anon-150817: 03.14
anon-150817: Umarım güzel rüyalar görüyorsundur.
anon-150817: 03.15
anon-150817: 03.16
anon-150817:03.17
.........
anon-150817: 07.59
anon-150817: 08.00
Sinister_13: Oha...
Sinister_13: Sen... Sabaha kadar bekledin mi?...
Sinister_13: Ben hayatımda ilk defa kabus görmeden uyudum...
Sinister_13: Ah...
anon-150817: Kâbus görmemene sevindim.
anon-150817: Şimdi gidip hazırlanmalıyım Istanbul. Derse yetişmem gerek.
Sinister_13: Uykusuz şekilde mi? Bugün gitmesen ne olur ki gölge? Kendimi suçlu hissettim...
anon-150817: Şşhh. Vermem gereken dersi verip geleceğim. Suçlu hissetmeni gerektirecek birşey yok. Görüşürüz İstanbul.
Sinister_13: Görüşürüz gölge...
-----
"Bu ne hal lan yazar bozuntusu? Gece beşik mi salladın?"
"Sıraç ağzımı bozdurma benim uğraşma benimle."
"Tamam lan. Demedik birşey. "
Masum gülümsemesiyle Mira yanımıza geldi.
"Selamlar efendim! Nasılsınız?"
Bakışları bana döndü. Halimi görünce gülümsemesi soldu. Göz altlarım morarıktı. Elini yüzüme koyup parmaklarını gözaltımda gezdirdi. Yavaşça yutkundu.
"Ne oldu sana?! Kavga mı ettin?!"
Kafamı olumsuz şekilde salladım. Amacım biraz da elini yüzümden çekmekti... Ona olan hislerimi gömeli çok olmuştu çünkü.
"Hayır. Uyumadım sabaha kadar. Ondan."
Kaşlarını çattı.
"Neden?"
Cevap vermek yerine omuz silktim. Yavaşça elini yüzümden çekti. Birşey demeden yerinde oturmaya devam etti. Ders saati geldiğinde çimenlerden kalkıp amfiye doğru yürümeye başladık. Tam o sırada telefonuma bildirim geldi.
Bilinmeyen numara: Ne oldu sana?!
(13.23)
Bilinmeyen numara: Yüzüne ne oldu?! (13.23)Cevap vermek yerine görüldü attım. Mira yanıma gelip koluma girdi. Yüzüme bakıp gülümsedi. Gülümseyerek karşılık verdim ve amfiye girdik. Yine bir vak vak dersine başlıyoruz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİTAP|| TEXTING [TAMAMLAMDI]
Short Storyanon-150817olarak yazıyorsunuz. anon-150817: Benimle bir oyun oynamaya var mısın? Gönderme tuşuna bastıktan sonra arkama yaslandım. Ben kim miydim? Wattpadin ünlü yazarlarından Dolunay. Dolunay Akın. İthaf: Mesafelerin aşka engel olamayaca...