Cap . 27 .

681 23 3
                                    

Alex : Doar nu crezi că te voi lăsa să scapi și a doua oară !
Eu : Da cum zici tu !
Alex : Deci unde am rămas ! Spune și se apropie de mine dar se aude o împușcătură iar Alex cade pe jos . Mă uit în sus îl văd pe Aiden cu pistolul îndreptat spre Alex . După ce vede că nu mai mișcă vine spre mine și îmi dezleagă mâna și mă îmbrățișează .
Aiden : Ești ok ? Ți-a făcut ceva ?
Eu : Sunt bine ! Mă bucur că ai venit ! Spun începând să plâng .
Aiden : O să fiu întotdeauna alături de tine pentru că te iubesc !
Eu : Aiden....
Aiden : Nu trebuie să spui nimic !
Eu : Lasă-mă să termin . Și eu te iubesc ! Nu mai pot sta departe de tine !
Aiden nu a ezitat nici o secundă și m-a sărutat . Ne sărutam de parcă sărutul acesta ar depinde de viața noastră . Când buzele lui Aiden s-au lipit de ale mele am simțit că după atât timp pot să respir din nou .
Ne desprindem din sărut din cauza lipsei de oxigen .
Aiden : TE IUBESC !
Eu : ȘI EU TE IUBESC !
Ne întoarcem privirile spre ușă unde toată lumea stătea și se uita la noi .
Adam : În sfârșit v-ați împăcat ! Sper că i-ai spus că copilul este......
Până ca Adam să mai zică ceva Abygail ii astupă gura cu mâna .
Abygail : Serios iubire ? Normal că nu ia spus .
Aiden se întoarce către mine .
Aiden : Ce vrea să spună cu copilul ?
Eu : Că... că......este al tău ! Gata am spus-o !
Aiden a rămas cu gura căscată . Într-o fracțiune de secundă este deasupra mea și mă sărută cum nu mai m-a sărutat niciodată . După ce ne desprindem din sărut .
Aiden : Mai făcut cel mai fericit om din lume !

De lângă noi se auzeau fluierele și aplauzele celorlalți .

Eu : Acum haideți să plecăm de aici !
Abygail : Mai bine plecăm ! Oamenii lui Alex sunt încă afară iar dacă mai stau puțin aici o să mă apuce toți dracii .
Noi toți ceilalți am început să râdem .

După ce am reușit să ieșim din iadul ăla infernal , eu și Aiden vom merge În Los Angeles că să-mi iau celelalte lucruri .

După câteva luni

Din perspectiva lui Aiden

Stau în spitalul ăsta nenorocit de trei ore așteptând ca , Kate să nască .
Doar în ultima oră am fumat un pachet întreg .
O asistentă vine spre mine .
Asistenta : Domnule Black ?
Eu : Da eu sunt !
Asistenta : Soția dumneavoastră tocmai a născut . Puteți merge la ea să o vizitați ! Etajul 3 salonul 14 .
Eu : Mulțumesc !
Asistenta : Nu aveți pentru ce !
Urc grăbit scările până la etajul trei . Inima mea mi-a fugit din piept de când am intrat în spital .
Când intru o văd pe Kate cu un copilaș micuț în mână .
Eu : Că fac prințesele mele ? Spun și merg să o sărut pe Kate .
Kate : Suntem bine ! Uite Cassy el este tati .
Spune și mi-o dă în brațe .
Eu : Tu și mama ta sunteți lumina ochilor mei ! O să am grijă de voi mai mult ca de viața mea .

Peste 6 ani

Din perspectiva lui Kate

Cassy :  Mami ! Mami ! Cameron m-a tras de păr !
Micuța Cassy vine spre mine plângând  .
Eu : Cameron ! Haide puțin te rog la mami !
Cameron vine bosumflat spre mine .
Cameron : Ce am mai făcut din nou ?
Eu : De ce ai tras-o pe Cassy de păr ?
Cameron : Pentru că nu vrea să se joace cu mine !
Cassy : Pentru că eu vreau să stau cu Zoey și Tania ( Zoey este fiica lui Alison iar Tania fiica lui Abygail ). Noi vrem să ne jucăm cu păpușile !
Cameron : Dar eu nu am cu cine să mă joc !
Eu : Bine ! Facem așa ! Îl chemăm pe Trent ( fiul lui Joshua )  să se joace cu tine și cu  mașinile !
Cameron : Yeeeeeeeeeeey ! Ce bine !
Cameron începe să alerge prin sufragerie .
Eu încep să râd . Mă duc să iau telefonul să-l sun pe Joshua .
Eu : Bună Joshua ! Ce faci ?
Joshua :  .......
Eu : Ai putea să-l aduci pe Trent să se joace cu Cameron .
Joshua :...........
Eu : Ok . Pa !

Acum șase ani după ce m-am căsătorit cu Aiden și am aflat că o să mai am un copil am fost cea mai fericită . După moartea părinților mei singurul meu sprijin au fost fetele .
Dar asta a fost acum zece ani înainte să-l cunosc pe Aiden . Acum am o familie la care țin foarte mult și aș face orice pentru ea .

După zece minute Joshua și Trent ajung la noi .  Imediat ce am deschis ușa Trent a fugit la Cameron în cameră .
Eu : Bună Joshua !
Joshua : Bună Kate ! Ce faci ?
Eu.: Stau cu Alison și Abygail ! Haide înăuntru .
Joshua : Aș veni dar am niște treabă de rezolvat ! O să vin poate mai târziu !
Eu.: Bine  ! Ne mai vedem !
Joshua : Pa !

După ce Joshua plecă , Aiden , Adam și Dylan veniseră de la firmă .
Aiden.: Bună scumpo !
Eu : Bună !
Aiden : Unde sunt prințesa și prințul meu ?
Eu : Prințesa ta se joacă cu Zoey și Tania iar prințul tău se joacă cu Trent .
Aiden : Trent ?
Eu : Da . A venit să se joace cu Cameron .
Aiden : Păi și Joshua ?
Eu : A trebuit să plece .

Deodată copiii vin jos .
Cassy : Mami ! Mami ! Putem merge cu toții la înghețată ?
Eu : Sigur !
Cassy : Le putem duce și pe Zoey și Tania ?
Aiden : Păi dacă mergem la înghețată mergem cu toții ! Adică mami , tati , Cameron , unchiul Adam , mătușa Abygail , Tania , mătușa Alison , unchiul Dylan , Zoey și ....
Cassy : ȘI EU ! Strigă micuța Cassy in gura mare .

Am ajuns la gelaterie unde toată lumea și-a luat câte o înghețată .

Nu mi-aș fi imaginat niciodată că voi avea o familie și prietenie adevărată !

Hey bezelelor ăsta a fost ultimul capitol din Vecinul cel nou . Sper că va plăcut prima mea carte . M-am gândit să fac și volumul doi așa că îl voi face dar cu copii lor .
Vă mulțumesc că mi-ați urmărit cartea și vă iubesc ! 💖💞💝💕💗💋❤💓

Vecinul cel nouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum