După 4 ani .
Eu și Aiden eram foarte fericiți împreună . În acești patru ani petrecuți împreună i-am cunoscut părinții lui Aiden . Mama lui Aiden este o persoană minunată foarte frumoasă, zveltă și zâmbăreață . Tatăl lui este un om de statură înaltă , este musculos și ocupat tot timpul . Dar dacă îl cunoști este un om foarte amuzant și protector .
Chiar și fratele lui Aiden, Jacob s-a căsătorit acum doi ani și este foarte fericit mai ales că va fi tătic in câteva luni .
Iar despre Alex,nu am mai auzit sau văzut de el .Acum sunt în park cu Alison și Abygail . Ne plimbăm și singurul lucru care mi-l mai amintesc este că fetele au zis să mă trezesc .
După câteva ore
Mă trezesc într-un salon de spital . După câteva minute Alison,Abygail și doctorul au intrat în cameră .
Doctorul : Ne revedem din nou domnișoară Kate cu o veste bună !
Fetele zâmbeau în continuare iar eu nu știam de ce .
Eu : Ce s-a întâmplat doctore ? Vă rog nu mă speriați !
Doctorul : Sunteți însărcinată în trei săptămâni .
Eu nu știam ce să fac . Eram foarte fericită .
Îmi dau seama că am stat încremenită cinci minute până când doctorul a vorbit .
Doctorul : Mă duc să vă fac fișa de externare .
După ce doctorul plecă fetele vin și mă îmbrățișează .
Alison : Felicitări Kate !
Abygail : Felicitări surioară ! O să ai o fetiță dau un băiețel !
Eu : Sunt atât de fericită !
Mi-au dat lacrimile .După o jumătate de oră am fost externată și mă duc către firma lui Aiden cu mașina .
Ajung la firmă unde mă duc către recepție .
Eu : Bună ziua ! Am venit să-l văd pe Aiden .
Domnul de la recepție : Da sigur ! Domnul Aiden este sus în biroul lui !
Eu : mulțumesc !
Domnul de la recepție : Nu aveți pentru ce !
Mă duc cu liftul până la etajul unu cameră 69 . Doamne ce pervers este și la serviciu !
Intru fără să bat și când vreau să intru rămân încremenită . Aiden era pe cale să o penetreze pe asistenta lui personală . Când m-a văzut a dat-o de pe el pe curva aia și a încercat să spună ceva dar l-am oprit .
Eu : Nu vreau să aud nici o minciună sau explicație . Pa Aiden !
Aiden : Dar iubito !
Eu : Ai pierdut acest drept de a-mi spune așa ! Spun și plec plângând din birou .
Mă duc către mașină și în zece minute am ajuns acasă .
Mi-am luat niște geamantane și în ele mi-am pus toate hainele . Mă voi muta în Los Angeles .După o oră
Sunt în avion spre Los Angeles . Nimeni nu știe că am plecat nici fetele .
După ce am ajuns mi-am luat bagajele și am plecat cu un taxi spre apartamentul pe care mi l-am cumpărat .Din perspectiva lui Aiden
Când am văzut-o pe Kate am dat-o pe Susan jos de pe mine și am vrut să spun ceva dar Kate m-a oprit .
Kate : Nu vreau să aud nici o minciună sau explicație . Pa Aiden !
Eu : Dar iubito !
Kate : Ai pierdut acest drept de a-mi spune așa !
Spune și plecă plângând .
Eu mă îmbrac repede și vreau să ies din birou dar Susan mă prinde de mână .
Susan : Las-o iubitule ! Ori cum nu o mai iubeai pe ea !
Mă întorc către ea foarte nervos .
Eu : Uită-te le mine Susan și bagă bine la cap ! Tu nu vei fi niciodată iubita mea ! Kate este iubita mea ! Este o singură diferență dintre voi două .
Susan : A da ! Care ?
Eu : Că tu ești o curvă .
Spun și ies dar mă opresc în ușă .
Eu : A da și Susan ești concediată !
După asta ies și merg spre mașina mea .
În două minute sunt în fața vilei și intru .
Mă duc sus în camera mea și al lui Kate dar nu este acolo . Hainele ei lipsesc din dulap . Toate lucrurile ei lipsesc . A plecat ! Nu pot să cred !După câteva ore
Sunt disperat ! Nu știu unde a plecat Kate ! Încerc să dau de ea de patru ore ! Fetele o sună dar cred că și-a schimbat numărul de telefon .
Din perspectiva lui Kate
După o lună
De când am plecat mi-am schimbat nr de telefon . Lucrez ca și chelneriță într-un restaurant destul de luxos deci câștig destul de bine .
Singurele persoane care știu de mutarea mea sunt Alison și Abygail . Le-am rugat din tot sufletul să nu îi spună lui Aiden nici că sunt însărcinată și nici unde m-am mutat .
Astăzi cele vor veni în vizită la mine .Din perspectiva lui Abygail
Astăzi vom merge în Los Angeles în vizită la Kate .
În aeroport
Eu și Alison așteptăm avionul de Los Angeles .
Adam : Deci de ce trebuie să mergeți în vizită la....
Eu : La verișoara mea care este însărcinată și mergem la ea în vizită .
Dylan : Păi și de ce nu putem veni și noi ?
Alison : Pentru că nu vrea să vadă pe nici un bărbat pentru că iubitul ei a înșelat-o pe ea cu o curvă .
Adam : Bine !Avionul care merge în Los Angeles plecă în cinci minute .
Vocea femei de la recepție se aude în microfoane .
Alison : Este avionul nostru !
Eu : Pa iubire !
După ce ne-am luat rămas bun de la băieți am intrat în avion .Din perspectiva lui Kate
După două ore de dormit cineva sună la ușă . Era.....
Hey îmi pare foarte rău că nu am postat toată săptămâna dar am avut teste și antrenamentele de baschet și chir nu am avut timp . Îmi pare foarte rău .
Sper că va plăcut capitolul și vă pup . Pa !
CITEȘTI
Vecinul cel nou
Teen FictionKate, o fată de 16 ani care stă cu prietenele ei într-un apartament se îndrăgostește de noul lor vecin Aiden . Dar când află că se ocupă cu...Veți afla citind !