ?
Eu : Să de-a dracu să îți pui labele alea jegoase ale tale pe iubitul meu scump !
Alex : Ooo,Aiden de ce nu mi-ai spus că ai o păpușică nouă de jucărie ?
Eu îi mai trag  una în braț cu pistolul .
Eu : Eu nu sunt păpușica nimănui .
Când vreau să mă apropii de el , Alex fuge repede din casă nu înainte să zică :
Alex : Mă voi întoarce și după tine și după curva ta !
Fugim repede spre băieți și le dezlegăm mâinile .
Aiden : Unde ați învățat să trageți cu o armă ?
Eu : De-abia te-am dezlegat și prima ta întrebare este de unde am învățat să tragem cu arma ?
Aiden : Da !
Eu : Nici măcar un mulțumesc ? Nimic ?
Aiden : Ba da ! Nu apuc să spun nimic că mă sărută . Ne sărutăm pasional dar un tușit ne întrerupe .
Eu și Aiden ne desprindem din sărut .
Aiden : O să ne mai întrerupeți de multe ori ?
Adam : De cate ori o să vă sărutați în fața noastră .
Aiden : Atunci o să o facem în fiecare zi . Bine acum mergeți faceți repede bagajele că maxim într-o oră trebuie să plecăm . Oamenii lui Alex vor veni după noi .
Eu și fetele am terminat bagajele și băieții le-au dus în mașină .
Am plecat în viteză de la cabană fiecare cu mașina lui .
Am ajuns mai repede cu două ore decât ar fi trebuit . Băieții au mers cu trei sute cincizeci de kilometri pe oră .
După ce am ajuns în fața apartamentului Aiden ne-a spus :
Aiden : Fetelor luați-vă toate bagajele pe care le aveți și o să vă mutați cu noi . Pe drum am vorbit cu băieții și au închiriat deja o vilă într-o zonă în care Alex nu ne va găsi .  Băieții sunt deja la vilă ca să aranjeze locul .
Într-o oră încercați să fiți gata . Vă rog NU IEȘIȚI DIN APARTAMENT !
Eu : Asta a sunat mai mult a ordin dar în fine !
După asta Aiden mă sărută și plecă .
Eu și fetele intrăm repede în apartament și începem să ne facem bagajele . Într-o oră am reușit să ne facem bagajele .
Atunci îl sun pe Aiden .
Eu : Aiden noi suntem gata cu bagajele !
Nu răspunde nimeni  dar cineva bate la ușă .
Mă duc să deschid ușa .
Acolo erau băieții .
Eu : Foarte inteligent !
Băieții intră în apartamentul nostru și încep să ducă bagajele la mașini .
Termină de dus bagajele cam în douăzeci de minute .
Dylan : Fetelor voi v-ați cumpărați un întreg mall ?
Eu și fetele : Cam așa ceva .
După asta coborâm la mașină și plecăm . În douăzeci de minute ajungem la vilă . Arăta așa :

Eu : Aiden ?Aiden : Da ?Eu : Eu am crezut că vrei să nu ne găsească Alex nu să atragem atenția asupra noastră !Aiden : Da dar

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu : Aiden ?
Aiden : Da ?
Eu : Eu am crezut că vrei să nu ne găsească Alex nu să atragem atenția asupra noastră !
Aiden : Da dar......
Eu : Dar ce ?
Aiden : O femeie bună nu te mai plânge atâta !
Eu îmi dau ochii peste cap .
Intrăm în vilă unde fiecare își alege camera .
Cameră mea și a lui Aiden era lângă a lui Abygail și Adam iar pe partea cealaltă a lui Dylan și Alison .
Toți stăteam în living .
Aiden : Fetelor , eu și băieții trebuie să plecăm la sediu . Voi puteți să faceți ori ce doar să nu ieșiți din casă dar dacă  vreți puteți merge la piscină .
Eu și fetele : Ok !
După ce băieții pleacă eu și fetele ne luăm costumele de baie .
Costumul meu arată așa :

După ce ne-am îmbrăcat eu și fetele am sărit în apă toate trei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După ce ne-am îmbrăcat eu și fetele am sărit în apă toate trei . Începem să ne stropim cu apă . Dintr-o dată se aude o voce . Era a lui ...................

Hey am postat un capitol nou ! Îmi pare rău că nu postez mai des dar am și școală și multe teme și nu pot .  Apropo acesta este  Joshua :

  Apropo acesta este  Joshua :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și acesta este Alex :

Sper că va plăcut capitolul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sper că va plăcut capitolul . Pa !

Vecinul cel nouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum