-8-

211 22 17
                                    

   Gözlüğümü gözümden çıkarıp sıcaktan dolayı gözlüğün burnumda çıkardığı izi ovalamaya başladım. Son günümüzü  Adana sokaklarında geçiriyorduk.

"Bu sevdalar boşuna ley bu sevdalar boşuuunaaa!"

      Hepimiz yolun ortasında halay çeken kişiye bakıyorduk. Sevinçliydi. Yolun ortasında dans etmesini bizden başka kimse garipsememişti.

"Sıradan bir Adana sokağı..."

      Sıraçın bu lafıyla hepimiz kahkahayı basmıştık. Sağ tarafımda duran Balını çekip koltuk altıma aldım. Sonunda önümüze canlı müzik olan bir cafe çıkmıştı. Buraya oturabilirdik.

-------

"Ne bakıyor lan bunlar böyle?"

     Gözümü kızlara dik dik bakan erkek grubundan ayırmadan Sıraca cevap verdim.

"Belâlarını arıyorlar kardeşim. "

     Sıraç bu cevabı bekler gibi hemen cevabı yapıştırdı.

"O zaman doğru yerdeler."

       Bakışlarımı Sıraç'a çevirdim ve kaşlarımı kaldırdım.

"Ne bad boy havalarına girdin oğlum hemen. Alt tarafı adama iki yumruk çakacaksın. Kendine gel sıraç sen bad boy değilsin."

     Deyip gülmeye başlayınca o da güldü.

"Iyiki bir havaya girelim dedik anasını satayım. Neyse, hadi halledelim şu sorunu."

       Ayağa kalktığında ben de ayağa kalktım. Cüzdanımı ve telefonumu Balına uzattım.

"Dışarıda bekleyin Balın."

--------

"Ah! Kızım yavaş olsana be!"

       Balın elindeki tentürdiyotlu pamuğu daha sert bir şekilde kanayan kaşıma bastırdı.

"Oh! Iyi oldu size! Ne akılla ikiye yirmi kavgaya girersiniz anlamıyorum ki!"

"Kızım iki kişiler sandık ne bilelim diğer masadakiler arkadaşlarıymış!"

        Dedi sıraç benden önce cevap vererek. Balın elindeki yara bandını kaşıma yapıştırdıktan sonra çekildi.

"Abi."

      Yüzümü buruşturup baş parmağımla dudağımın kenarındaki kanı sildim.

"Ne var?"

"C2 den konuştuğun kız kim?"

     Demesiyle şok olmuş bir şekilde Balına baktım.

"Sen... Telefonumu mu karıştırdın?!"

📱📱📱📱📱📱📱⌨🖱📙📙

       Selam! Ben geldiiimmm. Bölüm biraz geç kaldı kusura bakmayın lütfen 🙏 Bölümler gün içinde gelmeye devam edecek!

AFİTAP|| TEXTING [TAMAMLAMDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin