JULIA & FARIS POV
Julia , plan kita ni bila nak jalankan...dioranag tu makin hari makin rapat makin sweet....
Ye tak ye jugak kan....next week la kita jalankan ...lagipun aqu tengah stress fikir masalah office lagi...masalah ni lagi ....
Ok macam ni ...kau buat keje kau aku buat keje aqu...boleh???
Serius kau nak buat semua bende ssndiri..
Kau tengok muka aqu yang tampan ni...nampak tak muka main main ???
Ok muka serius...ok la kalau itu yang kau nak...tapi kalau kau dalam susah jangan cari & jangan libatkan aqu dalam masalah kau..boleh??? Itu je syarat aqu...
Ok boleh .. no problem..
Tamat panggilan antara julia & faris...sekarang faris wajib fikir macam mana dia nak hancurkan hubungan farhan & ain...tetiba idea muncul jahatnya muncul....faris gelak jahat .....
Farhan , farhan ...tak lama lagi rumah tangga korang akan HANCUR....hahahaahahh
Faris onkan fonnya buka apps contact nak cek kut kut la ada no fon ain.....akhirnya faris jumpa no fon ain.....sabar ain tak lame lagi kau akan bahagia dengan aqu...
END FARIS & JULIA POV
Sayang ..esok abang kene pergi outstation ...
Alo...abang ni..selalu outstation...kenapa tak suruh pekerja abang je...
Sayang ..abang kan boss mestilah abang kene pergi outstation....nak kene pergi cek tempat la ...macam macam la.esok pagi abang hantar sayang pergi rumah mama ye...
Emmm yela ...abang pergi outstation berapa hari... , dekat mane tempat tu & siapa lagi yang akan pergi...
4 days sayang , dekat JB je , mestilah PA abang.........mesti sayang rindu abang kann
PA abang lelaki ke perempuan ..takut la jugak kalau perempuan ... Mane adelah abang....abang ni mengada lahh
Lelaki...la sayang ...Kalau tak rindu kenapa tanya abang pergi berapa hari ...dekat mane & dengan siapa abang akan pergi......
Ye la...mestilah sayang rindu....
Isshh!! Comel je bini aqu ni....geramm bisik hati farhan...
FARIS POV
Handphone faris berbunyi menandakan ada panggilan yang masuk....
Hello , Encik Faris. Saya ada dapat makluman yang Encik farhan akan pergi outstation selama 4 hari...Encik farhan akan pergi ke JB ..
Hmmm ok thanks for your information..if you have anything info...cepat cepat call saye...
Ok ...
Farhan kau pergi JB...takpe nanti kita jumpa dekat JB ye ...
Hello , farid ..tolong tempah tiket flightkat aqu ke JB esok...confirm flight pagi ...
Baiklah kawanku.....esok kita jumpa dekat airport.....
Thanks...
Most welcome...
Ain & farhan dalam perjalan ke airport untuk hantar farhan...ain merasa sesuatu akan terjadi...
Emm, abang..
Ye sayang ??? Kenape??
Kenape sayang rasa tak sedap hati ehh??
Ala sayang banyak fikir tu...nanti abang balik dari outstation kita pergi holiday...k
Ye la...
Ain harap tiada benda apa yang akan terjadi sebelum hubby dia pergi outstation mahupun selepas pulang dari outstation... .
Dalam masa yang sama faris on the way ke airport...faris rasa gembira sangat sebab agenda utama dia akan berjalan dengan lancar....nanti dia akan upah cousin dia yang duduk dekat JB untuk menjalankan missionnya.....
Apabila farhan dah tiba di JB ...kawan farhan datang ambil farhan...
wei farhan , kau datang seorang je..tak bawak bini kau ke ???
Tak..dia yang tak nak ikut...dia kata dia nak rest kat rumah je...
Rest??? Bini kau dah berisi ke???
Ehhh tak ..tak de rezeki lagi la bro...kau tolong doa ye....
Ooo....aqu sentiasa doa semoga hang cepat cepat dapat zuriat....
Hihihi...thanks bro...
Ha jom balik rumah aqu...nanti boleh borak panjang...
YOU ARE READING
AWAK SAYANG SAYE TAK?
Teen FictionHanya disebabkan TERLANGGAR ANTARA SATU SAMA LAIN ... TENGKU AIN FARISHA & TENGKU FARHAN HAKIMI mula muncul perasaan pertelingkahan percintaan,dll.(nmpak cliche kannnn, sinopsis je cmni.....kalau nak tahu jalan crita..macamna...meh ramai ramai baca...