Dar când am vrut să deschid ușa negru.
M-am trezit în patul meu cu pijamalele mele preferate . M-am ridicat din pat și am mers jos în bucătărie unde l-am văzut pe ... Aiden !! Ce caută el aici ??
Eu : Ce sa întâmplat ?!
Întreb eu puțin amețită .
Aiden : O te-ai trezit ! Spune în timp ce mă ia în brațe și îmi dă un sărut pe frunte .
Eu : Ce s-a întâmplat !?
Aiden : După ce am alergat prin casă după voi ai leșinat în fața camerei tale .
Eu : Am două întrebări! Unu: Cum am ajuns in pijamale ? Și doi : Unde sunt ceilalți !?
Aiden : Băieții sunt în apartamentul meu se uită la un meci de fotbal iar fetele sunt în camerele lor dorm . După ce ai leșinat te-am îmbrăcat în pijamale și te-am pus în pat .
Când a zis că mă îmbrăcat în pijamale am înroșit mai tare că un rac pentru că m-a văzut în lenjerie intimă .
Aiden începe să râdă .
Aiden : Nu trebuie să-ți fie rușine de mine ! Zice și mă ia în brațe .
Eu îmi bag capul în scobitura gâtului lui .
Aiden : Hai la culcare !
Eu : Dormi cu mine ?
Aiden : Stau cu tine până adormi !
Eu : Bine .
Mergem în cameră și ne băgăm în pat .
Aiden își încolăcește mâna peste talia mea . Ochii mei de închid ușor și sunt purtată în lumea viselor .Dimineață mă trezesc și văd că este ora 8:30 . Mi-am făcut rutina și m-am îmbrăcat așa :
Iar părul mi l-am făcut așa :
M-am machiat puțin și am coborât jos . Fetele încă dormeau . Le-am făcut fiecăreia câte o omletă .
Fetele au coborât la masă
Alison : Ce bine miroase !
Abygail : Papilele mele gustative au luat-o deja la goană după omleta ta !
Eu am început să râd .
Alison era îmbrăcată așa :Iar Abygail așa :
Părul îl aveau făcut amândouă ca al meu .
Eu : Sunteți gata de școală ?
Fetele : Da !
Eu : Atunci haideți !
Am ieșit din apartament și am plecat la școală . Le-am salutat pe fete și am intrat în clasă .
După primele ore am mers in cantină unde m-am întâlnit cu fetele .
Eu : Hey nu l-ați văzut pe Aiden
După asta am simțit o mâna pe talia mea .
Alison : Ămmmmm este chiar în spatele tău !
Eu : M-am prins de asta !
Aiden mă întorceam cu fața la el și mă sărută .
Aiden : Cum ai dormit ?
Eu : Bine ! Doar că nu ai fost tu acolo !
El se apropie de mine și îmi zice la ureche pe un ton pervers .
Aiden : Dacă vrei o să fiu deseară !
Eu : Tot la fel de ...
Aiden : Atrăgător,frumos adorabil !
Eu : Eu am vrut să zic încuiat la cap !
Fetele au început să râdă .
Aiden s-a încruntat și a zis :
Aiden : Vei plăti pentru asta Kate Johnson !
Eu : Nu prea cred !
Aiden : Stai numa să ajungem la apartament !
Eu : Doamne ce frică îmi este ! Sper că te-ai prins că am fost sarcastică .
Aiden : O să vezi tu ! Spune și îi apare un zâmbet malefic pe fața lui iar după asta pleacă .
Eu mă pun la masă și încep să mănânc .
Abygail : Eu zic că ar trebui să-ți fie frică !
Eu : De ce ?
Alison : Pentru că știm de ce este în stare !
Eu : Adică ?
Abygail : Adică ieri când ai leșinat nu a vrut să te ajutăm noi . Te-a luat în brațe și te-a dus în camera ta ! Noi nu am spus nimic că sa nu-l enervăm .
Eu : Păi mie nu mie frică de el pentru că nu mi-ar face rău vreodată . Spun eu hotărâtă .
Alison : Dacă zici tu !
După asta am plecat în clasă .
Orele care le-am mai avut s-au terminat repede .
Când am ieșit din școală am văzut o dubiță neagra în fața școlii . Eu m-am dus în parc să mă plimb dar dubița neagră venea după mine . Am ales sa o ignor și am început să mă plimb prin parc .
Dintr-o dată simt o mâna pe gura mea și negru .Din perspectiva lui Abygail
Eu : Unde este fata asta nu a mai venit acasă de la școală !
Dylan : Nici pe Aiden nu l-am mai văzut de la prânz !
Alison : Poate au plecat împreună undeva !
Eu : Kate ne-ar fi spus !
Adam : Stați calmi se vor întoarce . Spune Adam foarte relaxat și cu un zâmbet care încearcă să-l ascundă .
Eu : Adam tu știi ceva ce noi nu știm !
Adam : Eu ? Nu știu unde este nici Aiden , nici Kate și nici ce sa întâmplat cu ei . Spune el încercând să fie serios .
Eu : Bine ! Dar dacă aflu că tu știai unde este Aiden și Kate te bat ! Spun eu răspicat .Din perspectiva lui Adam
Normal că știu unde sunt Aiden . Doar că nu vreau să-i zic micuței mele . Stai ! Ce tocmai ? Am spus ? Micuței mele ? Doamne cred că mă îndrăgostesc de Abygail . Așa ceva nu se poate . Eu nu mă pot îndrăgosti .
Din perspectiva lui Kate
.........…………......................……
Hey !! Am revenit cu un nou capitol . Știu vreți să mă omorâți că nu am postat dar am avut probleme cu telefonul ! Vreau să vă spun că o să postez din 2 în 2 zile . Va pup ! Bye !!!!!!!
CITEȘTI
Vecinul cel nou
Teen FictionKate, o fată de 16 ani care stă cu prietenele ei într-un apartament se îndrăgostește de noul lor vecin Aiden . Dar când află că se ocupă cu...Veți afla citind !