Dimineață m-am trezit în pat cu un Aiden adormit și cu mâna lui în jurul taliei mele . Când am vrut să plec sunt prinsă de mână și trasă peste Aiden .
Aiden : Neața ! Spune și mă sărută scurt .
Eu : Neața ! Spun cum un zâmbet pe buze . Cum ai dormit ? Întreb eu .
Aiden : În această seară am dormit mai bine ca niciodată deoarece am dormit cu iubita mea .
Eu am înroșit la apelativul pe care la folosit .. iubita ... Știu că mi-a mai spus așa dar eu mă rușinez .
Îmi bag capul în scobitura gâtului lui că să nu vadă roșeața din obrajii mei .
Aiden : Ești atât de drăguță când te rușinezi ! Spune în timp ce râde ușor .
Eu : Aiden mă doare în zona...
Aiden : Este normal să te doară după ce ai făcut-o pentru prima oară . Spune în timp ce mă dă jos de pe el și după începe să-mi mângâie burta .
Aiden : Te simțiți mai bine ? întreabă el îngrijorat .
Eu : Da mulțumesc ! Zic cu un zâmbet pe buze și chiar nu mint mă ajutat frecatul pe burtă deoarece chiar nu mă mai doare așa de tare .
Eu : În acest moment am două întrebări : Unu : Unde suntem acuma adică unde mai adus !? Și a doua întrebare : Unde este baia ?
Aiden începe să râdă.
Eu : Ce este atâta de amuzant ?
Aiden : Tu !
Eu : Eu !?!? De ce sunt atât de amuzantă ?
Aiden : Pentru că încă nu ți-ai dat seama de singurul lucru pe care trebuie să-l știi .
Eu : Adică ?!
Aiden : Că ești în apartamentul meu .
Eu rămân cu gura căscată . Asta este apartamentul lui ? Cum de nu mi-am dat seama ?
Eu : Păi nu mi-am prezentat tot apartamentul ! Încerc eu să mă scot făcând o față supărată .
Aiden nu zice nimic doar se pune peste mine și începe să mă sărute încet . Sărutul nostru este lent dar pasional . Eu mă întorc în așa fel că eu să fiu deasupra lui . Vreau să-l enervez puțin așa că mă dau jos de pe el luând cearșaful de pe noi cu mine și lăsându-l pe Aiden gol pușcă .
Aiden : Unde crezi că pleci mai ales că m-ai lăsat și gol ? Întreabă Aiden curios .
Eu : Poate îți spun sau poate nu ! Mă mai gândesc ! Zic eu cu un zâmbet șiret pe față chiar dacă știu că mi-o caut cu lumânarea .
Aiden : Dacă nu zici te iau și la a doua rundă ! Zice Aiden cu un rânjet pervers pe față .
Eu : Doar dacă mă prinzi ! zic eu fugind că o nebună pe scări .
Aiden : Provocare acceptată ! Spune venind după mine .
Eu alerg dar dintr-o dată simt cum alunec și închid ochii înainte de impact . Dar sunt prinsă de Aiden la timp .
Aiden : Te-am prins !
Eu : Hahaha ! Asta nu înseamnă că o să fac ce ai zis ! Zic ridicându-mă din brațele lui mișându-mi soldurile suav către baie .
Aiden : Tu chiar vrei să mă provoci nu-i așa ?
Eu : Poate că nu poate că da !
Aiden : Acuma unde mergi ?
Eu : Să fac un duș !
Aiden : Pot să vin și eu ?
Eu : Nici o șansă ! Zic intrând in baie .
Aiden: Mă gândeam eu ! Până atunci mă duc să-ți aduc niște haine !
Eu : De unde și de ce ?
Aiden : Surpriză !Eu am intrat în duș și am început să mă spăl cu gelul de duș al lui Aiden care miroase a cocos .
După ce am făcut dușul am ieșit din baie în prosop .
Aiden : Nu este bine să defilezi în fața mea doar în prosop .
Eu : Păcat pentru că eu așa o să fac !
Aiden : Ești așa atrăgătoare când te încăpățânezi !
Eu : Da știu !
Aiden : Ești și foarte modestă !
Eu : Da știu !
Aiden : Tu le știi pe toate ?
Eu : Da !
Aiden : Înseamnă că știi și cât de mult te iubesc !
Eu : Asta nu știu ! Poate îmi areți tu !
Aiden : Cu mare plăcere !
Aiden vine spre mine și mă aruncă pe canapeaua din living . Se pune peste mine și începe să mă sărute sălbatic .
Limba lui inspectează fiecare colțișor al gurii mele . Ne despărțim din sărut după ce nu mai avem aer .
Aiden : Asta a fost doar o parte la cât de tare te pot iubi ! Atunci îți voi arăta cât de tare te iubesc când o să te căsătorești cu mine !
Eu : Aiden avem abia 16 și 17 ani și tu deja te gândești la căsătorie ?
Aiden : Eu mă gândesc deja și la copii !
Eu : Și câți vrei ? Îl întreb eu pe Aiden facându-i puțin jocul .
Aiden : Să mă gândesc : Unu sau mai bine trei . O fată și doi băieți !
Eu : O să-ți fac câți copii vrei tu !
Aiden : Deci am stabilit ! La 18 ani ne căsătorim și facem trei copii .
Eu am început să râd . M-am ridicat de pe canapea și l-am întrebat pe Aiden :
Eu : Aiden ai spus că îmi aduci niște haine .
Aiden : Sunt sus în dormitor !
Eu : Ok mă duc să mă îmbrac !
Aiden : Te aștept aici !M-am dus sus și m-am îmbrăcat cu hainele pe care mi le-a dat Aiden . Stai ! Hainele astea mi se pare cunoscute . Astea sunt hainele mele . De unde dracu o făcut ăsta rost de hainele mele .
Eram îmbrăcată așa :
Am coborât jos în sufragerie .
Eu : Astea sunt hainele mele nu-i așa ?
Aiden : Poate că da poate că nu !
Eu : Poate nu te joci cu nervii mei !
Aiden : Pisicuța și-a scos ghiarele !
Eu : Dacă îmi mai spui o singură dată pisicuță ,pisica asta te va lăsa fără moștenitori !
Aiden își ridică mâinile în semn de predare .
Aiden : Ok ! Mă predau ! Pisicuța a câștigat .
Eu : Așa ziceam și eu !
Aiden : Acuma haide că avem de rezolvat o treabă .
Eu : Ce treabă ?
Aiden : Surpriză !
Eu : Atâtea surprize !
Eu și Aiden ieșim din apartament .
Aiden: Du-te la mașină că vin și eu .
Eu : Ok !
M-am dus la mașină și am așteptat vreo cinci minute .
Eu : Unde ai fost ?
Aiden : Băieții au adormit și m-am dus să-i trezesc .
Eu : Aaa ok !Aiden pornește mașina iar după zece minute ne oprim în fața mallului .
Eu : Ce căutăm la mall ?
Aiden : Mergem la cumpărături !
Eu : De ce ?
Aiden : O să vezi ! Prima oară trebuie să luăm rochia , apoi pantofii .
Eu : Ok ! Nu am mai vrut să-l întreb nimic deoarece ori cum numi zicea de ce trebuie să-mi iau haine și să-mi fac părul .
Am ajuns într-un magazin cu haine unde mi-am luat rochia asta :Iar pantofii arată așa :
După ce am ajuns acasă am găsit un bilețel pe masa cum că fetele au plecat în oraș să cumpere ceva .
Aiden a spus că la 20:00 vine să mă ia !
Acuma este ora 18:00 așa că mă duc să fac baie .
După o oră am ieșit din baie și m-am îmbrăcat cu rochia neagră și mi-am luat pantofii . Părul mi l-am făcut așa :M-am machiat cu un ruj negru mat , un tuș negru și un rimel .
Este ora 19:55 și Aiden trebuie să sosească .
Deodată aud soneria .
Merg să deschid ușa iar Aiden rămâne cu gura căscată .
Aiden : Wow .... Ce bine arăți !
Eu : Mersi !
Aiden : Mergem ?
Eu : Da !
Ne-am urcat în mașină iar după zece minute ajungem la un club .
Eu : Asta a fost surpriza ?
Aiden : Normal că nu ! Haide cu mine !
Mergem până la intrarea de la club iar când intram pe ușă ......Hey am revenit cu un nou capitol . Sper sa va placă . Va pup . Pa !!!
CITEȘTI
Vecinul cel nou
Teen FictionKate, o fată de 16 ani care stă cu prietenele ei într-un apartament se îndrăgostește de noul lor vecin Aiden . Dar când află că se ocupă cu...Veți afla citind !