După zece minute în care am încercat să-l localizez pe Alex în bucătărie apare Abygail gâfâind .
Eu : Ce s-a întâmplat?
Abygail : Am..am localizat-o pe Kate .
Eu : Unde ? Vorbește femeie !!
Abygail : Este într-un depozit vechi și părăsit din celălalt capăt al orașului .
Atunci mă ridic de pe scaun și o îmbrățișez pe Abygail .
Eu : Mulțumesc ! Mulțumesc mult !
Abygail : Nu ai pentru ce ! Doar este și sora mea .
I-am sunat pe băieți să bună acasă .
Adam , Dylan , Joshua , Ramon , Hannry și cu mine mergem în biroul meu de care fetele nu știu .
Eu : Deci ! Am localizat-o pe Kate . Este în cealaltă parte de New Yorkului . Nu avem timp de pierdut . Vom merge doar noi șase iar pe fete le lăsăm acasă .
Atunci pe ușă intră fetele . Cum de au aflat de camera asta ?
Alison : Noi nu rămânem acasă !
Abygail : Nici vorbă ! Mergem cu voi !
Adam : Iubito este prea periculos !
Abygail : Mie nu îmi pasă ! Este sora mea și a lui Alison . Mergem cu voi chiar dacă ne legați de un pat .
Băieții au început să de-a din sprâncene pervers .
Alison : Hai mă ! Sora noastră este în pericol iar vouă va arde de prostii ?
Adam și Dylan : Da !
Eu îmi dau ochii peste cap .
Eu : Putem să ne concentrăm pe Kate ? Și fetelor nu veniți ! Nu vreau să vi se întâmple ceva .
Fetele ies din birou supărate .
Eu mă întorc către băieți .
Eu : Depozitul va fi înconjurat de bodyguarzi lui . Normal că nu o să-i dau cei un milion de dolari . Ne vom furișa înăuntru să o luam pe Kate și să-l omorâm pe nenorocitul de Alex în chinuri !
După ce le-am explicat băieților planul au plecat din birou .
Eu m-am așezat pe scaun .
Sper că ești bine Kate ! Te iubesc și te voi salva chiar dacă va fi ultimul lucru pe care îl fac .
Mă ridic de pe scaun și merg în living .Din perspectiva lui Kate
După ce matahala aia m-a tăiat în abdomen m-a dezlegat și eu am leșinat pe jos .
M-am trezit într-o cameră foarte frumos aranjată în culorile bordo și negru .
Când vreau să mă ridic din pat cad pe jos de durere . Am uitat că am fost tăiată în abdomen . Dar când mă uit la rană văd că este bandajată . Dar cine mi-a bandajato ?
Aud că ușa se va deschide în curând iar eu fug cât de repede pot pe pat .
Ușa se deschide iar pe ea intră Alex .
Alex : S-a trezit păpușica ?
Eu : Ce vrei Alex ?
Alex se apropie de mine cu pași mici iar eu merg în spate până simt peretele în spatele meu .
Alex : Eu te vreau doar pe tine . Spune și se pune peste . Începe să mă sărute pe gât .
Eu : Alex te rog lasă-mă ! Spun eu înghițind în sec .
Alex : O să-ți placă !
Eu : Alex te rog lasă-mă ! Te implor ! Spun începând să plâng .După o oră .
Alex iese din cameră . Eu mă pun într-un colț și încep să plâng . Mă violat .
Unde ești Aiden ? Ai promis că o nu o să lași să mi se întâmple nimic .
Adorm în acel colț al camerei . După jumătate de oră se aude o bubuitură . Mă ridic repede de pe jos și mă acopăr cu tricoul .
Pe ușă intră Aiden .
Vine la mine și mă ia în brațe .
Eu : ai venit după mine !
Aiden : Nu te-aș fi lăsat pentru nimic în lume !
Eu : M-a violat ! Spun și încep să plâng pe umărul lui .
Aiden : Alex a reușit să scape ! A fugit ! Dar îți jur că o să moară în chinuri .
Aiden mă ia în brațe stil mireasă și mă duce la mașina lui .
În față stătea Joshua și Adam iar în spate stăteam eu , Dylan și Aiden . Încă stăteam în brațele lui Aiden . Eram mai roșie ca racul deoarece eram doar în sutien ( chiloți și pantaloni ) într-o mașină plină cu băieți . Ca să nu mă vadă nimeni mi-am băgat capul în scobitura gâtului lui Aiden . Aiden a observat gestul și a râs ușor . Până am ajuns acasă am adormit deoarece drumul era destul de lung .
Simt cum cineva mă scutură ușor pe umăr.
Aiden : Iubito , trezește-te ! Am ajuns .
Aiden iese cu mine din mașină și mergem în casă . În living stăteau fetele . Aiden mă pune jos . Era să cad pentru că încă mă doare abdomenul . Fetele vin și mă îmbrățișează .
Abygail : Ești bine ?
Alison : Ți-a făcut ceva ?
Eu : Fetelor haideți cu mine până sus .
Nu apuc da mai spun ceva deoarece mă ia în brațe .
Eu : Aiden ce faci ?
Aiden : Ai zis că vrei să mergi sus .
Eu : Da dar să vorbesc cu fetele .
Aiden : Doar nu crezi că te-aș fi la lăsat să mergi singură nu ?
Eu : Ba da .
Aiden : Ai crezut prost !
Când ajungem în cameră Aiden mă pune pe pat .
Aiden : Te las să vorbești cu fetele . Eu am puțină treabă . După ce ai terminat cu fetele vin la tine .
Eu : Bine . Te iubesc !
Aiden : Și eu te iubesc ! Spune și mă sărută .
După asta Aiden iese din cameră și mă lasă cu fetele .
Abygail : Deci ce s-a întâmplat ?
Eu : Mă violat ! Spun eu începând din nou să plâng .
Fetele vin și mă îmbrățișează .
Alison : O să fie bine !
Abygail : Dar stai ! A folosit protecția ?
Eu : Nu ! Doamne ce ne facem dacă rămân însărcinată ?
Alison fuge repede în camera ei și îmi aduce niște pastile .
Eu : Ce sunt astea ?
Alison : Anticoncepționale !
Eu : Aa ok !
Le înghit cu apă .
După ce mai povestesc cu fetele pe ușă intră .....Hey bezele ce faceți ! Sper că va plăcut capitolul . Pa ! 😘
CITEȘTI
Vecinul cel nou
Fiksi RemajaKate, o fată de 16 ani care stă cu prietenele ei într-un apartament se îndrăgostește de noul lor vecin Aiden . Dar când află că se ocupă cu...Veți afla citind !