5/4/2032
Sudah empat bulan papa & mama telah meninggal ain...& genap 4 bulan jugak dia telah jadi bini orang..selepas kejadian yang terjadi pada awal tahun semakin hari mereka semakin bahagia...Abang!!! mai kaih breakfast..
Kejap sayang ! Abang nak turub dah ni....
Aih!! Abang ni dah 15 minit kat atas takkan tak ikat lagi tie ni...
Hihi abang lupe camna nak ikat tie...sayang ikatkan boleh...
Hmmm yela...ain mengikat tie tetiba ain berada didalam pelukan suaminya....
Lamanye dah tak peluk sayang...
Ishhh!! Abang ni ...bagi la sayang ikatkan dahulu....
Takpe la , sayang ikat la ...abang nak peluk sayang je...takkan tak leh kot....
Ishh , apepalah sayang...
Dah la , jom turun makan ..japgi mama bising pulakk....
Hmmm , amboi turun lambat nampak...tak lama lagi ...keluarga kita bertambah la kan abang kann..
Uhukssss!!! Tersedak ain mendengarnya...
Ishh!!! Mama ni pon....baru 4 bulannn sabar la ....masih dalam proses....
Ishh!! Abang pon galakkkk....tidor luar malam ni.....
Ok ok...jangan merajuk k sayang....
Amboi!! Sweetnye adik kakak......hai paaan hang jangan galak sangat kalau kakak tau hang bagi adik ipar kakak kecik hati...hang kena..
Hahaha !!! Don't worry ....paan akan jaga adik ipaq kakak ni dengan penuh kasih sayang....tiada lansung perasaan curiga.....kan sayang kannn...
Ye sayang....
Ha?? Ni korang tak nak pergi honeymoon ke??? Kalau nak mama nak taja..
.bukan selalu ni....mama nak tajaAmboi !! Ma ...akak suruh ma taja akak pergi maldives pon mama tak nak taja...kalau macam tu nak kahwin cepat la...kata kakak farhan
Ha! Kalau nak mama taja ..kahwin cepat sikit
...bawa mai bakal menantu mama...boleh dalam masa terdekat????kata mama farhanAla mama , nantilah kita orang pergi
honeymoon lagipun abang sibukk..nanti la ye ma....merayu ainBetul apa yang ain cakap tu ma..farhan sibuk nantilah kitorang pergi honeymoon ye ma...lagipun paan baru dapat projek besar dekat sungai baharu...
Ala nanti projek tu suruh la orang bawahan handlekan...
Takpela ma , paan fikirkan dulu ye...ma , akak , sayang ..paan pergi dulu keje ye...assalamulaikum . Ain cium tangan suaminya...
Sorry sebab part ni cikit cangat
..sekarang ni kekurang idea.....you olllssss enjoy k
YOU ARE READING
AWAK SAYANG SAYE TAK?
Teen FictionHanya disebabkan TERLANGGAR ANTARA SATU SAMA LAIN ... TENGKU AIN FARISHA & TENGKU FARHAN HAKIMI mula muncul perasaan pertelingkahan percintaan,dll.(nmpak cliche kannnn, sinopsis je cmni.....kalau nak tahu jalan crita..macamna...meh ramai ramai baca...