-13-

172 20 15
                                    

       Afra tek tek herkesle selamlaşırken ben şok olmuş bir şekilde bakıyordum. Sıraç beni dirseğiyle dürttü.

"Aşık mı oldun yazar bozuntusu?"

"Saçmalama Sıraç. "

"Hadi hadi."

     Diye gülerken bakışlarım miraya kaydı. Kaşlarını çatmış bizi izliyordu. Ona baktığımı görünce bakışlarını diğer tarafa çevirdi. Afra yanıma gelip elini uzattı.

"Merhaba!"

      Elini sıktım.

"Merhaba. Dolunay ben."

------

     Mangal için malzemeleri hazırlarken dayanamayarak telefonu elime aldım. Nasıl anlayacaktım doğru Afra mı diye?

anon-150817: Neredesin?

     Gönder tuşuna basar basmaz gözlerim afrayı buldu. Telefonuna bildirim gelmişti. Ama ip atladığından duymamıştı. Şaşkınlıkla Afrayı izlemeye başladım. Fotoğraftakilere benziyordu... Telefonuma bildirim gelince kaşlarım çatıldı.

Bilinmeyen numara: Ne O? Yeni kıza aşık oldun? (14.08)

Dolunay: Yeni kız?(14.08)

Bilinmeyen numara: Afra.

Dolunay: Kimsin sen? Saçmalıyorsun. (14.09)

     Kafamı telefondan kaldırıp etrafa bakındım. Bu kişi her kimse buradaydı. Sıraç ile mira sohbet ediyor, gülüşüyorlardı. Afra diğer kızlarla ip atlıyor, erkekler mangalın başındaydı. Daha geniş çaplı baktığımda dikkat çeken, hatta elinde telefon olan kimseyi göremedim. Bildirim sesiyle tekrar telefona döndüm.

Bilinmeyen numara: Seni sonsuza kadar sevecek biri var derken Afra dan bahsetmiyordum.

Bilinmeyen numara: Boşuna bakınma Dolunay. Kendimi belli edecek kadar salak değilim.

Dolunay: Seni bulacağım.

Bilinmeyen numara: Beni bulmayacaksın. Karşına çıkacağım ama henüz değil.

AFİTAP|| TEXTING [TAMAMLAMDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin