Dimineață, când mi-a sunat ceasul, m-am ridicat din pat și am plecat la baie .
Am făcut duș și m-am dus la dulap să-mi aleg hainele . M-am îmbrăcat așa:M-am machiat puțin și mi-am făcut câteva bucle.
Am coborât jos la fete care au adormit pe canapea îmbrăcate cu hainele de ieri .
M-am dus în bucătărie,am luat un pahar de apă și le-am stropit pe fete .
Abygail : Ce naiba ??
Alison : Mai nou plouă în casă ??
Eu mă abțineam sa nu cad pe jos de la atâta râs .
Eu : Trezirea avem școală !! Spun eu oprindu-mă din râs.
Fetele : Și așa dai tu trezirea ?? Întreabă ele nervoase dar și amuzate .
Eu : Mergeți și schimbați-vă până eu pregătesc masa .
Alison : Asta încă nu se termină aici !! Spune ea plecând .
Eu : Ba eu cred că da !! Strig in urma ei .
După ce pregătesc micul-de-jun și mâncăm mergem la școală .
Dar când să ieșim din apartament o voce cunoscută mă strigă .
Aiden : Kate ?
Eu : Bună Aiden ! Spun eu in timp ce mă întorc către el și mă uit în acei ochi de care simt că mă îndrăgostesc.
Ce tocmai am spus eu aici ?? Nu pot sa mă îndrăgostesc de el . Deoarece eu nu mai vreau să sufăr că data trecută din cauza unui băiat care mă înșelat cu Jennifer .
Mi-am dat seama că mă holbez la el de doua minute doar după ce Alison a spart liniștea .
Alison : Șiii....Kate nu vrei sa ne prezinți noul tău prieten ?? Întreabă ea cu un rânjet malefic pe față .
Abygail : Da Kate cine este noul tău prieten ?? Întreabă și ea cu același rânjet malefic pe față .
Eu : Ămmmmm... Fetelor el este noul nostru vecin Aiden. Aiden ele sunt colegele și prietenele mele de apartament Abygail și Alison . Spun eu aratând spre ele .
Aiden : Încântat !
Fetele: Și noi ! Spun ele zâmbind .
Eu mă uit la ele foarte nervoasă. Știu că au făcut asta intenționat deoarece le-am stropit dimineață cu apă .
Aiden : Mergeți la școală ??
Eu : Da
Aiden : Haideți cu mine .Mergem cu mașina .
Eu : Mai bine nu . Nu vrem sa te deranjăm .
Aiden : Nu mă deranjați !! Haideți cu mine .
Abygail: Kate du-te dacă vrei . Eu am ceva de discutat cu Alison între patru ochi .
Eu : Nu vă supărați ??
Alison : Normal că nu .Du-te dacă vrei .
Eu : Mmbine..vin cu tine Aiden .Mă întorc către el și văd că-i apare un zâmbet pe față .
Eu : Ne vedem la școală !! Pa !
Fetele : Pa ! Și le aud cum încep să șușotească despre mine și Aiden .
Când ajungem la mașină îmi deschide ușa și eu urc in mașină .
El urcă la volan și pornește mașina .
Aiden : Prietenele tale chiar par de treabă . Spune el uită uitându-se la mine o clipă și zâmbind .
Eu : Chiar sunt mai ales dacă le cunoști . Ele mi-au fost ca o familie după ce părinții mei au murit într-un accident de mașină . Spun eu iar pe obraz mi se scurge o lacrimă.
El oprește mașina .Îmi șterge lacrima și mă ia în brațe .
Aiden : Îmi pate rău pentru părinții tăi ! Spune el in timp ce mă mângâie pe spate .
Eu : Nu-i nimic ! Spun eu și încerc să schițez un zâmbet .
Îmi dă drumul și ieșim din mașină .
Eu: Mersi că m-ai adus la școală .
Aiden : Și altă dată !
Eu : Ne mai vedem !! Spun eu in timp ce intru în sala de clasă .
Primele ore s-au terminat destul de repede .
M-am dus în sala de mese unde fetele mă așteptau .
Dar când să ajung la ele Jennifer se pune în fața mea și aproape cad .
Jennifer : Ce căutai tu în mașină iubitului meu ??
Eu : Ce vrei ?? Întreb eu neînțelegând la ce se referă .
Jennifer : Ești proastă sau te faci ? Ce căutai tu în mașina lui Aiden ?
Când i-am auzit numele cerul mi-a picat în cap . Aiden se întâlnește cu fufa asta ? Imposibil . Dar stai . De ce mi-ar păsa mie ?Pentru că ești îndrăgostită de el ,proasto !!
Stai cine a vorbit ??
Conștiința ta .
Conștiința mea tocmai m-a făcut proastă ?
Normal că ești proastă dacă nu vrei să recunoști că-ți place de Aiden .
Dar mie nu-mi place de Aiden deci taci !
Eu : Deci vrei să zici că un băiat că el ar ieși cu o fufă ca tine ? Întreb eu și încep să râd .
Jennifer : Cum mi-ai spus ? Întreabă ea nervoasă .
Eu : Fufă . De ce ? Te doare cumva adevărul ?
Ea vine spre mine și vrea să mă tragă de păr dar mă trag și ea cade jos .
Eu : Ooo fetița lui tati a căzut și a făcut buba ?? Ce păcat ! Ai vrea să-l chemăm pe iubițelul tău să te ajute și să te panseze ?
Spun eu în batjocură și plec din cantină .
Ultimele ore au trecut destul de repede dar am o grămadă de teme pentru mâine .Deci tre să ajung acasă cât mai repede .
Dar când să ies pa poarta mare a școlii văd că plouă. .
Și acum eu ce fac ? Prietenele mele au terminat mai repede orele iar umbrelă nu am . Acum ce mă fac ?
Intru înapoi în școală cu speranța că ploaia sa se oprească .După o oră
Ploaia tot nu sa oprit deci va trebui să merg pe jos acasă în furtuna asta .
Încep să merg pe jos acasă. Hainele mele erau toate ude .
Din spatele meu de aude un claxon.Masina vine puțin mai în față și lasă geamul jos . Înăuntru era ....Hey !! Am scris un capitol nou .Scuze dacă sunt greșeli.
CITEȘTI
Vecinul cel nou
Teen FictionKate, o fată de 16 ani care stă cu prietenele ei într-un apartament se îndrăgostește de noul lor vecin Aiden . Dar când află că se ocupă cu...Veți afla citind !