Mergem până la intrarea de la club iar când intrăm :
Toți : La mulți ani Kate !
Eu rămân cu gura căscată . Așa este . Astăzi este ziua mea . Cum am putut uita de asta ?
Aiden : La mulți ani ! Spune și mă sărută .
Eu : Dar cum ai știut ?
Aiden : Am metodele mele . Spune și mă mai sărută o dată .
Toți vin la mine și mă felicită . Sunt toți aici . Și prin toți mă refer la tot liceul . Chiar și Jennifer . Ea nu mă felicită , a venit probabil doar să-și caute un băiat cu care să și-o tragă printr-o cameră de sus .
Eu : Vă mulțumesc tuturor că ați venit !
Abygail și Alison : La mulți ani surioară ! Știu că nu suntem surori dar noi așa ne zicem deoarece suntem o familie .
Eu : Vă mulțumesc mult !
Alison : Nu ai pentru ce ! Spune și le îmbrățișez pe fete .
Clubul ăsta a fost închiriat doar pentru petrecerea mea . Aiden vine spre mine cu o cutie de cadouri .
Aiden : Ăsta este al tău . Spune și îmi dă cutia . Eu o deschid și înăuntru văd un pui de pisică . Artă așa :Eu iau pisica in mână .
Eu : Aiden este minunată ! Întotdeauna mi-am dorit o pisică .
Aiden : Eu am deja pisicuța mea .
Eu : Cum o cheamă ?
Aiden : Kate .
Eu : Ți-am mai spus : sau nu mai îmi spui așa s-au te las fără moștenitori .
Aiden începe să râdă . Mă ia de mână și mergem să dansăm . După o oră de dansat merg la baie .
Eu : Aiden , mă duc până la baie .
Aiden : Ok ! Te aștept la bar .
Dau din cap și urc la etaj unde este baia . Mă duc să mă spală puțin pe față . Deodată în baie intră un băiat .
Eu : Hey ce cauți în baia fetelor !
Băiatul : Pe tine ! Spune și mă lipește de perete .
Eu : Lasă-mă ! Ajutor !
Băiatul : Nu te aude nimeni ! Spune în timp ce mă sărută pe gât .
Eu nua las așa ușor și încerc să-l dau jos de pe mine dar nu pot e prea puternic .
Eu : Lasă-mă în pace ! Spun eu și el îmi astupă gura cu mâna . Începe să se împingă în mine . Mie in loc să-mi creeze plăcere îmi provoacă dezgust .Din perspectiva lui Aiden
Kate este plecată la baie de mai bine de 15 minute . Oare i s-a întâmplat ceva ? O să mă duc să văd de ce stă așa mult în baie .
Ajung în fața băii și o strig pe Kate dar nu răspunde nimeni .
Eu : Kate ! Ești acolo ? Zic și încerc să deschid ușa dar este închisă. Aud un "Ajut" dar nu se mai aude . Asta este Kate .Din perspectiva lui Kate
Deodată îl aud pe Aiden că mă strigă și încearcă să deschidă ușa dar este închisă .
Băiatul își pune mâna la gura mea ca să nu pot spune nimic .
Îl calc pe picior iar el își ia mâna de la gură .
Eu : Ajut..
Nu mai reușesc să spun nimic că el îmi pune din nou mâna la gură
Băiatul : Târfă proastă ! Țineți gura !
Deja chiar a întrecut măsura .
Reușesc să-l mai calc odată pe picior cu tocul . El se dă de lângă mine . Mă duc lângă el și îi dau un pumn în nas .
Cade pe jos și își duce mâna la nas .
Eu : Unu : Tarfă-i mă-ta ! Și doi : Tu ești un avort nereușit !
După asta merg și deschid ușa . Ii
Merg și-l îmbrățișez pe Aiden .
Aiden : Ești bine ? Ți-a făcut ceva ? Unde-i nenorocitul ! Il omor !
Eu : Stai calm omule ! L-am rezolvat eu ! Spun și arăt spre băiatul care zace pe jos .
Aiden : Așa meriți dacă te iei de iubita mea !
Eu : Păi m-a făcut târfă !
Aiden : Tarfă-i mă-ta !
Eu : Asta am spus și eu ! Acuma haide să plecăm de aici !
Aiden : Nu înainte de asta !
Spune și îi dă una in burtă .
Aiden : Să nu mai îndrăznești să te uiți la iubita mea !
Eu și Aiden ieșim din baie și am mers jos .
După tre ore vine tortul .
El arată așa :
După tort toți au mai stat o oră și au plecat . Am mai rămas doar eu ,Aiden,Adam,Dylan,Abygail și Alison .
Eu : Dacă toți au plecat ce-ar fi dacă am desface cadourile ? Oricum astăzi deja avem școală deci mai are rost sa ne culcăm ?
Toți : Suntem de acord !
Am desfăcut cadourile vreo trei ore . Am primit multe haine , parfumuri ,machiaje și multe alte lucruri drăguțe .
După ce termin Adam vine lângă mine cu un pachețel intro folie de cadou .
Adam : Știu că ți-am dat deja cadou și eu și Dylan dar mai avem ceva pentru tine și Aiden .
Spune cu un zâmbet care nu-mi dau seama dacă e pervers sau malefic . Poate puțin din amândouă .
Eu am deschis punga de cadouri și pachețelul frumos împachetat era i cutie de prezervative .
Dylan și Adam : La mulți ani !
Eu : Voi vă bateți joc de mine ? Zic în timp ce încep să râd .
Adam : Noi ? Chiar suntem foarte serioși !
Dylan : O să aveți nevoie de aia acolo unde mergem ?
Eu : Unde mergem ?
Aiden : O să afli în curând !
Eu : Adică voi toți știți unde mergem doar eu nu ?
Aiden : Nici Abygail și nici Alison nu știu unde mergem . Dar în momentul ăsta vă ducem la apartament și aveți două ore să vă faceți bagajele .
Eu : Dar unde mergem ? Avem școală ! Cu ea cum rămâne ? Nu că mi-ar păsa !
Adam : Nu vă mai agitați atât ! Lipsim doar o săptămână .
Eu : Dar atunci trebuie să plecăm acum pentru că mie o să îmi fie foarte greu să-mi termin bagajul în două ore mai ales că am primit atât de multe haine noi .
Dylan : Atunci ce mai așteptăm .Ieșim toți din club și fiecare de pune mașina lui .
După ce ajungem la apartament eu intru ultima dar înainte să intru îi șoptesc lui Aiden ceva .
Eu : Să nu uiți de acel cadou frumos de la prietenii tăi mai ales că o să duc lenjeria aia neagră care-ți place ție !
Aiden : Chiar te joci cu focul ?
Eu : Poate ! Spun și îi fac cu ochiul înainte și intru în apartament .Am început să ne facem bagajele . După asta îmi sună telefonul . Era ....
Hey am revenit cu un nou capitol . Sper să vă placă . Pa !
CITEȘTI
Vecinul cel nou
Teen FictionKate, o fată de 16 ani care stă cu prietenele ei într-un apartament se îndrăgostește de noul lor vecin Aiden . Dar când află că se ocupă cu...Veți afla citind !