Sinister_13: Gölge!
Sinister_13: Hey!
Sinister_13: Nereye kayboldun?
Sinister_13: Bir dakika sen kıskandın mı?...
Sinister_13: Arabayı süren kişi erkekti ama o bir gay!
Yarım açık gözlerle interneti açar açmaz yağan bildirimleri okumaya başladım. Bir dakika, o bir gay mı! Oha!
anon-150817: Gay mı?
anon-150817: Oha çok sevindim!
anon-150817: Yani şeye, şeye....
Sabah sabah ne yapıyorum ulan ben böyle?! Kendi kendimi rezil ediyorum...
"Abiiii!"
Balın odama daldı.
"Ne oldu yine? Cehennem zebanisi tipinle yüreğime indirmeye mi geldin?"
Dün akşamdan kalan makyajı akmış, topuz yaptığı saçları her yerden çıkmış, siyah pijamalarıyla korkunç gözüküyordu."He. Zebani değil azrailim ben seni altına sıçırtıp geri gideceğim. Bu da benim fantazim."
Deyip göz devirdi. Yatağa oturdu.
"Dün bir kız geldi. Adı Afraydı! Seni sordu. Bu kız yoksa senin Afra mı?"
"Afra nereden benim oluyormuş ulan!"
"Herneyse işte. Soruma cevap ver sen."
"Bilmiyorum Balın. Çık odamdan hadi üzerimi değiştireceğim. Geç kalıyorum senin yüzünden!"
"Aman iyi be! Yemedik odanı."
Odamdan çıkınca dolabıma yöneldim ve üzerimi değiştirmeye başladım.
-----------
"Bekle okulun girişine kadar seninle geleyim."
Tam elimi kapının koluna atmıştım ki Balın durdurdu.
"Gelme sen. Sonra 'ibinli bizi tiniştirsinii.' Diye bırakmıyorlar peşimi milleti dövmek zorunda kalıyorum. "
Dediğinde gülmeye başladım.
"Dikkatli ol. Çıkışta almaya gelirsek mesaj atarım."
Kafasını salladı. Sıraç yanağından makas aldı.
"Görüşürüz fıstığım. "
"Görüşürüz Sıraç. Yani abi."
"Şşşh."
Deyip göz kırptı Sıraç. Gülmemek için kendini zor tutarken Balın hızla arabadan indi. Olayı anlamaya çalışıyordum. Neyi kaçırdım?
-------
Sinister_13: Bana bir masal anlat baba, içimde tüm oyunlarım, kurtla kuzu olsun, şekerle bal...
Sinister_13: Bana bir masal anlat baba içinde denizle balıklar, yağmurla kar olsun, güneşle ay.
Sinister_13: Anlatırken tut elimi. Uykuya dalıp gitsem bile bırakıp gitme sakın beni...
anon-150817: Baba bir masal anlat bana, içinde tüm sevdiklerim, içinde İstanbul olsun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİTAP|| TEXTING [TAMAMLAMDI]
Short Storyanon-150817olarak yazıyorsunuz. anon-150817: Benimle bir oyun oynamaya var mısın? Gönderme tuşuna bastıktan sonra arkama yaslandım. Ben kim miydim? Wattpadin ünlü yazarlarından Dolunay. Dolunay Akın. İthaf: Mesafelerin aşka engel olamayaca...