Yurio kesinlikle kraliçeyi görmek istemiyordu. Koridorda onun odasına giderken attığı her adım, daha da stres olmasına neden olmaktaydı.
Hizmetçinin durmasıyla o da durup kapıya baktı ve derin bir nefes alıp bekledi. İçeriden gelen sesle kapılar açılmış, Yurio içeriye adım atmıştı. Sadece kraliçeyi görmeyi bekliyordu, içinden bir his, kraliçenin yanında oturan adamın kral olduğunu haykırıyordu. Saygıyla eğildi Yurio.
"Yanıma gel"
Yurio başını kaldırıp kraliçeye yaklaştı ve onun işaretiyle önündeki mindere oturdu.
"Nihayetinde konuşmamız gerekiyordu" dedi Yurio'nun önündeki tok ses. "Hala buraya uygun olmadığını düşünüyorum"
Yurio söylemek istediği şeyleri zor da olsa içine hapsetti ve oturduğu minderi sıktı. Kraliçenin sesi tekrardan salonu doldurdu. "Fakat Otabek, senin hakkında olumsuz hiçbir şey söylemedi. Bu yüzden bir şans verme kararı aldım. Kral ve ben evlenmenizi onaylıyoruz. Elbette bunun öncesinde, saray kurallarını en ince ayrıntısına kadar öğreneceksin. Eğer ki öğrenemedin, eğer ki bir hatanı gördüm... O zaman korkmaya başlayabilirsin"
Otabek, Yurio'yu kraliçenin odasından çıkarken görmüş, yüzüne alışılmadık bir gülümseme eklemişti. Adımlarını hızlandırıp ona yürüdü. Yurio ise, dalgınlıktan onu fark etmemiş, göğsüne çarpmıştı. İnleyip acıyan burnunu ovarken bakışlarını prense çıkardı.
"Yoksa beni mi düşünüyordun?" Otabek, küçük olanın belini sarıp yürümeye başladı.
"Babaların beni öldürmek istiyor sanırım" ironiyle güldü Yurio. "Seninle evlendirmek niyetine eziyet edecekler bana"
"Kimse prensesime el süre...-" Victor çita gibi yanlarından koşarak geçince ikisi birbirine bakındı. Victor adeta duvardan duvara atlayıp koşuyordu, bir an peşinden atlılar koştuğunu sandılar.
Ardından Yuri, aynı hızda yanlarından geçmişti. Yurio faltaşı gibi açılmış gözlerini yere çevirdi. "Görmemiş gibi davranacağız değil mi?"
Otabek mırıldandı. "Kesinlikle. Hadi yürüyelim"
Bu sırada Victor köşeye sıkışmış, inatla kaçacak yer arıyordu.
"Yeterince tanışmadık mı?" Yuri parmağını Victor'un dudağına sürtüp sonrasında yaladı. "Bence artık ilerlememiz gerek"
"Sen manyaksın" Victor iyice duvara dayadı kendini. "Kesinlikle öylesin"
"Burası pek uygun değil, odana gidelim hadi" Yuri, Victor'un elini tutup çekiştirdi. Victor hala direniyordu. Bu omega onu çiğ çiğ yiyecekti. Otabek ona, hayatının kahpeliğini yapmıştı.
Kendini bir anda odasında bulunca iç çekti Victor. "Bence bu işi konuşarak halletmeli...-"
Yuri tek hamlede Victor'u yatağa oturtup üzerine çıkmıştı. Buna karşılık Victor sesini kesmiş, onu izlemeye başlamıştı. Yuri onun pantolonunu ve çamaşırını çekiştirerek dizlerine indirmiş kendi elbisesine el atmıştı. Victor ona izin vermeye karar verdi.
Yuri onun kucağında çıplak kalınca parmaklarını emmeye başladı. Victor'a güzel bir şov yapacaktı. Hafifçe doğrulup ıslanan parmaklarını kendi içine itti ve inledi. Victor gözlerini büyütmüş şaşkınlıkla onu izliyordu. Yuri, parmaklarını kendi içine ittikçe ağzını aralıyor, dudağını dişleyerek buna engel olamayan çalışıyordu.
Victor mu?
Victor orada heykel gibi oturuyordu.
Yuri bundan dolayı biraz hayal kırıklığına uğrasa da pes etmeyip iyice kendini hazırladı ve ardından diğer eliyle Victor'un erkekliğini okşadı. Onun sertleşmiş olmasının verdiği güvenle yüzüne bir tebessüm yerleştirmişti. İtiraz etse de zevk alıyordu.
Kendini onun erkekliğine sürtüp yavaşça aşağı doğru kaydı Yuri. Her ne kadar özgüveni olsa da, ilk seferi olduğu için daha fazlasını yapamıyordu. Onu içine alınca acıyla sızlandı fakat aynı zamanda kendini aşağı kaydırmaya devam ediyordu.
Victor yutkunup anı bir hareketle onu kaldırdı ve yatağa bıraktı. Bu hareketi nefesini kesmişti çocuğun. Sinirli gözlerini alfaya dikti.
Victor onun bakışlarına karşılık vermemiş, tamamen soyunup çekmecelerini kurcalamaya başlamıştı. Eline yuvarlak krem kutusu gelince iç çekti. Bunun neden burada olduğunu sonra sorgulayacaktı.
Yuri'nin üzerine yürüyüp kutuyu açtı ve parmaklarını önce kreme sonra Yuri'nin deliğine yöneltti. Omega, sonunda Victor'un pes etmesiyle rahatlamış ve yatağa yayılmıştı.
Victor parmaklarını Yuri'nin derinliklerine itip onu bir süre daha hazırlayıp iyice kremledi. Acıyı bizzat yüzünde görmüştü küçüğün.
Elinde kalan kremi kendi erkekliğine sürüp onun deliğine bastırdı ve öncekine kıyasla rahatlıkla içine girdi. Yuri, hissettiği anlık acıdan, Victor ise erkekliğini sıkan duvarlardan ötürü inlemişti. Yuri anlatılamayacak kadar sıcak ve yumuşaktı, bu yüzden kendine olan hakimiyetini kaybedip daha güçlüce itmişti kendini. Yuri kollarını boynunun iki yanından sırtına uzatıp tırnaklarını geçirdi ve bacaklarını onun beline dolayıp yardımcı oldu. Victor tekrar ve tekrar kendini ittiriyordu, Yuri'yse ona inlemeleriyle eşlik ediyordu, Victor hassas noktasına çarpınca istemsizce çığlık atmıştı. Victor panikle geri çekilirken Yuri kendini hızla ona ittirdi.
"Ne yapıyorsun!? Sakın çıkma! T-tekrar yap!"
Victor afallayıp tekrar aynı şekilde hareket etti ve Yuri'nin kıvranmasına neden oldu. Yuri'nin aldığı zevki hayal bile edemezdi. Yuri inlemelerinin arasında Victor'u kendine çekti ve dudaklarını dudaklarına hapsetti. Victor'un başı, omeganın kokusu yüzünden dönmeye başladı, önündeki dudakları dişleyerek sert bir şekilde öptü. Aynı zamanda aynı şekilde hareket edip her giriş ve çıkışında, odayı Yuri'nin inlemeleriyle dolduruyordu. Elini Yuri'nin erkekliğine attı ve ucunu okşadı, neredeyse gelmek üzereydi.
Hareketleri sertleştikten bir süre sonra Yuri'nin içine boşalmıştı. Ardından eli, Yuri'nin menileri yüzünden ıslandı. Victor alnını onun alnına dayayıp nefeslerini düzenlemekle meşgul oldu.
Otabek odasına girdiğinde Yurio'yu görmeyi beklemiyordu. Yurio büyük yatağın tam ortasında bacaklarını karnına çekip uyuyakalmıştı. Rüya görüyor olduğunu düşündü, kaşları çatılıp gevşiyordu. Otabek parmak ucunda yatağa ilerleyip onu sarsmadan arkasına yattı ve kolunu onun beline dolayıp ufak bedeni kendine çekti. Bir süre sonra Yurio'nun yüzündeki huzursuz ifade silinmiş, yerini sakinliğe bırakmıştı.
Olduğu yerde dönüp iyice Otabek'e sokuldu Yurio. Başını tam kalbinin hizasına dayamıştı.
Otabek elini, küçük olanın saçlarına daldırıp alnını öptü. "İyi geceler Yura"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Will Be Back | Otayuri & Victuuri ✓
FanfictionTarihi, omegaverse Otayuri kurgusu. ( Ağırlıklı olarak Otayuri olsa da Victuuri de içerir.) Dünya üzerinde boy gösteren salgınlar omegaların neslini tükenme tehdidiyle karşı karşıya getirmişti. Bu ise omegaları paha biçilemez hazineler yapmıştı. Sar...