Yine aynı saatte parktaydım. Ama farklı bir amaç için.
"Artık bilinmeyen numara değilsin... Çünkü kim olduğunu biliyorum..."
Her zamanın aksine bugün parkta kimse yoktu. Yutkundum.
"Karşıma çık Afra..."
Biraz bekledim. Arkamda adım sesi duymama rağmen dönmedim. Çünkü ses bana doğru geliyordu. Biraz sonra tam karşımda Afra duruyordu. Gözleri kıpkırmızıydı. Zorla yutkundu.
"Merhaba çocukluk aşkım. "
Sözler ağzından zorla çıkmıştı. Acıyla gözlerimi kapattım.
"Karşına çıkmadım çünkü hatırlamanı istedim. Her şeyi yaptım hatırlaman için... Hatırlamadın."
"Hatırlamadım..."
Diye fısıldadım...
"Küçükken söz vermiştik birbirimize... 'Ne olursa olsun birbirimizi bırakmayacağız.' Demiştik..."
İşte bunu hatırlamıştım...
"Sadece sözümden dönmediğimi gösterdim, Ay."
Çenesi titriyordu. Usulca yanaklarından bir damla yaş süzüldü. Sanırım bende ağlıyordum.
"Ben... Özür dilerim Afra... Sözümü tutamadığım, hatırlamadığım, en çok da sevemediğim için..."
"Keşke..."
Elini havaya kaldırıp beni susturdu.
"Keşke deme, Ay. Sen O lafı sevmezsin."
Acıyla gülümsedim. Haklıydı... Devam etti. Geriye doğru bir adım attı.
"Artık ne masumuz, ne yalandan yoksun. Bırak olsun."
Bir adım daha geriye gitti.
"Resimleri sen al, mevsimler zaten benim. Hadi, olsun."
Bir adım daha.
"Bölüşülsün şiirler, arkadaşlar şehirler olan olsun."
Bir adım daha.
"Artık ne özgürüz, ne de özgür ömrümüz. Hadi, olsun. "
"Ben giderim İstanbul senin olsun..."
Tekrar etti."Ben giderim İstanbul senin olsun..."
Son adımıyla artık tamamen parktan çıkmıştı. O koşarak parktan uzaklaşırken kendimi banka attım. Göz yaşlarım yağan yağmura karışırken yanlız kalmak adına telefonumu cebimden çıkardım. Ekranda gördüğüm bildirimler buna engel oldu.
İstanbul: Türkiye'ye geliyorum gölge. (20.40)
-------
Beeennn geeellldimmmmm! Hasta hasta yazdığım bir bölümdür, hatalarım varsa affola🙏 Hepinizi çok seviyorum! Bir dahaki bölüme görüşmek üzere Uğur böceklerim! Yorum ve oy vermeyi unutmayın.💫💙🐞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİTAP|| TEXTING [TAMAMLAMDI]
Short Storyanon-150817olarak yazıyorsunuz. anon-150817: Benimle bir oyun oynamaya var mısın? Gönderme tuşuna bastıktan sonra arkama yaslandım. Ben kim miydim? Wattpadin ünlü yazarlarından Dolunay. Dolunay Akın. İthaf: Mesafelerin aşka engel olamayaca...