Victor kağıtları karıştırırken tekrardan tuhaf hisle karşı karşıya kaldı. Huzursuz edici, onu baskı altında hissettiren bir histi. Kağıtları bırakıp ellerini çenesine koydu ve unuttuğu bir şey olup olmadığını düşündü. Gözleri kapıya kaymıştı. Yavaşça yutkunurken ayağa kalktı, sandalye gıcırtıyla geriye kaydı. Yuri'nin her zaman yaptığı gibi başını uzatıp gülmesi, sonra bütün gün kendisini izleyip çalışırken yanaklarını dürtmesi gerekirdi. Yemeği kendisi getirir, Victor'un ağzına zorla tıkmaya çalışırdı. Victor istemese de yemekten sonra ona masaj yapar, o işini bitirene kadar odada dans ederdi.
Victor onu hiç umursamazdı. Hatta yüzüne bile bakmıyordu. İçine süzülen pişmanlık tohumları filizlendi. Adımları bilinçsizce odanın dışına çıktı, onun odasının yolunu tuttu.
Kapıyı açmak için kolu indirdiğinde kapının kilitli olduğunu fark etmiş, bunu oldukça garip karşılamıştı.
"Y-Yuri?"
Kapıyı tıklayıp kaşlarını çattı ve içeriden gelen gülüşme sesleri yüzünden tüyleri ayağa kalktı. Yuri'nin kendinden başkasına gülmesi...
Tıslayıp geri çekildi ve ahşap kapıya güçlü bir tekme savurup kapıyı alaşağı etti.
Yuri ve yanındaki çocuk korkuyla kapıya dönmüştü. Victor gözlerini büyütüp çocuğu işaret etti. "Bu kim!? Hem... Hem de alfa! Bu...!" Elini saçına geçirip krizdeymiş gibi sinirlerini baskılamaya çalıştı ama kırmızı gözleri onu ele veriyordu.
Yuri Jean'e bakıp kaşlarını çattı. "Kuzenim."
Victor gevşetmediği dişlerinin arasından mırıldandı. "Demek 'kuzenin' yüzünden bütün gün yanıma gelmedin?"
"Umrunda değil sanıyordum, senin yanında hayaletten farkım yok gibiydi"
Victor oyuncağı alınmış çocuk misali ayağıyla yerde ritim tutmaya başladı. "Çık buradan" Jean'e dönüp hırladı. "Çık omegamın odasından"
Jean alfa içgüdülerinin getirdiği hareketle kalkıp Victor'a karşı hırladı. İkisinin birbirine olan bakışları çok ümit verici gözükmüyordu.
"J-jean... Sonra mı gelsen?" Yuri yumuşak sesiyle ikisinin arasına girip onları birbirinden uzaklaştırdı. Ama minik bedeni iki alfa arasında küçük kalıyordu, arada kalma ihtimali daha fazlaydı.
"JJ" Yuri fısıldadı. "Yarın şehre inelim beraber... Ama bu günlük izin ver bize"
Jean'in burnunun yanında bir kas seyirdi, ardından alfa silkip gözlerini devirmişti. "Yarın görüşürüz o halde"
Yuri başıyla onaylayıp onun çıkmasını izledi. Tok bir kapı sesinden sonra ikisi odada yalnız kalmıştı.
Victor kendini yatağa atıp saçlarını geriye attı ve yatağa düşürdü. "Bütün gün yemek yemedim... Sen gelmediğin için saatin kaç olduğunun farkına varmamışım... Ayrıca kimse yanaklarımı mıncıklamadı da..."
Yuri'nin yüzünü samimi bir tebessüm kapladı, Victor'un yanına adımlayıp yataktan sarkıttığı bacaklarının arasına girdi. Yavaşça üzerine uzanmış, dudaklarını onun kulağına götürüp yalamıştı. "Orada olduğumdan bile haberin yok gibiydi"
Victor sertleşen erkekliğini ona belli etmekten çekinmedi bu sefer. Ellerini omeganın kalçasına atıp güçlüce kendine bastırdı.
Omega mesajı alarak doğruldu ve üstündeki tek parça kıyafeti yere atıp ayağıyla kenara itekledi. Victor onunla yer değiştirip omegayı altına almış, alelacele soyunmuştu. Vücudunun onu delicesine arzulamasına engel olamıyor, birçok hareketini bilinç dışı yapıyordu.
Dudaklarını Yuri'nin boynuna sertçe gömüp emerek morartmaktan çekinmedi. Yuri acıyla başını yana eğip Victor'a daha çok alan tanımış, boynunun sol tarafını tamamen ona adamıştı. Alfa altındaki omegaya acımadan bütün boynunu morluklar içinde bıraktı. Ardından dudaklarını pembe göğüs uçlarına indirip çıkıntıyı dişleri arasında hırpaladı. Yuri ellerini alfanın gümüşi saçlarına atıp çekiştirmiş, göğsüne değen sıcak nefesle daha da sertleşmesine engel olamamıştı.
Victor elini onun belinden kalçasına kaydırıp güçlüce sıktı. Kokusu Yuri'yi o kadar baskı altına almıştı ki, küçüğün tek yaptığı inlemek mırıldanmak ve bazen kıvranmak üzerineydi.
Victor sağ elini kalçasından ayırmadan diğerini onun ağzına uzatmış, küçük dilini parmaklarıyla okşamıştı. Parmaklarını boğazına kadar ittiğinde Yuri gözlerini sıkıca kapatıp onu kızdırmamak adına ses çıkarmadan emdi parmaklarını. Victor ıslanan parmakları onun deliğine sürüp eklemlerine kadar ittirdi ve altındaki omega yalvarana kadar çekmedi. Yuri mırıltılar çıkararak belini ona ittirdi.
Victor elini çekip kendini sıvazladıktan sonra Yuri'nin içini doldurdu. Yuri acıyla inlerken Victor burnunu onun boynuna sürtmüş çok geçmeden hareket etmeye başlamıştı.
Yuri Victor'un her hareketinde sürtünmeyle inlemeler koyveriyordu. Victor daha güçlü vuruşlar yapmaya başlayınca küçük olan başını geriye atıp öncekilerden daha güçlü bir inleme bıraktı.
Victor Yuri'nin erkekliğini kavrayıp çekiştirdi ve diğer eliyle yataktan destek almaya başladı. Bu kadar kısa sürede yorulunca yaşlı olduğunu düşünüyordu.
Yuri Victor'un eline gelince, Victor da iki - üç hareket sonrasında boşaldı. Yuri ilk defa onu zorlamadan birlikte oldukları için küçük çocuklar gibi sevinmişti ama Victor'a bunu belli etmemek için uğraşıyordu.
Victor, Yuri'nin kulağının arkasını öpüp terden yapışmış saçlarını geriye itti. "Çok işim var, güzelce yıkanıp dinlen. Akşam devam ederiz" Yuri'nin üstünden doğrulup onu bir süre izlemeyi de es geçmeden giyindi. Yuri sessizce onu izleyip gülümsüyordu.
"Söz verdin, akşam geleceksin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Will Be Back | Otayuri & Victuuri ✓
FanfictionTarihi, omegaverse Otayuri kurgusu. ( Ağırlıklı olarak Otayuri olsa da Victuuri de içerir.) Dünya üzerinde boy gösteren salgınlar omegaların neslini tükenme tehdidiyle karşı karşıya getirmişti. Bu ise omegaları paha biçilemez hazineler yapmıştı. Sar...