Vreau să-i dau jos tricoul dar în acel moment îmi sună telefonul .
Aiden oftează și se dă jos de pe mine iar eu imi iau telefonul și răspund .
Eu : Alo ? Pe partea cealaltă a a firului de telefon se aude cineva plângând .
Abygail : Kate ? Alison a avut un accident !
În acel moment scap telefonul . Aiden îl ia și vorbește la telefon cu Abygail . După ce termină de vorbit vine la mine și mă ia în brațe .
Eu am început să plâng pe umărul lui vreo zece minute .
Aiden : Vrei să mergem la Alison ? Întreabă el .
Eu nici nu îi răspund și mă duc să îmi iau tricoul pe mine . Mă duc spre baie sa văd cum arăt . Oribil . Ochii mei sunt roșii și umflați de la plâns . Aiden vine în spatele meu și mă ia de talie
Aiden : Ești ok ? Întreabă el îngrijorat .
Eu : Da ! Dar acuma haide repede la spital .
Eu și Aiden coboram pe scări și o văd pe Amanda gătind ceva .
Eu : Mă bucur că te-am cunoscut Amanda.....cumva !
Aiden începe să râdă .
Amanda : Și eu mă bucur că v-am cunoscut domnișoară.....
Eu : Kate . Spune-mi te rog Kate și tutuieștemă .
Amanda : Pa copii !
Eu : La revedere ! Spun eu și ies din casă .
Intrăm în mașină și Aiden pornește .
Eu : Amanda pere chiar drăguță !
Aiden : Chiar este ! Mai ales dacă ajungi să o cunoști ! Spune el zâmbind .
Eu : Păi poate aș fi putut să o cunosc mai bine dacă mai fi lăsat jos să povestesc puțin cu ea !
Aiden : Nu te-am lăsat jos pentru că aveam o urgență ! Spune el gesticulând cu o mână .
Eu : Ce urgență ?
Aiden : Unu : Trebuia să-mi salvez iubita adică să o bandajez și doi : Nu puteam să te țin departe de asta ! Spune el arătând spre corpul lui .
M-am înroșit puțin când mea spus iubita lui dar nu m-am lăsat mai prejos ca el .
Eu : Ha ha ha ! Ești foarte modest ! Spun eu dându-mi ochii peste cap .
După asta el își pune mâna peste a mea . După două minute, la radio s-a auzit una din piesele mele preferate : Mama- Jonas Blue și William Singe (Aveți melodia la media )
Am dat muzică la maxim și am început să cânt și să mă mișc pe ritmul muzicii .
Aiden a început să râdă .
După ce melodia s-a terminat Aiden mi-a spus :
Aiden : Nu am știu că ai o voce așa frumoasă !
Eu : Mersi ! Spun eu roșind .
După vreo douăzeci de minute ajungem la spital .
Eu cobor din mașină și mă îndrept spre recepție . Aiden mă ajunge din urmă și mă prinde de talie .
La recepție era o pițipoancă care avea rochie mini , albă , cu un decolteu generos și avea picioarele puse pe tejghea .
Eu : Bună ziua ! Spun eu .
Femeia : Da cum spui tu ! Ce vrei ?
Eu : Vreau să știu în ce cameră este internată Alison Membller .
Femeia : De unde să știu eu ?
Eu : Păi..... Nu apuc să spun nimic că Aiden mă întrerupe...din nou .
Aiden : Termină cu fițele astea și spunene în ce sală este internată Alison !
Femeia : Pentru tine ori ce ! Spune ea facându-i cu ochiul lui Aiden .
Eu simțeam că fierb de nervi . Atât de puțin mai era sa nu o trag de păr . Eu am înjurat în barbă dar Aiden m-a auzit și a râs în așa fel încât să audă doar el .
Femeia : Camera 14 etajul unu . Spune ea și îi dă o foaie lui Aiden dar eu o iau repede , o rup și o arunc la gunoi .
După asta îi arăt degetul mijlociu și pornesc către etajul unu cu Aiden in urma mea .
Aiden : De ce ai făcut asta ? Întreabă el având un zâmbet până la urechi .
Eu : Pentru că pot ! Spune eu gesticulând .
Aiden : Eu cred că tu ești geloasă ! Spune el șoptindu-mi la ureche și lipindu-mă de el .
M-am gândit să-i fac puțin jocul și am început să mă frec de el . L-am auzit cum geme înfundat de mai multe ori .
Aiden : Opreștete acuma dacă nu vrei sa ți-o trag aici pe scări .
Eu mă opresc și continui să urc scările in așa fel încât sămi mișc fundul seducător . Când ajungem in fața ușii Aiden îmi dă una peste fund iar eu mă încrunt la el . După asta intrăm în salon . Eu le văd pe fete vorbind . Fug către pat și mă arunc pe ele . Toate trei cădem pe jos și începem să râdem .
Alison : Și noua ne-a fost dor de tine ! Spune Alison înbrățișându-mă .
Abygail : Șiiiiii... când aveai de gând să ne spui despre tine și Aiden ? Întreabă Abygail de așa încât să auzim doar noi trei .
Eu : Nu știu ..... Poate un an ,doi ! Spun eu râzând .
Fetele : Cea rea iești ! Spun fetele țipând .
Aiden : Da știu ! Spune el în timp ce îi apare un rânjet pervers .
Fetele : Uuuuuuu...Aiden și Kate stau într-un copac ! Încep ele să cânte în timp ce râd .
Eu : Ha ha ha ! Vă credeți fooooaaarte deștepte ! Dar pentru asta o să vă tachinez și o să fiu cel mai urât coșmar al vostru .
Fetele de albesc la față .
Eu mă uit la ele și am început să râd .
Eu : Ar fi trebuit să vă vedeți fețele ! Oricum eu sunt deja cel mai mare coșmar al vostru deci....
Fetele : Te iubim !
Eu : Și eu...
Aiden : Te iubesc !
Eu : Unu : Nu vorbeam cu tine ! Doi : Din nou te bagi unde nu-ți fierbe oala și trei : Și eu te iubesc !
Alison : Heeey ! Dar noi ce suntem ? Niște bucăți de carne ?
În acel moment mă întorc către ele și le sar in gât .
Eu : Și pe voi vă iubesc ! Foarte foarte mult !
Dar în acel moment pe ușă intră.....Hey ce faceți ? Am mai scris un capitol . Mâine voi face distribuția fetelor și a băieților . Vă pup ! Pa !
CITEȘTI
Vecinul cel nou
Teen FictionKate, o fată de 16 ani care stă cu prietenele ei într-un apartament se îndrăgostește de noul lor vecin Aiden . Dar când află că se ocupă cu...Veți afla citind !