PART 2

722 20 0
                                    

Semua pelajar tertunggu - tunggu akan tarikh hari permulaan sekolah....Tambahan pula, TENGKU AIN FARISHA (NEW STUDENT) di INTERNATIONAL HIGHSCHOOL tersebut.

SKIP

AIN !!! BANGUN!!! nnt lambat pulak nak sampai sekolah....KATA MAMA AIN, SAMBIL MENGETUK PINTU BILIK ANAK DARA SORANG NI..

Ye, ma!!! Ain bgun dh ni....KATA AIN, SAMBIL GAGAU MENCARI KAIN TUALA .....

Setelah usai mandi...ain gegas turun ke bawah takut dimarahi dengan parentsnya....

Turun pun ingatkan tak sedar lagi dari tidur yang lena tu. Kata Mama sambil memerli Ain....

Ish!!! Mama ni......sampai hati kata kat ain cmtu.....nk merajuk ahh la gu ni .....Kata ain sambil menyilang tangannya ke dada....

Cepat makan ain....nnt lambat ke sekolah , mulalah nak meraung sekampung...GELETIR PAPANYA...

Ye la :-( .....dgn muka bersalah.....mama gelak kecil kat belakang melihat telatah anak tunggalnya ....

Setelah bersalaman dengan mama & papa ....Ain bergegas masuk ke kawasan sekolah..ALmaklumlah hari pertama sekolah ...SEKOLAH BARU PULAK TU......

Ain bergegas ke kelas 5DIAMOND...Dalam perjalanan ....Ain terlanggar seorang jejaka .. Ain terkejut melihat wajah lelaki yang diidamkan selama ini berdiri dihadapannya....

Lelaki tersebut ialah TENGKU FARHAN HAKIMI....Farhan agak kekok dri panahan pandangan yg   agak menggoda.....lalu farhan mengalih pandangan ke arah lain lalu pergi begitu ja....


  AWAK SAYANG SAYE TAK?Where stories live. Discover now