Bölüm şarkısı: Gripin- Sensiz İstanbula düşmanım.
-------
1 hafta sonra...
Dolunay_Akın:
Kelimelerden alacaklı bir sağır gibi.
İçimi döktüm bugün yokluğunla konuştum
Tutsak gibi, bir enkaz gibi, kendim gibi
İçimden çıktım bugün içimle konuştum .Dolunay_Akın:
Yüzünü ilk kez gören bir çocuk gibi
Gördüm kendimi gördüm
Kırıldı ayna paramparça paramparça
Ne varsa kadınım yokluğunda kaç damla gözyaşı eder adın
Ne olur gel gel gel gel ben sensiz istanbul'a düşmanım...Dolunay_Akın:
Kırıldı ayna paramparça paramparça
Ne varsa kadınım yokluğunda kaç damla gözyaşı eder adın
Ne olur gel gel gel gel ben sensiz İstanbul'a düşmanım.Dolunay_Akın: Ne olur gel gel gel gel ben sensiz İstanbul'a düşmanım....
Son çare olarak Afra'ya Wattpadden mesaj atıyordum... Gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Hayatımda aşk gibi bir hataya ikinci kez düşmüştüm. Ama bu sefer Fatih Terim teknik direktörlüğü bıraktığında Galatasaray nasıl yıkıldıysa öyle yıkıldım işte. Çünkü... Afra kalbime dokunmuştu. Bu sefer sadece ben onun kalbine dokunmamıştım. Sigaramdan bir nefes daha aldım. Biliyorum, okuyordu mesajlarımı. Kızıyordum kendime. Kızıyordum. Onu inandıramadım. Onu uğursuz olduğuna inandıramadım. O da haklı kendince ama öyle hissetmesinin sebebi onu uğursuz olmadığına kimsenin inanmamasıydı. Korkuyordu... Ama aşkın en büyük düşmanı zaten korku değil mi?
Sigaranın ucunu kül tablasına bastırarak söndürdüm. Hemen yeni bir tanesini yaktım. Odanın kapısı açıldı."Abi..."
Adım sesleri bana doğru yaklaşıyordu. Bakışlarım duvara sabitlenmişti. Gözlerimi duvardan ayırmadan sigaramdan bir nefes aldım. Balın yatağa oturdu. Elini yüzüme koydu.
"Abim... Yapma ne olur... Toparlamaya çalış kendini..."
Sert bir şekilde yutkundum.
"Gözlerin kan çanağı gibi. Hiçbirşey yemiyorsun bari biraz uyu..."
Ne cevap verdim ne de bakışlarımı ona çevirdim. Balın burnunu çekince ağladığını fark ettim. Tepki vermedim. Veremedim... Sonunda pes edip odamdan çıktı. Yazmaya devam ettim...
Dolunay_Akın:
Senin küçük bir elvedan böyle büyük bir aşkı bitirebilir mi?
Ne sanıyorsun...
Bazen bir kaldırım taşı, bazen bir sokak çalgıcısı
Yani sen İstanbul'sun...Ona ilk istanbul dediğim gün geldi aklıma... Resmen şarkı onun için yazılmıştı...
Dolunay_Akın:
Senin küçük bir elvedan böyle büyük bir aşkı bitirebilir mi?
Ne sanıyorsun...
Bazen Kanlıca sahili, bazen yalnız Kız Kulesi
Yani sen İstanbul'sun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİTAP|| TEXTING [TAMAMLAMDI]
Contoanon-150817olarak yazıyorsunuz. anon-150817: Benimle bir oyun oynamaya var mısın? Gönderme tuşuna bastıktan sonra arkama yaslandım. Ben kim miydim? Wattpadin ünlü yazarlarından Dolunay. Dolunay Akın. İthaf: Mesafelerin aşka engel olamayaca...