Cap . 5 .

1K 34 6
                                    

Era Aiden care se săruta cu Jennifer .
Am plecat de acolo înainte să mă vadă  ei . Am început să plâng .
După ce am ajuns acasă am fugit în camera mea . Fetele erau pe canapea . Când m-au văzut au fugit după mine .
Eu am închis repede ușa că ele să nu poată intra . M-am aruncat în pat și am început să țip .
După asta am intrat în baie ,mi-am luat pila de unghii și m-am tăiat cat de tare am putut la vene .
Parcă mă simțeam mai bine . Dar tot na șters suferința pe care o am .
Am intrat în duș să spăl sângele .
După ce am ieșit din duș mi-am luat o pereche de pantaloni negrii rupți în genunchi și o bluză cu mânecă lungă , albastră că sa nu se vadă  rănile .
Am intrat în camera mea iar de partea cealaltă a ușii se auzeau fetele :
Alison : Kate ce s-a întâmplat ? Deschide ușa !
Abygail : Te rog Kate ! Deschide ușa !
Mă duc la ușă și deschid ușa .
Fetele : Ce s-a întâmplat ?
Eu : Am văzut-o pe târfa de Jennifer sărutându-se cu Aiden ! Spun eu întrisdându-mă puțin .
Alison: Ne pare rău ! Spun și mă iau în brațe .
Eu : Nu-i nimic ! Spun și zâmbesc .
Abygail : Știm că ești distrusă pe dinăuntru !
Eu : Ba nu ! Sunt bine ! Eu mă duc să mă plimb ! Ne mai vedem fetelor ! Pa !
Fetele : Pa !

Am ieșit din apartament și m-am dus în parcul unde Jennifer și Aiden s-au sărutat .
După zece minute simt o mână pe spatele meu . Mă întorc și era Aiden .
Aiden : Hey !
Eu : Hey . Spun eu rece și plictisită .
Aiden : Ce ai ?
Eu : Nimic !
Aiden : Cum nimic ? Ce se întâmplă cu tine ? Și de ce ești în mânecă lungă când sunt treizeci de grade afară ?
Eu : Nu se întâmplă nimic ! Ți-am mai spus ! Și ce-ți pasă ție de ce port eu mânecă lungă ! Nu sunt iubita ta !
Spun și vreau să plec dar mă prinde de încheietură .
Eu : Auuuuuu !!!
Aiden îmi ridică mâneca și vede rănile .
Aiden : Kate de ce ai făcut asta !? Spune nervos !
Eu : Nu o să-ți dau ție explicații ! Dau să plec dar simt că sunt ridicată de pe pământ și sunt luată pe sus . Stau pe umărul lui Aiden și mă zbat !
Eu : Dă-mi drumul ! Țip eu dar nu mă ascultă și merge către un Audi R8 negru mat . Mă pune în mașină . Și urcă la volan pornind mașina .

După cincisprezece minute ajungem la o vilă . Wow ! Cine stă aici !?
Aiden vine și mă ia din nou pe umărul lui . Mă zbat dar nu reușesc decât să-l enervez .
Ajungem înăuntru unde o servitoare de 35-40 de ani se uită la noi ca la mașini străine .
Femeia : Bu... nă....se...a...ra domnule Aiden ! Spune femeia bâlbâindu-se .
Aiden : Bună Amanda ! Te rog să-mi aduci în camera niste bandaje .
Amanda : Imediat domnule ! Zicea ea și merge să ia niste bandaje .
I le dă lui Aiden . El le ia și urcă scările până la primul etaj . Intră într-o cameră cu culorile albastru,alb și negru . Camera are propria baie .
Aiden mă pune pe pat și îmi trage  mânecile sus . Le dezinfectează iar icnesc de durere . Îmi pune niste bandaje pe ele.
Eu : Aici ai locuit tu ? Îl întreb eu pe Aiden .
Aiden : De ce ai făcut asta ?
Eu: Ce am făcut ? Fac eu pe proasta .
Aiden : Nu te mai preface Kate ! De ce te-ai tăiat ?
Eu : .........
Aiden  : La naiba Kate ? De ce te-ai tăiat ? Întreabă el nervos .
Eu : Pentru că te iubesc prostule ! Țip eu la el .
Aiden : Ce ?
Eu : Pentru că n-am suportat să te văd cum te săruți cu Jennifer ! De asta !
Aiden rămâne șocat .
Vreau să mă ridic de pe pat dar Aiden mă împinge și de urcă pe mine .
Începe să mă sărute pe buze și vrea să intre în gura mea dar nu-i dau voie .
El mă pișcă de fund iar eu tresar . În momentul ăla Aiden își bagă limba in gura mea examinând fiecare colțișor al gurii mele . După ce rămânem fără aer mă mușcă de buza superioară și după lipindu-ne frunțile .
Aiden : Asta ți-a dovedit că și eu te iubesc . Spune repede înainte să-și lipească buzele de ale mele . Ne sărutăm pasional .Începe să mă sărute pe gât coborând și urcând la claviculă .
Eu încerc să nu gem de plăcere dar unul îmi scapă . Simt cum buzele lui se arcuiesc într-un zâmbet .
După asta se lasă ușor pe mine iar eu îi simt bărbația pulsând pe feminitatea mea . Încep să mă frec puțin de el iar el geme înfundat .
Aiden : Ce îmi faci tu mie ? Spune le gemând .
Eu : Se pare că o erecție destul de mare . Spun eu .
Aiden nu spune nimic și incepe să-mi de-a tricoul jos având grijă la rănile pe care mi le-am făcut din cauza lui .
Vreau să-i dau tricoul jos dar în acel moment....

Hey cum sunteți ? Sper că sunteți bine ! Am mai scris un capitol . Sper sa va placă ! Scuze dacă sunt greșeli . Vă pup dulce ! Pa !

Vecinul cel nouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum