anon-150817: Bugün sabahlamaya var mısın?
Sinister_13: Oluur.
anon-150817: Hep gitmek istediğin bir şehir var mı?
Sinister_13: Istanbul. Hayalimdeki şehir.
anon-150817: Bazen Kanlıca sahili kadar kalabalık, Bazen Kız kulesi kadar yanlızsın. Oranın kaldırım taşları gibi dağınık, sokak çalgıcıları kadar umursamazsın. Doğru bir seçim.
Sinister_13: Senin? Var mı öyle bir şehir?
anon-150817: Yok. Ama bir gün olur kim bilir?
Şuana kadar olan konuşmamızdan Istanbulda yaşamadığını anlamıştım.
Muhteşem salaklar ve muhteşem yazar WhatSapp grubu.
Sıraç: Benden sana gelsin kardeşim. Hâlâ sana Afrayı ayarlayabilirim.
Dolunay: Şerefsiz!Sıraç: Efendim?
Dolunay:
Sıraç: Uyudunuz mu kızlar? Bakın yakışıklı bir bey elden gidiyor. Üst komşu bana takmış kızını bana verecek. Kızın da gönlü var gibi. Elden gidiyorum ulan! Yirmağa gidiyrum yirmağaaa!
Balın: O kız yüzüne sandalye ile vurulmasını hak ediyor ama hapis yaşım tutmuyor ve ojelerimi yeni sürdüm.
Dolunay: Nasıl sürmüşsen etrafta öyle bir koku var ki Balın mahalleyi tinerciler basmış sandım.
Gülerek C2 den gelen bildirime tıkladım.
Sinister_13: Hiç sevgilin oldu mu?
anon-150817: Birini sevdim fakat hiç sevgilim olmadı. Senin?
Sinister_13: Oldu.
anon-150817: Şuan var mı?
Sinister_13: Yok...
anon-150817: Neden ayrıldınız ki?
Sinister_13: Öldü. Ona platoniktim. Kimliği belirsiz biri olarak girmiştim hayatına. Özel numaradan arayıp soruyordum. Saatlerce telefonda konuşuyorduk. Hediyeler bırakırdım ona. Sonra... O da bana aşık oldu. Aynı şehirdeydik ama ilk kez buluşacaktık. Parkta buluştuk. Birbirimize doğru koşmaya başladık. Yıllar sonra ona sarılmıştım. Kokusunu içime çekmiştim. Daha sonra el ele karşıdan karşıya geçerken araba hızla geliyormuş, görmedim ama o görmüştü. Beni itmesiyle arabanın ona çarpması bir oldu...
Sinister_13: Ben uğursuzum...
Sinister_13: Gitmelisin diyeceğim ama üzgünüm. Zehirime çoktan karıştın...
-------
Merhabalar! Uzun bir bölümle karşınızdayım! Yorumlarınızı severek okuyorum❤ Bu bölüm için de yorumlarınızı bekliyorum! Bölümler gün içerisinde gelmeye devam edecek. Esen kalın!❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİTAP|| TEXTING [TAMAMLAMDI]
Short Storyanon-150817olarak yazıyorsunuz. anon-150817: Benimle bir oyun oynamaya var mısın? Gönderme tuşuna bastıktan sonra arkama yaslandım. Ben kim miydim? Wattpadin ünlü yazarlarından Dolunay. Dolunay Akın. İthaf: Mesafelerin aşka engel olamayaca...