Giriş

63 4 6
                                    

Giriş olarak bu kısmı seçtim, umarım hoş duruyordur🙂

2010

Hayatımız hep planlar kurarak, bir şeyleri seçerek geçiyor. Kimi zaman planlarımız bizi bir seçime zorlarken kimi zaman da seçtiklerimiz yeni bir plana zorluyor. Bu döngü böylece sürüp gidiyor. Değişmeyen tek şey değişimin kendisi derler ya haklılar. Ve bugün benim için bir milat. Bugün büyük bir değişim olacak. Seçimlerimin meyvelerini bugün alacağım. (Babamın dediklerine bakılırsa istemeye gelecekler. Birkaç yıl nişanlı olarak takılır sonra evleniriz hayal ettiğim bu işte. Hem İstanbullu hem de gelecek olan ondan başka kim olabilir ki....)

Ne yapayım dayanamadım o kadar mutluydum ki sabaha kadar yazmasam çatlardım. Şu anda da öyleyim. O yüzden güne başlarken içimdekileri yazarak başlamak istiyorum. Kerem'den bahsediyorum tabi ki. Adını ablama bile söyleyemeyecek kadar utangaç olduğumdan, ablama göbek adını söylemiştim. (Burada da bu ismi kullanacağım.)

Keşke uydurma bir isim kullansaydım. O zaman ablam sürekli bana takılıp durmazdı. Aslı ile Kerem gibi olmayın da deyip durdu. İnadıma söylemekten de vazgeçecek değil gibiydi. Böyle diye diye sonumuz öyle olacak diye korkuyorum. Asla kavuşamadıkları için küle dönen aşıklar ve aşkları. Öyle olması için gerçek iki aşık olmamız gerekirdi. Onunki gerçek aşktı peki ya benimki?Bugüne kadar ona duyduğum şeyin aşk olduğuna inanmıyordum. Peki gerçekten şimdi ona duyduğum aşk mıydı yoksa aşkının büyüklüğü karşısında boyun eğmek miydi? Bilmiyorum, bunu son iki yıldır hep kendime soruyorum. Bu aşk ya da bir kabullenişti.(Ablam aşk diyor. Sanırım haklı. Ben de artık aşk olduğuna inanıyorum.) Bildiğim bir şey vardı: Onu reddetmek istemediğimi biliyordum. Geçen yılda yaşımı öne sürerek evlilik teklifine hayır demiştim. Bu sefer "evet" diyeceğim. Ondan daha iyisi yok, o benim dostum. (En başından beri öyleydi ve öyle de kalacaktı. Onun çıkma teklifini kabul ettiğim de gerçek değişmemişti.) O, aşık olduğum adam.(Yani öyle olmalı, sonuçta artık ciddi bir ilişkiye, adım attıyoruz.)

Neyse, gece tüm olayları sana anlatacağım. Zaten anlatmazsam mahvolurum. Ben olacakları heyecanla ve merakla bekliyorum sen de biraz bekle ne olacak :)

Aşk-ı Kül Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin