Sinister_13: Merak etmemelisin. Nasıldı o laf?... Hah! Fazla merak...
anon-150817: D? C?
Sinister_13: D.
anon-150817: Neden kendine uğursuz diyorsun?
Yazdım kullanıcı adını kastederek.
Sinister_13: Çünkü uğursuzum anonim. Gitmelisin. Benim gibi uğursuzla kimse uğraşmak istemez.
anon-150817: Sorumun cevabının bu olmadığını ikimizde biliyoruz.
Sinister_13: Pekala. Ayın 13. Gecesi doğmuşum. Bilirsin, uğursuz derler 13 rakamına. Babam annemi doğuma götürürken kaza yapmışlar. Yardım gelene kadar annem doğurmuş, babam ise hayatını kaybetmiş. Annem kazayı hafif sıyrıklarla atlatmış. Bu yüzden... Sevmez kimse beni. Nereye gitsem, neyi beğensem uğursuzluğum ön plana çıkar hep.
anon-150817: Bak şu konuda anlaşalım, 13 rakamı uğursuz değildir, bu bir hurafe. Ikincisi de kendini uğursuz görme. Gün gelir birinin uğur böceği olursun.
-----
"Dolunaaay! Oğlum kalk iki tane ekmek al gel!"
Annemin seslenmesiyle göz kapaklarım iyice ağırlaşmıştı. Çok geçmeden odamın kapısının açılmasıyla annemin sesi odada yankılandı.
"Kalk hadi oğlum! Ben mi alayım ekmeği? Bu yaşlı halimle ben mi alayım? Tamaaam tamaaam sen yat annen alsın gelsin ekmeği."
Diye her annenin yaptığı gibi acıtasyon yapmaya başladı. Gözlerim hala kapalı şekildeyken parmaklarımı saçlarımdan geçirip ofladım.
"Üniversiteli oldum, yazar oldum, hala o ufaklık yatsın ben gideyim ekmek almaya. Yazarım ulan ben! Saksı değiliiiim!"
Diye Erol Büyükburçtan misilleme yapmamla kafama terlik yedim.
"Sen yazarsan bende anneyim! Kalkta ekmek al çay soğudu eşşek sıpası! Kime çektin anlamıyorum ki!"
Diye söylenerek odadan çıktı. Elimi gelişi güzel yan tarafımdaki komidine savurdum. Üzerinde ne kadar eşya varsa yere düşürerek telefonumu bulmaya çalıştım. Sonunda istediğimi bulunca elime alıp sol omzumun üzerine yatarak ekranı açtım.
Dün son mesajımdan sonra Afra "gitmeliyim." Yazıp çıkmıştı. Oyun da öylece yarım kalmıştı. Bildirim çubuğunu indirip gelen bildirimlere bakmaya başladım. Çoğu wattpadden yazdığım kitaba gelen oy ve yorumlardı. Aradığım bildirimi görememiştim. C2 ye girip Afra ile olan konuşmamıza tıkladım. Görüldü atan bendim, ne diye mesaj bekliyordum ki?
anon-150817: Merhaba. Dün oyun yarım kalmıştı. Devam etmek ister misin?
Mesajı yolladıktan sonra telefonu yanıma bıraktım. Yataktan kalkıp üstümü çıkartıp düzgün birşeyler giydim. Telefonumun sesini açmıştım. Bildirim gelirse duyayım diye. Yatağımın üzerinde duran telefonumu elime alarak, bildirim olmadığını bildiğim halde ekranı açıp bildirim var mı diye baktım. Yoktu...
Koridora çıktığımda burnuma mis gibi yumurta kokusu gelmişti. Tam mutfağa girecekken vazgeçip Balın'ın odasına girdim. Uyuyordu hala. Aklıma şeytanlık yapmak gelince, sinsi sinsi sırıttım. Balın çok deli yatardı. Yorganına sanki birisi tarafından kaçırılmak için halının arasına özenle sarılmış gibi dolanmıştı. Yorganın ucundan tutup havaya kaldırarak kendime doğru çektim. Bu hareketimle balın havada dönerek yatağına düştü. Geriye doğru giderek gülmeye başladım. Balın'ın öldürücü bakışları beni buldu.
"Abi dedik bağrımıza bastık hain çıktı! Ne çektim senden ben be! Pislik!"
Balın hala söylenirken odasından çıkıp bakkala gitmek üzere yola koyuldum. Ben erken uyandıysam o da uyanmalıydı değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİTAP|| TEXTING [TAMAMLAMDI]
Historia Cortaanon-150817olarak yazıyorsunuz. anon-150817: Benimle bir oyun oynamaya var mısın? Gönderme tuşuna bastıktan sonra arkama yaslandım. Ben kim miydim? Wattpadin ünlü yazarlarından Dolunay. Dolunay Akın. İthaf: Mesafelerin aşka engel olamayaca...