Sebenarnya....??? Soal farhan..
Sebenarnya saya....sebenarnya saya suka awak ..
Jap .... saya x salah dengar kan
..seriously....Ya ... awak x salah dengar....saya jujur ni....setiap kali klau awak ada je dekat sisi saya saya rasa selesa & rasa selamat....klau boleh kita kawan sampai kawin.....saya harap awak sentiasa ada di sisi saya bila saya susah & senang....
Sebenarnya saya pon suka awak kata farhan....akhirnya saya x bertepuk sebelah tangan la ni.....
Ye.....
Insya allah kita kawan sampai kawin kalau dipanjangkan jodoh.....nnt dh habis exam spm ...saya nk terus masuk minang awak ...boleh??? Sjak saya bertentang mata dengan awak ....masa first day awak sekolah....saya dh rasa awak boleh bahagia kan saya......sbb tu saya suruh awak belanja saya 2 minggu berturut turut sbb saya tahu awak seorang yang baik hati & kedekut....so saja saya suruh awak buat macam tu... .
Ouh ni kira main cabaran la ni .....ok ... nnt saya nk cabar awak plak.... boleh ?????
Anythin for my laling.....saya akan buat awak punya cabaran.....
Ok....esok saya bgi tau awak...dekat sekolah...boleh???
Ok boleh ....
Awak jom kita pergi beli baju couple nk x???...
Ok jom....saya belanja...
Thankss..
Welcome.....
WWW COUPLE
awak ???.baju ni cntik la
berapa ringgit .... satu helai baju RM200 kalau kita beli dua helai bju RM100 je....cntik design dia....i like it.... ;-) hihihi...
Comel awak buat wink ....comel... i like it.....
Amboi tiru ayat org nmpak.....
Hihihi....
Kita ambil bju ni eh??
Ye....ambil duit ni p bayaar kt kaunter sana....saya tunggu kt depan.....
Skip..
Hai farhan !! Ingat I lagi....kalau you x ingat ...meh saya ingatkan kembali.....sya KU JULIA FARHANA BINTI KU MUHD HAFIDZ.... you first love I .... awak kalau rindu call saya tau... bye laling.....
(Sebenarnya ain nampak...)
Awak jum blik dh pukul brapa ni ....nnt mak marah saya plak....jom
Awak knapa dingin sangat ni?? Tdi ok ja....
Nothing ...let's back now....saya penat....
Emm ok..
Skip...
Ain???
Ye kenapa??
Saya ada buat masalah ke???
Yes!!! Awak ada buat masalah dengan saya...awak x nak bayar baju ni sbb awak nk jumpa si julia tu kan....awak kata awak x suka dia la ...apa la ...over la ....tpi awak peegi jumpa dia....klau awak nk kata saya jealous .....oh!!! Mmg x saya jealous....awakkan hensem ...mestilah awek keliling pinggang...saya ntah yang keberapa....puasa hati.....(marah ain)..
Ok relax...saya x jumpa dia pon la ...saya tunggu awak kt dpan boutique ..pastu dia yang datang....saya kan sayang awak...x kan la saya nk menduakan awak......
Ok kalau awak ckap lgu tu....nasib awak baik harini....kalau awak buat lagi...kita BREAK!!! PAHAM X ????
Ok saya paham...dh sampai rumah awak ...sorey ehh...
Ok saya maafkan awak....nasib awak cute...biar baju ni saya basuh dulu ..nnt saya bagi.....ok ??
Ok ...basuh bagi wangi tau....bye assalamulaikum....mimpikan saya tau...
Walaikummusalam...insya allah..kalau muka awak masuk dalam mimpi saya.. drive elok elok tau....cayunkkk awk!!!!.
Ok ...saya akan drive dengan selamAt ....bye....
Dh la pegi balik....dari tadi dok BYE BYE tapi x blik jgak..nnt jem jalan payah....bye....assalamulaikum....
Walaikummusalam....(sayang jgak dia dekat aqu..)(dia jealous hahaha!!!)
Thanks sbb ada yang support saya...walaupun cerita saya ni biasa biasa aje.......apapepon thanks again....assalamulaikum...good night. .
YOU ARE READING
AWAK SAYANG SAYE TAK?
Teen FictionHanya disebabkan TERLANGGAR ANTARA SATU SAMA LAIN ... TENGKU AIN FARISHA & TENGKU FARHAN HAKIMI mula muncul perasaan pertelingkahan percintaan,dll.(nmpak cliche kannnn, sinopsis je cmni.....kalau nak tahu jalan crita..macamna...meh ramai ramai baca...