Faris terus menghantar gambar tersebut kepada ain...dengan menggunakan nombot yang lain....selepas faris menghantar gambar tersebut kepada ain faris gelak jahat...dengan penuh kejahatan.
...dia pasti rancangan dia ni akan berjaya...Tetiba telefon ain berbunyi menandakan ada mesej masuk dengan nombor yang tidak dikenali...
011*******
Send you a photoAin
Ni bukan ke suami aqu....ain zoom ..oh mai ling ni hubby aqu...ouh ni la kerja dia...p JB ..jumpa madu aqu hmm x pa...Yes , dia tengok konfom dia tengah mendidih ...habis la kau farhan.....
Keesokkanya
Assalamulaikum , sayang ..
Walaikummusalam..tak payah nak sayang sangat boleh tak??? Geli aqu dengar kau pergi JB jumpa madu aqu kan...
Apa ni...mana ada sayang...abang pergi kerja la...
Aqu kata apa tadi?!?!? Kalau pergi kerja habis ni apa ????ain terus tunjuk gambar yang dia dapat dia x sanggup lelaki yang dia cintai curangi dia....dia tak nak benda ni berlaku lagi ...
Astaqfirullahalazimm..ni sepupu kawan abang la....
X payah nak alim sangat boleh tak?!?!?!? Kalau sepupu kawan kau kenapa tangan dia dekat tangan kau?!?!?!? Kau x cukup kasih sayang sebagai seorang isteri yang aqu bagi kat kau?!?!?!? Kau jawab sekarang. ..kalau kau dah angau bercinta sangat dengan dia ....KAU CERAIKAN AQU!!!!!!!!!!
ain...kau bagi kasih sayang sebagai seorang isteri x terbilang betapa banyaknya kau bagi
..gambar yang kau tunjuk tu..dia tengah interview untuk kerja ....Ouh interview untuk kerja or untuk bertakhta di hati abang ?!?! Aqu x nak benda yang lama jadi masa sekolah berulang....aqu nak kau lepaskan aqu....!!!!!!!!!!
Ok ...kalau ini yang kau nak...TENGKU AIN FARISHA , AKU CERAIKAN DIKAU DENGAN TALAK 1......puas?!?!?!
YA , MEMANG AQU PUASS!!!!!!...ain berlari naik ke atas kemas baju apa yang patut nak lari ke rumahnya yang ada dekat australia. .....ain mencapai telefonnya lalu mendail housematenya nadell
Hello , dell..esok aqu p AUS
seriously????
Yep , babe esok datang ambil aqu kt usually airport...
Ok....see you tomorrow
Ain selalunya kalau dia merajuk or marah dia selalu pergi AUS ..Ain capai telefonnya lalu dail nombor PAnya
Hello , najwa..tempah tiket ke AUS untuk malam ni..bussines class ...
Ok boss...
Nanti saya tiada di office selama 2 bulan...kalau ada apa apa masalah butik yang penting baru call saya ...faham
Faham bos..
oh lagi satu ...kalau ada sesiapa cari saya cakap saya tiada...dan jangan bagitahu saya ada dekar AUS...faham????
Faham boss..ada lagi????
Tiada itu je..terima kasih..
Ain dah kemas baju ...dia mandi...dia duduk atas katil mula termenung...dia berbisik dalam hati
..
Sampai hati kau , farhan....aqu dah terima kau dalam hidup aqu ...kau buat macam ni lagi sekali..aqu rasa aqu manusia yang paling malang dalam dunia ni..sebab aqu kahwin dengan lelaki yang macam kau...mungkin aqu tak dak jodoh dengan dia...Ain dengar azan maghrib berkumandang..ain bergegas ke bilik air , ambil wudhuk...dia tak nak lewatkan solat...dalam doa dia ..dia berharap farhan dapat isteri yang lebih baik dari dirinya.. .
Dia dah solat semua...dia turun ke bawah sebab PA dia dah sampai...dia minta maaf atas apa yang telah dia buat selama dia menetap dekat rumah agam farhan...
Farhan , aqu minta kau halalkan makan minum aqu , pakai aqu , aqu minta maaf kalau aqu ada buat salah kat kau....aqu harap kau dapat jumpa isteri lagi baik dari aqu.. mungkin jodoh kita x berpanjangan....aqu tahu aqu serba kekurangan...aqu minta maaf ehh...assalamulaikum
Ain lalu jatuh mutiara yang amat penting bagi farhan....
Ain , aqu halalkan makan minum kau ...pakai kau...aqu maafkan kau...aqu pun minta maaf ..aqu harap kau dapat jumpa imam yang dapat bimbing kau ke jalan yang lebih lurus.....x pa aqu faham....jodohkan pertentuan allah...setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya...selama aqu tinggal dengan kau...aqulah manusia yang paling bahagia...sebab apa?? Sebab aqu hidup bersama wanita yang paling aqu cintai....yang aqu sayangi...tapi dah tak da rezeki...tak pa la.....aqu faham...
Farhan aqu pergi dulu...asssalamulaikum
Walaikummusalam , ya habibi....farhan menitis air mata jantannya...dia rasa sungguh bersalah sebab ceraikan wanita yang tak bersalah....farhan kalau tengah marah memang tak leh buat keputusan terburu buru...tengok apa yang jadi....inilah hasilnya...sis harap farhan sabar la ye...siapa suruh cerai si ain tu...
Faris sorak gembira sebab projek ini berjaya akhirnya...lalu dia mengajak fathinah keluar makan untuk belanja dia sebab telah berjayakan plannya...
YOU ARE READING
AWAK SAYANG SAYE TAK?
Teen FictionHanya disebabkan TERLANGGAR ANTARA SATU SAMA LAIN ... TENGKU AIN FARISHA & TENGKU FARHAN HAKIMI mula muncul perasaan pertelingkahan percintaan,dll.(nmpak cliche kannnn, sinopsis je cmni.....kalau nak tahu jalan crita..macamna...meh ramai ramai baca...