Din perspectiva lui Alison
După ce am intrat la petrecere , am plecat de lângă fete și am plecat să-mi iau ceva de băut . Mi-am luat un cocktail de culoare verde și am băut din el . L-am băut și după am mers pe ringul de dans să dansez .
După o oră de dansat m-am dus din nou la bar să-mi iau încă un cocktail .
După ce l-am băut un băiat vine spre mine . Avea ochii albaștri și păr brunet . Mușchii i se vedeau din tricoul alb care aproape exploda pe el .
Băiatul : Bună pisi ! Vrei să dansăm ?
Alison: Unu : Nu-s pisi și mă cheamă Alison ! Și în al doilea rând : Dacă vrei să dansezi cu mine trebuie să-mi spui cum te cheamă .
Băiatul : Mă cheamă Dylan .
După asta am plecat să dansăm. După jumătate de oră o văd pe Kate cu dansează cu un băiat . După am văzut că este luată pe sus de cineva . Am vrut să văd de cine dar când am vrut să plec Dylan pa tras și m-a lipit de el începând să mă sărute . Eu nu m-am opus pentru că am simțit un gol in stomac pe care nu l-am mai simțit .După asta am plecat spre apartamentul lui.
Din perspectiva lui Kate
Dimineață m-am trezit în patul meu și cu o ... mână în jurul taliei mele ? Dau jos pătura de pe mine și văd că sunt în lenjerie intimă . Ce am făcut aseară ? Când mă întorc îl văd pe Aiden dormind liniștit .
Eu : Aideeeen !! Ce s-a întâmplat aseară ? Ce am făcut ? Țip eu speriată .
Aiden sare că ars din pat .
Aiden : Ce sa întâmplat femeie ?
Eu : De ce suntem în lenjerie intimă ?
Ce am făcut aseară ?
Aiden : Întrebarea pe care trebuie să o pui este că ce era sa faci dacă nu veneam eu ?
Eu : Ce dracu am făcut Aiden ? Întreb eu nervoasă .
Aiden : Nai făcut nimic doar că era sa ți-o tragi și să-ți pierzi virginitatea cu un bou ! Spune el puțin nervos .
Eu : De unde știi că sunt virgină ?
Aiden : Aseară ai cam spus niște chestii !
Eu fac ochii cât cepele când aud ce-mi zice .
Aiden : Chiar nu-ți mai amintești nimic ?
Eu : Absolut nimic ! Doar că m-am dus la bar și am băut două, trei cocktailuri .
Aiden : Mai bine zis douăzeci de cocktailuri !
Eu : Acuma atâta știu doar că voi leșina din cauza durerii de cap . Zic și mă arunc pe pat .
Aiden : Mă duc să-ți aduc o pastilă de cap . Spune și iese din cameră .
După două minute vine cu o pastilă și un pahar de apă .
Eu biau pastilă și mă ridic de pe pat și mă duc către baie .
Eu : Mă duc să fac duș !
Aiden : Pot să vin și eu ? Întreabă el cu față de cățeluș plouat .
Eu: Ha,ha,ha mai încearcă ! spun eu și intru în baie
După ce ies din duș îmi pun un prosop în jurul taliei și intru în camera mea unde Aiden butona telefonul .
Mă duc la dulap și caut cu ce sa mă îmbrac .
După un minut simt cum două mâini mă cuprind din spate și mă lovesc de un corp tare. Aiden incepe să-mi sărute gâtul iar eu incerc din răsputeri să nu gem de plăcere dar un mic geamăt iese din gura mea . Îl simt pe Aiden cum zâmbește în timp ce coboară cu sărutările la clavicula mea .
Mie mai îmi scapă un geamăt iar mă întoarce cu fața la el . Simt cum inima mea va sări din piept iar golul din stomac de făcu uriaș . Când vrea să mă sărute îi sună telefonul . El înjură în barbă și răspunde .
Aiden : Da ?
Persoana : ......
Aiden : Cum să fii așa prost ! Vezi că ajung în zece minute ! Spune el și închide telefonul .
Aiden: Micuțo eu trebuie să plec ne mai vedem ! Spune el și îmi dă un pupic pe față . După pleacă .Eu inca sunt șocată de ce tocmai am făcut cu Aiden . Incerc să pun lucrurile cap la cap dar nu reușesc . Ce de întâmplă cu mine ?
Păi îl placi proasto ! Asta se întâmplă !Iarăși tu ! Mă poți lăsa în pace !
Nu chiar ! Asta este treabă mea !
Bine ! Acuma mă poți lăsa în pace ! Pa !
Pa !
După ce mă ridic de pe pat mă duc din nou la dulap și aleg să mă îmbrac așa :
Mă machiez puțin și îmi întind părul .
După cobor jos la fete .Dar stai.....eu nu le-am mai văzut pe fete de la petrecere . Oare unde sunt fetele ?
După ce cobor jos o văd doar pe Abygail cum doarme pe canapea cu aceleași haine pe care le-a purtat la petrecere !
Am zis să o las să doarmă . Cine știe când a venit acasă .
Cobor din apartament și am zis sa mă plimb puțin prin oraș .Când ajung in parcul central o văd pe Alison sarutându-se cu .....Dylan ?
Mă duc către ei .
Eu : Dylan ?!
Ei se întorc către mine și fac ochii cât cepele când mă văd .
Alison și Dylan : Kate !
Eu : Nu bau bau !! Dylan de cat timp ești tu împreună cu cea mai bună prietenă a mea ?
Alison : Vă știți ?
Eu : Este verișorul meu !
Alison : Suntem împreună de aseară și Kate de ce nu mi-ai spus că ai un verișor ?
Dylan : Da ! Iar tu de ce nu mi-ai spus că ai o prietenă așa de frumoasă ! Când Alison aude cum i-a spus Dylan a înroșit .
Eu : Pentru că nu m-ați întrebat ! Dar in fine . Asta nu mai contează ! Mă bucur că două persoane pe care le iubesc sunt împreună spun. Eu și îi îmbrățișez .
Eu : Iar tu Dylan dacă nu o să ai grijă de ea îți rup capul .
Dylan : O să am !
Eu : Bine copii eu tre să plec . Pa !
Alison și Dylan : Pa !După ce mă mai plimb puțin văd ceva ce mi-a spart inima în bucăți . Era ......
Hey am mai scris un capitol . Sper că vă place . Ce credeți că a văzut Kate ? Aștept răspunsurile in comentarii . Scuze dacă sunt greșeli ! Pa !
CITEȘTI
Vecinul cel nou
Teen FictionKate, o fată de 16 ani care stă cu prietenele ei într-un apartament se îndrăgostește de noul lor vecin Aiden . Dar când află că se ocupă cu...Veți afla citind !