Cap . 13 .

766 26 8
                                    

După asta îmi sună telefonul . Era Aiden .
Eu : Alo?
Aiden : Kate sunteți gata ?
Eu : Nu mi-am făcut nici jumătate de bagaj și tu te aștepți că eu să fiu gata ?
Aiden : Au trecut aproape două ore și tu nici jumate de bagaj nu l-ai făcut ? Spune el amuzat .
Aiden : Bine ! Facem așa ! Dacă în jumătate de oră nu sunteți gata plecăm fără voi !
Eu : Bine ! Pa ! Te iubesc !
Aiden : Să nu indrăznești să ........
Nu mai apucă să spună nimic pentru că îi închid .
Abygail : Asta o să iasă urât!
Eu : Poate pentru el ! Spun eu hotărâtă .
Fetele : Uuu....asta va fi interesant !
Eu : Fetelor să știți că dacă în jumătate de oră nu suntem gata băieții ne lasă aici .
Alison : Nu-i problemă ! Tatăl meu mi-a cumpărat ieri un Ferrari negru mat . Putem merge cu mașina mea .
Eu : Cred că am o idee . Ce-ar fi să le zicem băieților că pot să plece fără noi că ne duc niște prieteni .
Abygail : Tu vrei să-l faci pe Aiden gelos sau vrei sa te răzbuni pe el ?
Eu : Poate puțin din amândouă . Zic eu zâmbind malefic .
Abygail și Alison : După zâmbetul ăla noi credem că puțin mai mult .
Eu : Bine acuma cred că ar fi timpul să  ne facem bagajele .
După încă o oră ne-am terminat bagajele .
Am decis să îl sunăm pe Adam nu pe Aiden ca să-l mai învăț puțin minte .
Îl sun pe Adam :
Adam : Bună Kate !
Eu : Hey Adam te-am sunat să te întreb dacă ați plecat deja ?
Pe lângă vocea lui se mai auzeau două care îi spuneau ceva .
Adam : Da am plecat acuma jumătate de oră .
Eu :A okey ! Atunci eu și fetele plecăm cu niște prieteni ! Iar în acel moment fetele și-au băgat capul in perne de la atâta râs .
Adam : A ok o să le spun băieților . Ne vedem acolo Kate !
Eu : Bine ! Pa !

După asta ne-am dus în fața ușii bagajele .
Eu : Fetelor începe numărătoarea !
Fetelor : Ce numărătoare ?
Eu : Trei,doi,unu !
După asta se aude un ciocănit în ușă .
Eu : Ați venit mai repede decât mi-aș fi închipuit .
Aiden nu zice nimic doar mă pune pe umărul lui . Cu o mână mă ține pe mine iar nu cealaltă îmi duce bagajul.
Câtă putere poate să aibă omul ăsta în el ?
În timp ce Aiden coboară scările cu mine le spun fetelor care se uită șocate la mine .
Eu : Fetelor ne vedem acolo unde ne duc băieții ! Iar eu nu știu cum am reușit să vă păcălesc așa ușor .
După ce am zis asta Aiden mă lovit peste fund .
Eu :Auuuu !
Aiden : Asta nu a fost nimic față de ce vei avea parte acolo unde mergem !
In timp ce spunea asta pot sa jur că ia apărut un zâmbet pervers pe față .
Aiden m-a aruncat pe scaunul din dreapta șoferului .
El a urcat la volan și a pornit mașina .
După o oră oprim la o benzinărie . In dreapta noastră  sa-u oprit Abygail și Adam iar în stânga Dylan și Alison .
Eu și fetele am intrat până în benzinărie să cumpărăm ceva . Eu am luat două sticle cu apă și două cornuri cu ciocolată și cocos .
După asta ne-am urcat toți în mașină și am plecat .
După încă două ore am ajuns la o cabană în munți . Este foarte frumoasa cabana . Arată așa

Îmi dai seama că mă holbez la cabană doar după ce Aiden mă ia stil mireasă în brațe și mă duce înăuntru

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi dai seama că mă holbez la cabană doar după ce Aiden mă ia stil mireasă în brațe și mă duce înăuntru .
Aiden mă lasă jos .
La parter este o sufragerie care ocupa aproape tot locul și bucătăria care este aproximativ pentru zece persoane . Sufrageria este în culorile alb și bordo iar bucătăria alb și negru .
Aiden : Avem o mică problemă !
Eu : Cât de mică ?
Aiden : Jos nu sunt dormitoare iar sus sunt doar trei dormitoare cu baie proprie .
Eu : Asta nu este o problemă !
Dylan : Chiar nu este o problemă ! Eu dorm cu Alison ,Aiden cu Kate și Adam cu Abygail .

Din perspectiva lui Abygail

Dylan : Chiar nu este o problemă ! Eu dorm cu Alison, Aiden cu Kate și Adam cu Abygail .
Când am auzit că trebuie să dorm cu Adam era să leșin . Nu îmi este de ajuns că îl plac . Da îl plac . Și pe deasupra trebuie să și dorm într-un pat cu el ?
Sunt scoasă din transă de către Kate .
Kate : Abygail ești de acord să dormi cu Adam .
Eu : Da sunt de acord ! Spun și încerc să schițez un zâmbet .
Aiden : Bine atunci ! Duceți-vă bagajele în camerele voastre și după veniți jos să .....este ziua lui Kate haideți să o lăsăm pe ea să aleagă ce facem .

Din perspectiva lui Kate

După ce ne-am dus bagajele sus ne-am uitat la un film horror . ( Saw-Puzzle Mortal . Eu am văzut tot sezonul ! Vil recomand ! )
După asta ne-am jucat adevăr și provocare .
Când eu și Aiden am plecat in camera noastră s-a făcut oră 2 dimineața .
Când am intrat în cameră Aiden a închis ușa și m-a împins pe pat . S-a pus peste mine și a început să mă sărute pe gât .
Aiden : Vei plăti pentru ce ai făcut domnișoară Johnson !

Deodată.....

Hey bezelelor  ce faceți ? Am mai scris un capitol și sper că va plăcut . Vă mulțumesc foarte foarte foarte mult pentru că am ajuns la  o mie de vizionări și pentru că mă susțineți . Vă iubesc mult ! Vă pup ! Pa !

Vecinul cel nouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum