Cap . 8 .

950 32 10
                                    

Dar în acel moment pe ușă intră doctorul și Dylan . Ei fac ochii cât cepele când ne văd pe jos râzând . Noi ne întorceam către ei .
Doctorul : Sunt doctor de 15 ani dar încă așa ceva n-am mai văzut .
Noi am început să râdem . Eu m-am ridicat și m-am dus către doctor .
Eu : Vedeți domnule doctor noi suntem mai ...cum să vă zic eu .... mai speciale și mai nebune că restul lumii .
Toți din încăpere au început să râdă chiar și doctorul .
Doctorul : Îmi placi puștoaică ! Acum să revenim la domnișoara Alison . Nu a fost călcată de mașină deoarece mașina s-a oprit la timp . Domnișoara Alison a avut doar un mic șoc și a leșinat .
Toți : Deci puteți să o externați ?
Doctorul : Peste o oră poate fi externată !
Eu : Mulțumim domnule doctor !
Doctorul : Nu aveți pentru ce copii ! Spune el ieșind din camera de spital .
După o oră am ieșit din spital și ne-am dus să ne plimbăm .
Aiden a primit un mesaj , a oftat și a zis :
Aiden : Iubire eu trebuie să plec !
Eu : Din nou ? Aiden ce sunt cu plecărilor astea urgente ?
Aiden : O să îți explic...promit ! Cândva . Ultimul cuvânt l-a spus în așa fel încât să audă doar el .
Eu : Bine ! Spun eu rece .
Aiden oftează și pleacă .
După ce am ajuns acasă Dylan a plecat și am rămas doar noi trei .
Abygail : Hey vreți să facem seara fetelor ?
Eu și Alison : Normal !!
Eu și fetele am plecat la magazin să luăm cipsuri și înghețată și sucuri și înghețată (am mai spus înghețată ) .
Când am ajuns acasă deja se întunecase .
Eu : Cât am stat la magazin ?
Abygail : Vreo două ore .
Alison : Ce ?
Noi am început să râdem . Ne-am pus pe canapeaua din sufragerie și ne-am uitat la cel mai nou film horror , Anabelle 2 ( aveți thrillerul mai sus )
După ce ne-am uitat la film am început să povestim despre băieți .
Alison : Și Kate când aveai De gând să ne spui că noul nostru vecin este iubitul tău ?
Eu : Păăăăiiiii ....
Abygail : Păi ce ?
Eu.: Am vrut să vă spun după ce....... Alison de trezea .
Nu știu cum să le zic că era sa mă culc cu el . Mie frică de cum o să reacționeze .
Alison : Și cum s-a întâmplat ?
Eu : După ce am plecat din apartament m-am întâlnit cu el . M-a întrebat ce am dar nu am vrut să-i spun iar când am dat să plec de lângă el m-a prins de mână și a văzut rănile care mi le-am făcut .
Alison : Stai ! Te-ai tăiat la vene ?
Eu le-am arătat rănile bandajate .
Alison și Abygail au rămas cu gura căscată .
Eu : In fine . După ce le-a văzut m-a luat pe sus și m-a  dus acasă la el .
Abygail : Dar el nu stă aici ?
Eu : Ba da dar el înainte să se mute singur stătea într-o vilă cu familia lui . Probabil este foarte bogat . După ce mi-a bandajat mâinile și m-a întrebat de ce . Eu n-am vrut sa spun dar m-a  obligat și după ce i-am  spus că-l plac m-a sărutat . Dar de ceva timp tot pleacă fără să-mi zică unde doar pleacă pur și simplu .
Alison : Haideți să-l căutăm  pe  internet  poate găsim ceva despre el .
Eu : Mai bine nu ! Nu vreau să-i răscolesc trecutul .
Alison  : Ok !
Eu : Acuma haideți să vorbim  despre altceva .
Abygail : Cum ar fi ca acuma să înceapă să se audă zgomote in casă .
Abygail nu a apucat să termine bine propoziția că s-a auzit ceva .
Eu : Ce s-a auzit ? Zic eu speriată .
Alison : Nu știu !
In acel moment s-a luat curentul . Toate trei am sărit ca arse de pe canapea și am aprins lanternele de la telefon . Ne-am dus în bucătărie și ne-am luat câte un cuțit . După asta ușa de la intrare  s-a trântit . Au început să se audă niste șușoteli . Eu și fetele am început să țipăm . După asta lumina s-a aprins și se auzeau râsete . După ce am deschis ochii am văzut că la întrerupător stătea Aiden , Dylan și încă un băiat . M-am dus către ei  și le-am tras câte o palmă la fiecare .
Eu : Sunteți nebuni ? Vreți să ne omorâți ?
Aiden :  Abygail a spus cum ar fi daca acuma s-ar auzi zgomote în casă . 
Eu : Dar asta nu înseamnă că trebuie să se întâmple ! Strig eu la el .
Aiden : Bine nu te supăra !
Eu : Nu m-am supărat ! Doar că era să fac infart omule înțelegi ?
Înainte să spun ceva Aiden mă sărută .
Eu îi răspund și sărutul nostru devine pasional . După ce ne desprindem pentru că nu mai aveam aer băiatul pe care nu-l cunosc a zis :
Băiatul : Ați terminat ?
Aiden : Încă nu . Spune Aiden și mă mai sărută o dată scurt .
Aiden : Acuma am terminat !
Abygail : Ce căutați aici ? Întreabă Abygail curioasă .
Aiden : Am vrut să facem seara băieților dar v-am auzit pe voi când povesteați și am zis să ne distrăm și noi puțin !
Alison : Aa și voi v-ați distrat pe seama noastră !
Băieții : Poate doar puțin !
Abygail : Poate puțin mai mult !
Eu : Am două întrebări :
-Unu : Cine e el ?
- Și doi : De ce mai sunteți aici ? Noi încercăm să avem seara fetelor !
Aiden : El este prietenul meu cel mai bun Adam . Și nu o să plecăm pentru că  vrem să vă vedem cântând și dansând ! Spun el venind spre mine .
Eu : O să cântăm dacă ne prindeți ! În acel moment eu și fetele am urcat pe scări dar când am vrut sa deschid ușa .......

Hey am revenit cu un nou capitol . Scuze că n-am postat dar am avut treabă . Voi ce credeți că sa întâmplat când Kate a vrut să deschidă ușa ? Lăsați-mi un comentariu . Vă iubesc !! PA !

Vecinul cel nouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum