Înăuntrul mașinii era un băiat blond cu ochi verzi .
Băiatul : Măi, măi, măi...ce avem noi aici . Păpușa vrei să te duc undeva ? Întrebă el cu un rânjet pervers pe față .
Eu : Da . Vreau că tu să te duci dracu ! Exclam eu nervoasă .
Băiatul : Ai tupeu păpușă ! Îmi place ! Deci te duc undeva sau nu ?
Până să mai spun ceva de aude o voce din spatele meu :
Aiden : Ea nu va merge cu tine , ci cu mine ! Spune el nervos venind spre mine cu o umbrelă și prinzându-mă de talie .Simt cum obrajii îmi iau foc .
Băiatul : Bine mă ! Nu te enerva ! N-am știut că-i iubita ta !
Eu : Dar eu nu sunt iu...
Aiden : Da ! Exact ! Este iubita mea , deci să nu mai îndrăznești nici sa te uiți la ea !!
Băiatul : Bine boss ! Am plecat !
Aiden : Pa, Jacob !
Eu : Îl cunoști ?
Aiden : Da este fratele meu nesuferit !
Eu : Tu ai un frate și mie nu mi-ai zis ?
Aiden : Unu : Nu mai întrebat.
. Și doi : Este mai mare ca mine cu doi ani și stă cu iubita lui într-un alt apartament din oraș . In fine sa nu mai vorbim de fratele meu nesuferit haide in mașină că o să răcești . Spune el în timp ce mă trage la mașină cu mâna tot pe talia mea .
Îmi deschide portiera mașinii,eu urc in mașină iar el o închide .
Urcă la volan și pornește mașina .
Eu : Mersi !
Aiden : Pentru ?
Eu : Faza cu fratele tău ! Spun eu și roșesc amintindu-mi cum mea spus.. iubită .
Aiden : N-ai pentru ce ! Vrei să vii la o petrecere azi ? Întrebă el schimbând subiectul puțin iritat de ce am spus .
Eu : Unde ?
Aiden : La mine în apartament . Să știi că prietenele tale o să vină . Am vorbit deja cu ele .
Eu : Ele nu au ratat nici măcar o petrecere . Deci pe asta de ce ar ratao ?
Aiden : Deci vii ? Spune el parcă cu puțină speranță în glas .
Eu : Da vin . La cât începe ?
Aiden : La opt jumate deoarece mâine este sâmbătă .
Eu : Ok !Ajungem acasă, îl salut pe Aiden și intru în apartament .Acolo fetele stau pe canapea uitându-se la televizor .
Eu : Hey am ajuns !
Abygail : Șiii...cum a fost să mergi cu Aiden ? Zice ea și după începe să râdă deodată cu Alison .
Eu : Ha,ha,ha știu că v-ați bătut joc de mine pentru că v-am udat dimineață cu apă .
Alison : După faptă și răsplată ! Spune ea zâmbind .
Eu : Înțeleg că mi-o meritam dar nici chiar așa !
Fetele : Ba chiar așa !
Eu : Mă duc să mă schimb pentru petrecere ! Le spun eu fetelor în timp ce urc pe scări .
În spatele meu le puteam auzi cum șușoteau: "Va veni la petrecere ? Asta va fi interesant !"
Eu : Să știți că vă aud ! Iar ele încep să râdă .Mă duc în camera mea și mă duc să fac un duș .
După jumătate de oră ies din duș într-un prosop mare și pufos . Mă duc la dulap și aleg să mă îmbrac așa :
Părul mi l-am vopsit negru dar doar temporar . Mă dau cu tuș ,rimel și ruj negru .
Ies din cameră și jos le văd pe fete îmbrăcate așa :Alison :

Abygail :

Eu : Fetelor arătați așa de mrrrrrrrrr ! Spun eu râzând și ele după mine .
Alison : Noi arătăm a mrrrrrrrrr sau tu ?
Eu : Gata torte trei arătăm mrrrrrrrrr ! Spun eu din nou râzând .
Abygail : Ok haideți să mergem !Am ieșit din apartament și din apartamentul de lângă noi se auzea muzică .
Am intrat înăuntru iar un miros de alcool și țigări mi-a inundat nările .
Deși nu m-am îmbătat niciodată dar în seara asta vreau să mă simt bine . Când m-am dus pe ringul de dans m-am întâlnit cu Aiden .
Aiden : Hey mă bucur că ai venit !
Eu : Mersi că mai invitat !
Aiden : Eu o să fiu pe aici daca ai nevoie de mine. !
Eu : Ok !M-am dus la bar și am cerut un cocktail .Am dat pe gât cocktailul iar lichidul mi-a ars puțin gâtul . Dar am mai comandat unul și încă unul până am ajuns la.....habar n-am . M-am dus pe ringul de dans și am început să dansez cu un băiat înalt,bine făcut, roșcat cu ochi negri . Am început să mă frec de el excitându-l . M-am întors cu fața la el .
Băiatul : Ai vrea să mergem într-un alt loc ? Întreabă el gemând .Nu apuc sa spun nimic pentru că sunt luata pe sus de altcineva .
Eu : Lasă-mă jos !! Strig eu .
Nu mă bagă în seamă și continuă să meargă cu mine afară din apartament .
Când mă pune jos constat că sunt în cameră mea cu Aiden .
Eu : Hey de ce ai făcut asta ? Spun eu și încep să râd din cauza alcoolului .
Aiden : Ți de pare amuzant că erai să ți-o tragi cu un bou pe care nici nu îl cunoști ?
Eu : Oricum sunt încă virgină deci nu-i tot una ?
Aiden : Nu ! Spune el repede .
Aiden : Cel cu care îți vei pierde puritatea sunt eu ! Pentru că ești a mea ! Doar a mea ! Numai și numai a mea ! Spune el nervos.
Eu rămân șocată . Cum adică numai al lui ?
Mă ridică și mă pune pe pat . Mă învelește și îmi dă un pupic pe frunte .
Vrea să iasă dar îl opresc .
Eu : Te rog rămâi cu mine !
Aiden : Mă întorc imediat micuțo...
Eu : Bine .
Când iese din cameră adorm instant .Dimineață........
Hey am scris un capitol nou. Sper că va place . Scuze dacă sunt greșeli .
CITEȘTI
Vecinul cel nou
Teen FictionKate, o fată de 16 ani care stă cu prietenele ei într-un apartament se îndrăgostește de noul lor vecin Aiden . Dar când află că se ocupă cu...Veți afla citind !