Baby !!! Kite date kt mall pkul 3 ptng k!! Pkai bju merah hitam tau...
Anything for you...laling.....ok pape baby roger k!! :')
Ok bye baby balik elok elok tau.... SEE YOU AGAIN
SKIP
mama !! Ptg nnt ain nk keluar dgn kawan ain ...boleh x???
Sapa kawan ain ??? Farhan ke???
Ye ma ....boleh x???
Kalau dengan farhan .....emmmm
Emm????
Boleh ....jnji balik awal tau .....klau ain balik lewt ..ain x boleh jumpa dengan sesiapa pon...paham??
Ok ma , ain promise.
SKIP
Assalamulaikum baby .... ain boleh keluar tapi kena blik awal ...kalau ain balik lewat nnt ain x leh keluar umah dh.....
Walaikummusalam baby ....ok kita balik sebelum pkul 7....
Tq laling .....bye ...baby nk prgi siap kjap ...
Ok by!! Pkai cantik cantik tau ..
Insya allah....
SKIP
(Bayangkan je k.....tpi ain tu pakai tudung...)
Ain ambil baju merah hitam dengan seluar jean hitam & tudung hitam.....kasut jenama adidas warna merah hitam...
Ma!! Ain keluar dulu k !! Farhan dah sampai...
Ok !! Ingat pesan mama , ain!!
Ok ma !! Assalamulaikum..
Walaikummusalam
Skip
Hai awak !! (Masuk dalam perut kereta)
Oh !! Hai awak ... cntik awak harini...jom kita pergi IOI CITY MALL....kite pergi awal boleh balik awal......
Let's go!!!!.
Skip
Kenapa klau aqu rapat dengan farhan aqu rasa tenang je ......rasa selesa.....sejak pandang pertama aqu dah suka kt dia tpi x nk ngaku.....kalau diambil orang ...menyesal kau ain ( hatinya berkata)(lain mcm je ayat author ni)
Jap lagi aqu jujur kat dia
Skip
Awak jom kite pergi cafe jp...saya ada something nk cakap ngan awak , farhan .....
Something???
Emmm jom la ...
Mereka ambil meja yng dekat penjuru kedai.....
Farhan pergi oder air .....aqu jaga tempat...baru adil kan....
Tq farhan! .....saya nk cakap dengan awak.
Awak nk cakap apa ?? Ckap la , jgn buat suspen ...ke awak nk break dengan saya.....x cukup bahagia ke dngn saya....
Ok relax.....sebenarnya............
Sorry kalau cerita ni agak membosankan sorry k.... first time tulis story.....nnt saya akan usahakan...
YOU ARE READING
AWAK SAYANG SAYE TAK?
Novela JuvenilHanya disebabkan TERLANGGAR ANTARA SATU SAMA LAIN ... TENGKU AIN FARISHA & TENGKU FARHAN HAKIMI mula muncul perasaan pertelingkahan percintaan,dll.(nmpak cliche kannnn, sinopsis je cmni.....kalau nak tahu jalan crita..macamna...meh ramai ramai baca...