PART 27

167 6 2
                                    

Btw , hang ingat tak aaqu ada pernah cerita dekat kau pasal sepupu....soal faris

Ouh...ni nur fathinah aulia la ni......tanya farhan...cantik ...berkata dalam hati...taknak terkantoi...

Ha betul la tu....kita oder air dulu..baru kita sembang...

Tetiba fon tinah berbunyi menandakan ada mesej masuk....tinah lalu mengambil fonnya...dan cek..kut la ada mesej important..rupanya...mesej dari abang ris

ABANG RIS
Tinah!

TINAH
ye ...kenape??

ABANG RIS
kejap lagi abang akan buat buat pergi toilet..andthen hang start goda dia...hang mcm abang name ape?? Boleh kita kenal??? Tapi hang jangan bagitahu apa agenda hang sebenarnya...pastu hang minta no fon dia..dia tinggal dekat mana ...nama company apa...ada kerje kosong tak..pastu kalau dia tanye tinah  tak de kerje lagi ke??
Hang jawab ..adelah pergi interview beberapa company...tapi tak de company mane pon call..hang buat la ayat apepon sekali pon..tapi jangan bocorkan abang punya agenda...faham ???nanti abang bagi clue untuk start our plan...

TINAH
baik bang....tinah buat ape saje demi abang kesayangan.

ABANG RIS
Bagus..ni yang aqu sayang sangat kat hang...nanti abang bagi upah....

TINAH
ok...dah la nanti bakal BF tinah perasan pulak yang kita ni tengah chat....
Ok bye
..

Farhan , aqu nak ke toilet kejap rasa nak membuang pulak...korang sembang la dulu...

Ok...

Faris berlari ke belakang dinding diantara toilet dan juga tempat basuh tangan..lalu faris 'usha & bagi clue 'supay tinah boleh memulakan agendanya...dalam hati betapa tak sabarnya nak melihat mereka sensara...hahahaha desis faris di dalam hati....

Tinah pandang abang ris yang sembunyi belakang dinding tu lalu faris mengenyit mata ke tinah ..itu bermaksud boleh la tinah nak start
...

Aaaaa, awak name ape???tanya tinah...

Awak cakap dengan saye ke???soal farhan

Ye , saya tanya awak la...kan kite berdua je kat sini....kata tinah..

Ouh...name saya TENGKU FARHAN HAKIMI.....

Haih kalau gelaran tengku ni konfom kaya kan......desis tinah dalam hati...

Ouh.., Maaf , tengku ..sebab saya panggil dengan tidak hormat tadi...

Farhan gelak..terbahak bahak...tak pelah..panggil je saya abang  farhan...

Fuh , nasib baik kalau tak meringkut aqu dalam penjara sebab aqu tak hormat tengku kata fatinah dalam hati...

Emm , abang farhan...dekat company abang ade keje kosong tak??

Ade...sebagai PA abang.  Lagipun PA abang dah berhenti sebab nak jage anak dia..yangbaru keluar hospital...tinah nak keje dengan abang ke??...

Bole ke bang...??

Boleh ....next week keje ngan abang nanti minta alamat company dekat faris...

Terima kasih...bang...

Dalam masa yang sama faris dapat mengambil beberapa gambar untuk dijadikan bahan bukti untuk ditunjukkan kepada ain....




  AWAK SAYANG SAYE TAK?Where stories live. Discover now