PART 22

208 6 0
                                    

Hari selasa : 5/1/2032(tibai je tahun tu)
Hari yang amat menyedihkan bagi TENGKU AIN FARISHA.......ain telah kehilangan dua orang insan yang paling dia sayangi...iaitu parents....parents ain farisha maut akibat helikopter peribadi mereka terhempas di sebuah tempat pendalaman ......ain dapat panggilan daripada orang yang menjumpai parents mereka....

Hello??? Ni siapa???tanya ain

Hello , boleh saya bercakap dengan tengku ain farisha..

Ye saya...kenapa ye???

Ouh ..saya nak maklumkan parents cik tengku ain farisha maut akibat helikopter peribadi mereka terhempas...sekarang kami masih mencari ayah cik iaitu tengku armishah..kami akan memberitahu cik dari semasa ke semasa..

Ya allah !!! Parents aquuu!!! Encik, boleh saya tahu mereke  terhempas di mane?

Maaf cik...kami tak boleh beritahu..kerana ini diatas arahan kawan encik tengku armishah...

Ok, terima kasih ..saya rasa encik boleh beritahu saya dari semasa ke semasa...

Ok , cik . Kami undur diri dulu..

Tut tut tut tut tut tut .............

Ya allah ....parents aqu tuu....ya allah kau selamatkanlah mereka...aqu tak boleh tanpa mereka...sudah la engkau memberi aqu ujian yang terlalu berat kepada aqu...... ain menangis teresak - esak .......
...tetiba ain terdengar bunyi ketukan pintu....ketuk pintu bukan pelan...tapi ketukan yang ganas...ain berlalu ke pintu rumah , ain terkejut farhan yang datang rumahnya dengan berlumuran darah disekeliling mukanya....

Farhan??? Awak kenapa ni????

Ishh!!! Kau ni banyak tanya la....bagi la aqu masuk dulu...

Kau tak boleh masukk...mak ayah aqu tak dak!!!!

Ahhh !!mak ayah kau dah mati la !!!! Kisah pulak aqu.....ishh !!! Tepi...farhan tolak ain dengan kasar...terus tolak pintu dengan kasar...bunyi "gedegang"

Kau ni pehal ehh!?!?!? Masuk rumah orang tanpa keizinan pastu tutup pintu rumah dengan kasar!!! Kau keluar sekarang!!! Sebelum aqu call polis...

Aqu tak nak keluar..ikut suka hati aqu la...ni rumah bakal WIFE aqu....kau sibuk pehal????

Siapa wife kau?!?

Kau lahh!!! TENGKU AIN FARISHA BINTI TENGKU ARMISHAH.... kau ingat aqu nak sangat nak memperisterikan kau !!!!.aqu terpaksa.!!! Kau paham tak terpaksa!!!!

Ouh... selama ni kau couple dengan aqu...kau dating dengan aqu selama ni....ikhlas tak?!?!?!

Farhan tak jawab soalan ain....

Aqu tanya la wahai TENGKU FARHAN HAKIMI....x dak mulut ke ???? Mulut hilang??? Lepas kena tengking dengan aqu...kau jangan bagi aqu ambil tindakan....kau jangan pandang aqu dengan sekelip mata...kau tak kenal lagi siapa TENGKU AIN FARISHA ...

Hahahaha!!!! Aqu tak kenal kau lagi....apa lagi yang aqu tak tahu pasal kau??? Ha???

Banyak sangat....aqu rasa kau tak perlu tahu kut .. bukan penting ponn...

Ooo...tak penting...takpa...nanti aqu bagitahu kau ape yang penting ye sayang....bye sayang...saya balik dulu....

Semasa farhan berjalan ke pintu..farhan terdengar bunyi ketukan pintu utama ...farhan dengan pantas ke pintu...rupa rupanya????

Assalamulaikum , encik . Kami daripada JABATAN AGAMA ISLAM kami mendapati bahawa dalam rumah ini ada dua orang yang belum berkahwin melakukan benda yang diharamkan..boleh kami buat siasatan?? Tanya salah seorang daripada petugas tersebut..

  AWAK SAYANG SAYE TAK?Where stories live. Discover now