Din perspectiva lui Aiden
Stătea pe pat nemișcată . Mă apropii de ea și îi iau mâna în a mea .
Eu : Te rog trezește-te !
Atunci mâna ei o strânge pe a mea .
Kate : Unde sunt ? spune ea încercând să se ridice dar eu nu o las .
Eu : Nu te forța !Din perspectiva lui Kate
Deschid ochii încet . Eram într-o cameră albă . Cineva stătea lângă mine . Era Aiden .
Eu : Ce s-a întâmplat ? Spun și încerc să mă ridic dar Aiden nu mă lasă .
Aiden : Nu te forța !
Eu : Ce s-a întâmplat ? Plângi ?
Aiden avea ochii roșii .
Îl îmbrățișez .
Aiden : Este numai vina mea ! Dacă mă opream când ai spus nu se ajungea aici .
Eu : Nu este vina ta ! Nu ai fi avut de unde știi ! Încerc să-l liniștesc .
Aiden : Dar puteam sa te pierd de tot ! M-aș fi învinovățit pentru asta toată viața ! Dacă te-aș fi pierdut viața mea ar fi fost egală cu zero . O dată cu tine aș fi dispărut și eu pentru că nu mai avea rost să trăiesc .
Eu : Hey ! Nu spune asta ! Sunt aici și nu mă vei pierde ! Voi fi alături de tine tot timpul . Spun și îl sărut .După o săptămână
Astăzi voi ieși din spital . În tot acest timp Aiden și prietenii mei au stat lângă mine . M-am îmbrăcat cu hainele pe care mi le-a adus Aiden .
Are omul ăsta stil nu glumă .
După ce am semnat fișa de externare am plecat toți acasă .
Eu : Ce dor mi-a fost de locul ăsta .
Spun și mă arunc pe canapea .
Aiden : Putem discuta puțin între patru ochi .
De când am ajuns acasă Aiden se poartă ciudat .
Eu : Sigur .
Eu și Aiden urcăm în camera noastră .
Eu : Ce s-a întâmplat ?
Aiden : Ți-am angajat un bodyguard . Te așteaptă jos . Îl cheamă Ramon . Este un om foarte de încredere .
Eu : Tu vorbeai serios ? Am crezut că este o glumă ! Nu am nevoie de bodyguard . Asta înseamnă că nu ai încredere în mine !
Spun și fug din cameră lăsându-mi lacrimile să curgă șiroaie peste fața mea .
Îl aud pe Aiden strigând după mine dar nu mă întorc .
Ies prin curtea din spate ca să nu mă vadă Ramon .
Fug până în park . Mă pun pe o bancă și plâng .
Deodată simt ceva la gura mea și după negru .Din perspectiva lui Aiden
Kate : Tu vorbeai serios ? Am crezut că este o glumă . Nu am nevoie de bodyguard ! Asta înseamnă că nu ai încredere în mine !
Spune și fuge afară din cameră .
Eu : Kate stai ! Unde pleci ? Haide înapoi !
O văd pe Abygail venind în camera noastră .
Abygail : Hey ce s-a întâmplat ? Am văzut-o pe Kate plângând .
Eu : Nu ai văzut pe unde a plecat ?
Abygail : Am văzut doar că a plecat din casă .
Eu : Nu se poate !
Abygail : Dar ce s-a întâmplat ?
Eu : I-am spus lui Kate că bodyguardul o așteaptă jos și să supărat !
Abygail : Și ?
Eu : Și s-a supărat .
Abygail : Și de ce ai pus un bodyguard să aibă grijă de ea ?
Eu : Pentru că Alex este în stare de orice că să-i dau banii adică să-mi ia ce iubesc eu cel mai mult .
În acel moment fug repede jos și deschid ușa unde îl văd pe Ramon .
Ramon : Domnule,unde este domnișoara Johnson ?
Eu : Credeam că a plecat cu tine !
Ramon : Nu a ieșit afară ! O așteptam aici !
Eu : A plecat prin curtea din spate ! Acum poate fi ori unde !
Abygail era lângă mine .
Eu : Aby du-te și cheamă pe Adam . Iar după spune-i lui Alison să-l cheme pe Dylan .
Abygail : Bine !
După două minute băieții coboară cu fetele jos .
Dylan : Ce s-a întâmplat , frate ?
Eu : Kate a fugit și nu o mai găsim . Vreau să .....
Nu apuc să spun nimic că cineva îmi trimite un mesaj . Îmi deschid telefonul și era un număr necunoscut . Era un videoclip . Apăs pe videoclip și în el era.........Din perspectiva lui Kate
Îmi deschid ochii încet și sunt într-o cameră întunecată . Sunt legată de un scaun . Ce s-a întâmplat ?
In cameră se aud niște voci .
???1 : Ce sa facem cu ea ?
???2 : Așteptăm să se trezească și după îl chemăm pe șefu .
Unde sunt ? Ce am făcut ?Cineva intră în cameră și vine spre mine .
?? : Știu că ești trează ! Nu te mai preface !
Îmi ridic capul și mă uit la persoana din fața mea . Era un băiat cu un păr blond și ochi verzi .
Eu : Cine ești și ce vrei de la mine ? Spun eu încercând să nu îmi arăt frica .
?? : Vreau ca iubițelul tău să-mi deie banii și după mă gândesc dacă te dau sau nu înapoi .
Eu : N-ai îndrăzni !
Spun eu dându-mi seama că cel care mă răpit este Alex .
Alex : Zău păpușă ? Spune și cheamă o matahală lângă el . Ii spune ceva iar el vine spre mine . Scoate un cuțit și după ........Din perspectiva lui Aiden
Era un videoclip . Apăs pe videoclip și în el era ... Kate ? Nu se poate ! Așa ceva nu se întâmplă . Nu ! Nu ! Nu !
Ceilalți vin lângă mine iar eu apăs pe videoclip .
Era Kate legată de un scaun . Avea o tăietură mare și adâncă în abdomen .
JUR CĂ DACĂ ÎL PRIND ÎL OMOR PE NENOROCITUL ĂLA !!
După asta îi aud vocea nenorocită a lui Alex ." Dacă nu îmi aduci banii în trei zile , nu o so mai vezi doar la înmormântarea ei și la doi metri sub pământ !
După ce videoclipul s-a terminat am aruncat telefonul în perete . S-a spart în o grămadă de bucăți . Eram atât de nervos încât nu mai gândeam de loc . Am trei zile să-mi găsesc viața altfel eu voi muri deodată cu ea .
În acel moment i-am luat telefonul lui Dylan din mâna sa și l-am apelat de Joshua .
Eu : Joshua în 10 minute sa fii aici ! Nu îl las să spună nimic și închid .
În cinci minute Joshua era la ușă .
Joshua : Ce s-a întâmplat ?
Eu : Ce s-a întâmplat ? Ce s-a întâmplat ? Iubita mea a fost prinsă și dacă nu o salvez în trei zile o să moară . Asta se întâmplă ! Vreau ca voi trei să mergeți la firmă și să le ziceți să o caute pe Kate și în celălalt capăt al lumii . După veniți înapoi cu Ramon și Hannry . Noi o să mergem să-l omorâm pe nenorocitul dracu !
După ce băieții au plecat le-am trimis pe fete sus în camera lor și să stea în camera lor .
După zece minute în care am încercat să-l localizez pe Alex în bucătărie apare........Hey am postat capitol sper sa vă placă ! Pa ! 💖💕💓❤💗💝
CITEȘTI
Vecinul cel nou
Teen FictionKate, o fată de 16 ani care stă cu prietenele ei într-un apartament se îndrăgostește de noul lor vecin Aiden . Dar când află că se ocupă cu...Veți afla citind !